Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto za tři platy: Ford Escort

Ford Escort získal ve své cenové a věkové kategorii dobré jméno kvůli výborným jízdním vlastnostem, velké komfortní i bezpečnostní výbavě a živým benzinovým motorům. Vybrali jsme model 1.6 16V (65 kW), rok výroby 1997, (1)41 000 km, 65 000 Kč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

h4gis

.

dieselové 1.8 D se vyhněte ?? nní spolhlivé? ani hospodárné? no jstli se vám zdá 5 l nafty moc ;-D se mi libi jak ti redakroři opisujou s časopisů :-©

0/0
2.8.2008 23:35

Karel Stuchlík

Můj Ford Escort

Mám Escorta 5 let (rv 1998) 1.6 kombíka. Kupoval jsem ho náhodou v Auto ESA. Výborná kára, 4 krát jsme s ním dojeli do Chorvatska a zpátky. Hodně vydrží a uveze;-D 

0/0
1.6.2008 20:13

old Ir

Spolehlivej Escort

Ahoj,  mám Escorta z roku 92, takže starší kousek a nemůžu mu nic vytknout, v zimě si sice víc vezme zhledem k tomu ,že to je 1.8 kombík a věčně něco vozim, je to prostě tahoun a nkdy mě nikde nenechal vyset,má můj dík. :-):-)R^V;-)

0/0
31.5.2008 22:26

karel v

muj escort

mam escorta 3 roky a to diesel  1.8td z r.1999. jsem s nim spokojen.je to combi,takže toho dost uveze. co jsem musel udělat-nové svíčky,oba prahy,nový výfuk a běžná údržba.  ročně ujedu 10.000 km, sice nic moc,ale na prověření auta to myslím stačí. u mě dobrý...

0/0
17.5.2008 13:07

karel v

muj escort

ahoj

0/0
17.5.2008 12:57

HighDriver

Ford Escort

Escorty RV 97 s klimatizací jsou to velmi spolehlivé auto "za babku" ovšem pokud o ně předchozí majitel trochu pečoval. Konkrétně 1.6l 16V Zetec jsou spolehlivé motory, s příznivou spotřebou, solidní dynamikou a nenáročností na údržbu -

jen při studených startech při -°C nepatrně hlučnější. Ovladatelnost vozu je taky

dobrá, tvrdý podvozek se ale moc nehodí na nekvalitní rozbité silnice kde dost trpí. Naopak  výborně "sedí" v zatáčkách, nenaklání se ani při plném zatížení auta a nemá problémy s náhlými změnami směru. U kombíků bych doporučoval omrknout zadní nápravu. U karoserie je slabší antikorozní ochrana. Podle mě je to povedené auto Sám jsem v jednom

něco najezdil po Itálii a Chorvatsku..

0/0
15.5.2008 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.