- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz jde o dva vozy stejne kategorie, proc do sebe nebouchly dve stejny auta? alespon by se clovek o tom danym voze neco dozvedel... tady vi prd.
Jen reklama pro hloupé ovce (doufám že jich tu moc není). Je jasné, že oktávka to druhé auto napíchne. Pokud by je vyměnily, výsledek bude stejný, nebo dokonce horší (pro škodovku).
Naprostá propagační akce. Proč obě auta nepustily proti sobě, nebo obě na překážku, aby bylo co porovnat? ... protože to by nebyla dobrá reklama.
Ideální podmínky, lehké auto trefené na dveře - menší škodu by napáchala snad jen srážka se stohem slámy.
-
Zajímavá informace by byla z opačného testu - fousem do dveří octavie zboku.
Jenže to by iDnes nemohl napsat PR článek, je známé, že bezpečnost při nárazu z boku u Octavii dost kulhá
iDnes se pomalu, ale jistě stává prodejcem reklamy - pokud možno žádné informacec jen reklamní šoty, marketingová prohlášení ....
Mohou dělat co chtějí, ale stále to má na čelňáku jen 11 bodů (stará Oct 10), tedy ušmudlané 4* což na 5* na auta na stejném podvozku (Golf, Altea, Toledo) nedosáhne ani náhodou. A už vůbec ne na Focus a mnoho dalších 5* aut....
a co má být ? myslíš že kvůli tomu se nebude prodávat ? mě osobně nějaké hvězdičky vůbec nezajímají. jestli má 4 nebo 5 je mi úplně jedno. auto si vybírám podle jiných měřítek.
Ale snažili se ho pořádně zamaskovat... Ty zadní "světla", skoro k nepoznání :-)
Škoda ho...
V tomhle pripade slo spis o test toho auta boreneho z boku.... narazem v 50km/h bez presazeni do, navic nedeformovatelne, prekazky z kusu betonu s testovaly uz 120tky...
jj. na Youtube je pár videí o crash testech starejch škodovek. :-)