Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto za pět platů: fabia

Fabia, český bestseller. Nejlevnější exempláře se prodávají už za 90 tisíc korun, mají však hodně najeto; často se používají jako služební vozy. Vždy je nutné nechat vůz dobře prohlédnout, zda nebyl bouraný a špatně opravený, jestli je doložen původ, případně servisní historie. V autobazaru nám nabídli Škodu Fabii 1.4 MPi (50 kW), rok výroby 2001, 130 000 km, za 105 000 Kč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Znalec

Fabia 1,9

Na jaře 2006 jsem v Auto ESA kupoval čtyři roky starou Fabii 1,9 po prvním majiteli a serviskou. Jezdí výborně, má malou spotřebu a za ty 2 roky jsem měnil jenom olej. Doporučuji R^ 

0/0
1.6.2008 20:32

pracující

platy

Jste velmi vtipní, kdo tu bere  20 tisís měsíčně ? Co to znamená pro učitele s VŠ vzděláním 1 plat. To je max. 15 tisíc a to musí mít sakra dlouhou praxi a nebo bydlet jinde v EU než v ČR.Rv.

0/0
19.5.2008 15:16

J.

Re: platy

Asi prostě vzali cca průměrný (aritmeticky) hrubý měsíční plat. Ještě to myslím trochu snížili. Co je na tom proboha špatného? Mají to pro jistotu dávat čistého a ještě o další kousek snížit, aby se nedotkli jemnocitu člověka, který zjistí, že pro něj to není 5, ale třeba 8 platů?

0/0
14.6.2008 8:29

IK78

Taky jsem jí vlastnil

Fabii z roku 2001 s motorem 1,4 MPI / 50kW ve střední výbavě jsem vlastnil a mohu potvrdit problémy s předním stabilizátorem a často praskajícími žárovkami. Navíc se porouchal motorek přepínající vnitřní / vnější cirkulaci vzduchu a odešlo i těsnění hlavy motoru. Jinak naprostá spokojenost.

Naopak nemohu souhlasit s uváděnou spotřebou kolem 10 litrů ve městě (přes 8 litrů jsem se snad nikdy nedostal).

Dodnes rád vzpomínám na ostré průjezdy zatáčkami, které si s novým Fusionem nemůžu dovolit ani na 16" kolech :-/

0/0
16.5.2008 21:37

poli

Re: Taky jsem jí vlastnil

Hm, to bude asi vyšší stavbou karoserie u Fusionu. Kdybys to porovnal s Fiestou, tak neřeknu.

0/0
26.5.2008 21:59

Kawasaki

Fobie

V zimě mi měnili rozvodák těsnení pod hlavou a vodní pumpu. Protože to žralo vodu z chladiče. Najeto 90 000km. Pravidelnej servis. Do servisu jezdím 2x do roka. Vžycky se něco vysere.

Jo to rádio za 15 000kč (příplatek za rádio) je srašnej šit (blaupunkt).

  

0/0
16.5.2008 9:52

m.

šmarja ;o)

Asi žiju v nějakým svým světě ;o) Jako jestli je tu prům. plat 22tkč hrubýho tak chci vidět tu herku :DDDDDDDD

0/0
15.5.2008 14:41

(@)

Re: šmarja ;o)

smarja na druhou: Auto přece nekupuješ z peněz z hrubé mzdy, ale čisté....To autorům také uniklo, kromě oleje...:-)

0/0
15.5.2008 17:25

Souhlas

Konečně se někdo nebojí říct pravdu

Cituji: "V novějších fabiích je překvapivě solidní tříválec 1.2 HTP"

Jsem rád, že to začínají chápat už i novináři

0/0
15.5.2008 12:49

m.

Re: Konečně se někdo nebojí říct pravdu

to já mám solidní tří-litr akorát kdo to má furt platit že ;o)))))

0/0
15.5.2008 14:42

iuos

hmm

nechápu lidi, co si pořídí výkoný auto a pak kvičí, že to žere.. ;-D;-)

0/0
15.5.2008 14:59

m

Re: hmm

svezu Tě a pochopíš :))

0/0
15.5.2008 16:17

Silent Hill

Re: Re: Konečně se někdo nebojí říct pravdu

Solidní třílitr? bože co to je? No ty 1.2ky hlavně v kombi táhnou do kopce jako prase. Máme služební Fabii Combi., najeto to má 22 000Km je to verze 1.2HTP a nepřejte si vidět ten mazec když v tom jedou 3 lidi a více. To mě v pohodě předjíždí i Favorit a Škoda 120...;-D

0/0
15.5.2008 18:55

Homer1

Re: Re: Re: Konečně se někdo nebojí říct pravdu

Jojo, ty zaparkované u lesa když mají houbaři sezonu, že?

0/0
16.5.2008 0:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.