Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bezpečnost dopravy: nejlepší je Jihlava, nejhorší Mělník

Kde se musíte bát o své zdraví a jaké město je naopak oázou bezpečí? Nejbezpečněji je v Jihlavě, Nymburku, Rokycanech, Tachově a Třebíči. Nejvíc si za poslední rok polepšil Liberec a Pardubice. Na pozoru se musíte mít v Karlových Varech, Mělníku, Trutnově a Ústí nad Labem. Vyplývá to z policejní statistiky zpracované do Indexu bezpečnosti České pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dzus

V Jihlavě to leda tak zhoršují

V Jihlavě se s tou dopravou moc nezlepšují, jediné co udělali je to, že všude nacpaly malé a zbytečné kruháče. Nepochopím ten co vytelili u nemocnice. Byla tam přehledná bezproblémová křižovatka a nacpou tam kruháč. Ale to je skoro všude. Třeba jak nacpali kruháč místo toho téčka, jak se rovně jede k obchoďákům a doprava na vlakáč. V jihlavě jsem jezdil autoškolu, ještě když tam nebylo po kruháčích ani stopy, tak teď občas žasnu nad tím, jak to zničili..

0/0
4.5.2008 23:23

cunik

Re: V Jihlavě to leda tak zhoršují

Jsem z Jihlavy a jezdím tu po Jihlavě denně. Jediný nesmyslný kruháč je na březinkách po rekonstrukci okružní ulice. Jinak jsou dobré. Měl jsi zde jezdit před jejich vybudováním a ve špičce bys z vedlejší nevyjel. Situace a hustota provozu se mění každým rokem. Jihlavě hodně pomůže již dokončovaný obchvat, takže pro dopravu se tu dělá dost. I když vždy jede i více. Raději nezmiňuji křižovatku u dálnice tzv. u Věžiček, kde by měl být kruháč jak vyšitý. Těch smrťáků už tam bylo hodně.

0/0
5.5.2008 9:03

Josef

Nesmyslný výpočet

Když karvinský dobytek není poslední

0/0
4.5.2008 16:37

Andee

No...

Podle mě to víc než o infrastruktuře vypovídá o zatížení jednotlivých měst. Je jasný, že díry jako Rokycany nebo Nymburk, kde s nadsázkou projede jedno auto za hodinu, budou mít nejnižší nehodovost...

0/0
4.5.2008 14:06

Retter

V Jihlavě je policejní škola.

Učí se tam kluci z dopravky, takže si to ve městě asi hlídají ;-)R^R^

0/0
4.5.2008 10:14

FD

Franto

Frantiku, tohle tu nezverejnuj. Vzdyt jsou to naprosto zavadejici udaje a o nicem nevypovidajici.

0/0
3.5.2008 22:57

tom joness

melnik

od okraje melnika do prahy 40min, z jednoho kraje melnika na konec mesta 40min - proste parada ;-D

0/0
3.5.2008 14:37

ufi

Re: melnik

a bude hůř, na dva měsíce se zavírá bezručovka mezi autobusákem a kruhákem u tesca.

0/0
3.5.2008 20:59

ufi

není se na mělníku čemu divit

to co tam provádějí v pátek a v neděli lufťáci, to člověk žasne. dodnes se nenaučili stopku u cukrovaru a jak jde hlavní silnice u shellky. blinkry taky šetří, hlavně na křižovatkách na pšovce.

0/0
3.5.2008 8:08

tezkorict

Nesmyslná statistika

Tato statistika vůbec nevypovídá o kvalitě dopravní infrastruktury, jak je v článku uvedeno. Jediné, co to ukazuje, je opravdu čistě statistické údaje Policie. Ty samy o sobě také nevypovídají o kvalitě infrastruktury. Např. nepřizpůsobení jízdy podmínkám je velmi častý důvod, ovšem to by museli řidiči opravdu někde jezdit 10 km/h, protože chybí osvětlení a zároveň chodník, tak srazí tmavě oděného chodce... Zkrátka je to hodně zkreslené a nemělo by se to uvádět takto jednoznačně. Nějakou hodnotu tato data mají, ale rozhodně zdaleka ne takovou, jak o ní pojednává článek...

