Diskuze

Citroën 2CV: když jde logika stranou

Tohle auto nejede, nezatáčí a nebrzdí. Ale je nádherné. Citroën 2CV jsem si koupil před rokem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

B@RT

8. 5. 2008 21:11
snobizmus

Mam také Citroën 2CV, šel jsem ale jinou cestou než autor článku. Koupil jsem jednu z Plzně na papírech a vrak k tomu za odvoz. Pak ještě dalších pár věci (cca 10tis) sestavil ze dvou jednu, nastříkal (cca 4tis) dělal sedadla (cca 2500) teď jen jezdím (zbylých dílů plná půda) a jsem spokojen, vše jsem si dělal sám, není to asi tak profi jako u pana Nerudy, ale mam z ní mnohem lepší pocit a radost. Tenhle snobizmus kdy vezmu levné auto a narvu do něho hodně peníze se mi moc nezdá. 2CV je celkově jednoduché a hlavním krédem je že si na něm udělá vše opravdu každý kdo má dvě ruce.Mé 2CV:

http://www.citroen-club.cz/car_detail.php?id=376

0 0
možnosti

Lamak

9. 5. 2008 0:39
Re: snobizmus

Aspon je to dalsi zachranena kachna. A navic kazdy nema ten cas a um, ale ma na to finance a stoji o to auto, tak nevidim ten duvod. Nemam pocit, ze jde o snobarnu, je to konicek a kazdy na nej ma jine penize.

0 0
možnosti

David

8. 5. 2008 11:42
Na tak za 210 tisic....

Kachnicka pekna, ale pri rozpoctu 210 tisic, uz bych mozna sel do nejake starsi mx-5ky nebo do starsiho 3jkoveho bava, tak v cene 150 a 60 na opravu/minigeneralku po koupi.

Ale proti gustu.

ps: mit garaz k dispozici, tak jdu do Mercedes Pagoda, at mne to treba svlikne do slipu

0 0
možnosti

kluboš

8. 5. 2008 20:51
Re: Na tak za 210 tisic....

propánajána ty seš taky kus :-) když chce někdo pěknou kachnu, tak by ji asi za to po čem toužíš ty nevyměnil. a kdybys chtěl za ty peníze opravdu oslnit, tak za ně seženeš ňáký MG nebo Triumph Spitfire, samosebou před generálkou a bez čísel, zato však si k nim žádná MX ani trojka bavo nemůže čuchnout....

0 0
možnosti

Tutek

7. 5. 2008 15:30
S takovou střechou jsem měl Renaulta

5TL na blbnutí sqělá věc, torzní tyče (druh odpružení náprav) byly měkký jak blázen, takže to byla  taky taková kačena, jen na práci je to s francouzma děsný, moje první výměna startéru 3hodiny včetně různých přípravků, druhé (zapoměl jsem na podložku ;-D) hodina a půl a třetí za 45 minut (jedna podložka byla málo, byl to jinej typ) Jinak jsem s tím najezdil spousty kilometrů a super, mít to 5 dveří tak to nemá chybu.

0 0
možnosti

honza

7. 5. 2008 17:53
Re: S takovou střechou jsem měl Renaulta

Ano, francouze nebrat, všude samý podložky, pak to člověk skládá dohromady tři hodiny, to by se třeba u aut se zkříženejma motykama ve znaku stát nemohlo...

Ještě jsi zapoměl dodat "sýry a víno uměj"

0 0
možnosti

Alka

7. 5. 2008 13:30
pro a proti

přiznám se, že jsem ještě nedávno měl cukání jít do 2CV taky. Snadná rozebíratelnost celého auta, dostupnost naprosto všech náhradních dílů, včetně druhovýroby, možnost spostu věcí si udělat sám..

Proti je opravdu slabý tah minimotoru, silné naklánění v zatáčkách (příšerná stabilita), velmi slabé brzdy a skoro nulová bezpečnost, vysoké náklady na nutnou renovaci, chybějící topení a netéměř nemožnost provozovat vozidlo jindy, než v létě.

0 0
možnosti

Alka

7. 5. 2008 13:37
Re: pro a proti

a jak člověk míní a pámbu mění, dostala se mi téměř omylem do ruky starší (dnes už jí je 26let) Audi, s trojnásobným objemem motoru, jede to jako drak, nereziví, dobře brzdí, skvěle sedí na silnici (lépe, než nové Okávky), je pohodlná, jako žádné auto, které jsm kdy řídil,celoroční provoz není problém, ldyž je hezky, tak si to střešní okno můžu otevřít taky. A nestála mě mě ani čtvrtinu toho, co dal autor za 2CV před renovací.

0 0
možnosti

Trabush

7. 5. 2008 13:07
kačkač

Článek dobrej, kačka krásná!R^

Jen se mi nezdá délka 2400 mm. Že by byl R2CV o 1,15 metru kratší než Trabi? 8-o

0 0
možnosti

Trabush

7. 5. 2008 13:11
Re: kačkač

Hrome, to R škrtám, samozřejmě Citroën 2CV...;-)

0 0
možnosti

pan_hnedy

7. 5. 2008 10:50
2CV

Shodou okolnosti 2CVckem jezdim uz nejakej patek. Momentalne mam 4. kousek v poradi a nemuzu si vynachvalit, ekonomicky provoz/v lete se da jit dost pod 6l/100km/, zaparkovat se taky da temer vsude a kdyz se rozlobi na silnici, tak mi namerili i dost nad 130km/h:-)

2cv foreverV

0 0
možnosti

Ebo

7. 5. 2008 10:47
njn..

..základ je mít prachy..

0 0
možnosti

pan_hnedy

7. 5. 2008 10:52
Re: njn..

pri investici cca 50t se muzes vozit nekolik let s usmevem, pokud nejezdis jako kanal, to je pak jina.

0 0
možnosti

Sybok_ok

7. 5. 2008 9:52
Vim o cem mluvi

Jsem si takhle loni koupil Land Rover za dobrou cenu, ale ty investice... ale auto jezdi, brzdi, celkem i vypada. Dalsi renovace probehne az zas budou nejake ty penize.

0 0
možnosti

Alex

7. 5. 2008 9:18
...pěkný článek majitele auta...

...bohužel když tu někdo zrenovoval škodovku za cca stejnou částku, tak byl idiot a ve tvém případě jsi"vystřelován" do nebe...ale to se týká diskutujících. Jinak článek super, auto super / i když mě se spíše líbí ten zápal pro nějakou věc/, takže přeji hodně šťastných km a pořádnou porci knedlů...R^;-)

0 0
možnosti

Lamak

7. 5. 2008 10:57
Re: ...pěkný článek majitele auta...

Myslim, ze to bude jeste trosku v necem jinem. Kachna se mi taky libi a je to parada. Michalovu skodovku jsem taky pochvalil, ale zatim co mi prijde "kachna" jako klasika, tak o 120 tohle rict nemuzu (treba o 1000 a nebo o 110R urcite). Navic v tomhle pripade me to prijde jako renovace, michlalova prinzezna byla trosku jinde. A co se tyka "cca stejne ceny".....asi jsem moc chudej, ale ja porad vidim rozdil 217 a 400 tis. Je to skoro dvojnasobek, ale chapu, porad jsou to statisice, tak je to "cca stejne".

0 0
možnosti

iuos

7. 5. 2008 8:30
hmm

paráda... škoda, že jsem socka s holym (Y) ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...