- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebudu se vyjadřovat k autu, to jistě dostane na kolena každého, kdo má rád rychlá kola. Ovšem ta omáčka kolem... Pisatel je evidentně neznalý "Italského terénu". Žiju v Itálii již několik let a ještě jsem nezažila Itala, který by byť s Pandou uhnul jakémukoli motoristickému skvostu z cesty a ještě k tomu zamával :o)) Mám podezření, že autor ve svém volnu píše romantické povídky. Také bych neřekla, že se v kopcovité krajině prohánějí tato auta o sto šest. I v Itálii žijí na vesnicích především obyčejní lidé a zbohatlíků je tam poskrovnu. A co se týče Italské benevolentní policie(carabiniery) vím také své - vážený pane, "Probuďte se!" Neuvádějte českého čtenáře v omyl! Pokud Vás Italská policie zastaví, ať už ve městě, či mimo, bývá obvykle nekompromisní. Život je sice krásný, ale mám za to, že tenhle článek by měl zavánět spíše technikou, než pohledem na Itálii přes růžové brýle autora.
Koukám, že tady je zase pěkná sebranka ňoumů... hlavně, že Vaše 120ka má technickou.
Sice autům nerozumím, ale ten dizajn je dechberoucí. Gratuluju Vám k pár hodinám zkoušení ;-)
já bych do té kukaně asi sotva vlezl, pokud vezu víc, než aktovku, tak by nastaly potíže. Takže si z té fajfky zase trochu natáhni, až to zabublá, ale s tím sráčem daleko nedojedeš.
Už určitě ne hospodárně, mám na ty dvě tuny, které pohybuji po silnicích v Česku a Německu spotřebu 5,7 litru nafty na 100 km. Maximálka 220 km/h mi stačí, cestuji zpravidla s 140 km/h. CW 0,30 také není na kombíka špatrné.
Jsem zvědav, jak bude jezdit Maserati nebo Ferrari s 200 tis. km na tachometru, mně do toho už moc nechybí a auto jede, jako na začátku.
K čemu to je ,když se mi tam nic nevejde.Ani nohy si člověk nemůže natáhnout.
Nejdřív debilo*vé píšou jak má motor krásnej zvuk a potom do videa daj nějakou sra*čku která se nedá poslouchat a ještě k tomu neni slyšet ten úžasněj motor...
tendle bourak + poukaz na tydeni dovolenou na bibione by mel dostat klekhi petra, kauc jakyho svet nevidel, 1:0 , bravo !
ve videu trapná hudba a v článku : Nebe se odemyká klasickým klíčkem, žádné startovací karty nebo knoflíky se nekonají. připomíná mi to translatorem řeložene manuál jinak auto moc hezký.
Krásné auto. Promě je ale krásnější 3200 GT s krásnými koncovými světly a 8válcem biturbo. Škoda, že ho dělali jen krátce. A taky škoda, že upustili od vlastních biturbomotorů. Ikdyž samozřejmě nic proti atmosférám z Maranela.
Woe..nejdřív v článku, že pouštět rádio je svatokrádež a pak do videa dátě nějakou hrozivou studiovku aby nebylo slyšet nic...