0/0
3.5.2008 1:40

Jeden

Mělník

Dokud budou na Mělníku město řídit takoví ožralové a gambleři jako Neumann a hlavně Koudelka, nic k lepšímu se nezmění.:-©

0/0
2.5.2008 21:26

Manky

Nymburk

Nymburku se nedivim, to mesto se neda projet rychleji nez 30km/h. Kazdych 50m prechod pro chodce a uprostred "mesta" most, kde se dve vetsi auta nevyhnou. Navic mestem prochazi jen dve hlavni silnice a ty skoro stoji. To se pak dela statistika.

0/0
2.5.2008 20:38

nhl66

mělník

To to trvalo než se udělala statistika....;-DUž kdysi dávno se tvrdilo, že nejhorší řidič je ten s mělnickou poznávácí značkou a platem vajíček na zadním okýnku

0/0
2.5.2008 14:43

Mělničák

Re: mělník

Tak aspoň že už to máš potvrzený, můžeš v klidu spát a vajíčkářům se vyhýbat! ;-)

0/0
2.5.2008 15:56

kluboš

Re: mělník

spz MEK mě děsila jeden čas i ve snu ..

0/0
2.5.2008 20:02

vita

Re: Re: mělník

a MEL dobrý?

0/0
4.5.2008 9:26

kluboš

Re: Re: Re: mělník

ne, mek a corsa je nejlepší kombinace.

0/0
5.5.2008 11:03

asdfghjkl

Re: mělník

...a s kloboukem na hlavě ;-D

0/0
4.5.2008 15:34

samout

Jihlava?!?!?!

Nikde, opakuju NIKDE na světě jsem nepotkal tolik řidičů jezdících jako totální prasata jako na Vysočině. Když jsme jeli s kámošem loni na vinobraní do Znojma, jen v Jihlavě jsme potkali několik jedinců, u kterých člověk nevěděl minutou ni vteřinou, kdy způsobí smrtelnou nehodu a za městem jich bylo ještě několik. Pro šťourali - všichni měli místní SPZ. Nevím, jakej tydýt dělal tyhle statistiky...

0/0
2.5.2008 14:04

samout

Re: Jihlava?!?!?!

šťouraly, pochopitelně

0/0
2.5.2008 14:17

nn

Re: Jihlava?!?!?!

V clanku pisou, ze to nevypovida ani tak o mistnich ridicich jako o infrastrukture. Proste tady asi mame tak dobrou infrastrukturu, ze jste prujezd nasim mestem ve zdravi prezil i pres pritomnost tech strasne nebezpecnejch domorodcu.:-/

0/0
2.5.2008 17:20

Taxi

Re: Jihlava?!?!?!

Jednou jsi jel pres vysocinu a uz ses na vsechno odbornik :-© To ze se na jihlavsku v peknych letnich dnech vyroji rada buranskych radoby ridicu ve vytunenych krapech to je mozny, ale to je asi tak vsechno. Nerikam ze jihlava na prvni misto patri, ale nahoru urcite.

0/0
2.5.2008 17:38

Marvin

Re: Jihlava?!?!?!

S tou Vysocinou souhlasim, to je neskutecny, mam naprosto stejny zkusenosti... Driv to byli HB a JI, ted jsou souhrne pod V ! Sama Jihlava je pro ridice, kterej tam jede poprvy, hodne nebezpecna, neustaly stridani odbocovacich pruhu doleva a doprava, ooo jak fajnovy...8-o:-©

0/0
3.5.2008 11:25

Marvin

Re: Re: Jihlava?!?!?!

Sorry, samozrejme pod J !!!;-)

0/0
3.5.2008 11:26

Nyklman

Re: Jihlava?!?!?!

Nemohu souhlasit, jsem z Ovy a jel jsem do Jihlavy a sice tam je to trosku rozkopane ted, vyfrezovana cesta, ale ridici tam mi prisli slusnejsi a ohleduplnejsi, nez tady v ostrave, nevim jestli to bylo tim ze videli T v SPZ, ale jinak i jako chodce me pustili na kazdem prechodu a mesto mi vubec neprislo nebezpecne, takze pokud ridic neni uplne trotl, tak se tam dokaze orientovat.

0/0
3.5.2008 12:46

asdfghjkl

Re: Jihlava?!?!?!

Před pár lety jsem na dovolené projel celéRakousko a půl Itálie. Nikde jsem neměl problémy s orientací. A cestou domů jsem zabloudil v Jihlavě, protože tam byla blbě označená objížďka :-/

0/0
4.5.2008 15:38

Dzus

Re: Re: Jihlava?!?!?!

a jak se může v Jihlavě zabloudit? přivaděč na dálnici, výpadovka na Pejr, Stonařov a kolem Helenína po starý na Brno. Toť víceméně vše.. ;-D

0/0
4.5.2008 23:30

Dzus

Re: Jihlava?!?!?!

co to mektáš? v Jihlavě se jezdí v pohodě. Možná že když mezi ně vletí poplašenej pražák, co projíždí na tmavě oranžový, stojí v křižovatkách a troubí na vše kolem, tak místní trochu vyplaší.. Nejhorší řidiči jsou bez diskuze pražáci. Co jsem viděl v práglu, to nikde..

0/0
4.5.2008 23:27

kestrik

Docela souhlasím. Ve spoustě uvedených měst

jsem měl tu čest pobýt pár dnů a pozorovat chování PČR i řidičů. Musím říct, že to, co zažívám v Mělníku a okresu Mělník, to je jak zlý sen. V obcích, kde jsou leckde omezené rychlosti na 40km/hod se jezdí 60 a v obousměrném hustém provozu ještě řidič kamionu předjíždí osobák. Nerespektování zákazů předjíždění, nedodržování bezpečných vzdáleností a pod. Hnus !

0/0
2.5.2008 13:53

flourworm386

metodika hodnocení

Nějak jsem nepochopil na základě jakých kritérií se hodnocení provádělo? Proč některé města mají 9999? Co ty koeficienty znamenají? Ví to někdo?8-o

0/0
2.5.2008 10:07

LennyD

Re: metodika hodnocení

Taky netuším. Zaráží mě, že např. u krajských měst (o kterých se v článku nejvíc píše kdo o kolik přeskočil a padnul) je posledních 6-7 míst v rozmezí nějakých 50 bodů, první Jihlava má před druhým náskok přes 300. Že by doprava v Jihlavě byla tolikanásobně lepší, než v ostatních městech nevěřím...

0/0
2.5.2008 13:49

hermína

Mělník

doprava je tu šílená, protože tu není obchvat jen průtah městem. Jezdí zde kamióny do přístavu na Labi, odkud pokračuje náklad do Hamburku. Nový územní plán počítá s průtahem!;-€ nikoli obchvatem.

Problém je městské zastupitelstvo (cca poslední 3 směny) a úředníci. Navenek to vypadá, jakoby vítězily jen zájmy různých podnikatelských skupin.

Zbytek silnic je značen zoufale, nepochopitelný systém jednosměrek, nově vybudované superhyper bez dopravního napojení (kruhák skoro nikde), přechody pro chodce značené špatně nebo vůbec  značkou pro řidiče, zakreslené dva 10m od sebe, parkoviště pro autobusy dosažitelné po průjezdu celým histrorickým jádrem. Tolerance policie ke špatnému parkování (v křižovatce)...

0/0
2.5.2008 8:53

atf_agent

Re: Mělník

Je to fakt, na Mělníku je to opravdu šílený a ten stav vozovek je taky luxusní. Nejlepší je nikam nejezdit, protože to je o nervy.

0/0
2.5.2008 10:51

123

Re: Mělník

náklad nepokračuje do Hamburku. to nevím kde si vzala. co to blabolíš o autobusech?

0/0
2.5.2008 11:06

Tony Fauntana

Re: Re: Mělník

ono neni zas tak podstatne jestli hamburk nebo bremerhaven..spise to vypovida o urovni prispevovatelu a o tom, jak se v problemu orientuji. btw. kamiony jedouci z/do pristavu melnik udajne predstavuji mene nez 10 pct denniho poctu kamionu projizdejicich melnikem...samozrejme kdyby tu byl obchvat tak by to tu bylo veselejsi..:-)

0/0
2.5.2008 12:50

Mělničák

Re: Mělník

Okres Mělník není jen město Mělník, aby bylo jasno. Nezapomeňte, že se tu stává také dost nehod na železničních přejezdech, dále na dálnici D8, na Kralupsku apod. - celé se to pak zahrnuje do okresu Mělník. Také se okresem prochází dvě silnice první třídy (9 a 16), devítka od Mělníka na Č.Lípu je oblíbeným místem pro motocyklisty (nejeden zde zahynul)... Jen by mohli napsat, jak se ten koeficient vůbec tvoří - aby bylo jasno podruhé :-) Je však pravda, že loni bylo na Mělnicku hodně "smrťáků" a ty možná tvoří základ toho koeficientu :-/

0/0
2.5.2008 15:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.