Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parní hybrid sníží spotřebu víc než o třetinu

Více než třetina energie se ve spalovacím motoru ztrácí formou odpadního tepla. V poslední době se tak značně experimentuje s možností jeho využití. Studie dvou britských univerzit ukázala, že při využití tepla k parnímu pohonu lze ušetřit i přes 30% paliva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fayed

Parní hybrid sníží spotřebu víc než o třetinu

do té doby než vybouchne a zabije všechny v autě

0/0
29.5.2008 14:02

QuuQ

Fajn jnápad... ale

No myšlenka asi dobrá, ale ta realizace bude horší... mám pocit že váha, cena  a náklady na údržbu dobou takové, že se to rozhodně nevyplatí... Nicméně, třeba ano :) (PS: upřímě, koupil byste si někdo ojeté auto s takovým motorem?)

0/0
28.5.2008 18:20

lolek77

Re: Fajn jnápad... ale

Lokomotiva do každé rodiny;-D

0/0
29.5.2008 23:45

performer

dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

dokud bude stát podporovat smrdutou naftu nízkými daněmi (ve srovnání s benzinem), tak se žádná podobná opatření nevyplatí. Vždycky se místo toho vyplatí tam místo toho fláknout smedutý diesel, který díky málo zdaněné naftě vyjde ekonomicky výhodněji. Bojužel..... Rv[>-]

0/0
28.5.2008 12:43

performer

Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

to je překlepů jak když to psal Tatar...

0/0
28.5.2008 12:45

So

Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

..Vždycky se místo toho vyplatí..

Místo čeho? Jako, že by LKW jezdily na benzín? Doporučuji používat mozek. Navíc ten 19% rozdíl ve spotřební dani je smazán vyšší konečnou cenou nafty. U os. aut mj. i výrazně vyšší cenou motorů. A když jsme u toho smrdutého dieslu-dieslový motor má vyšší účinnost, proto by se měl naopak podporovat oproti benzinovému..

0/0
28.5.2008 15:14

ODSman

Re: Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

svatá prostoto .... to myslíš vážně a nebo jen žertuješ???

0/0
28.5.2008 21:21

So

Re: Re: Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

Idiote, umíš jen blít nadávky a nebo se zmůžeš na víc?

0/0
29.5.2008 11:43

OndraTM

Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

Stát podporuje smrdutou nafu nízkými daněmi? Tak toho jsem si vážně nevšimnul. Spíš nezvýhodňuje vozidla s nízkými emisemi proti ostatním....

0/0
28.5.2008 17:27

ODSman

Re: Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

že sis něčeho nevšimnul ještě neznamená, že to není pravda...

Nákladní vozidla s nízkými emisemi stát podporuje slevou na silniční dani....

Osobní vozidla nepodporuje protože by to bylo asociální (socky jezdí v neekologických šuntech a dieselech)

0/0
28.5.2008 21:24

Pepa

Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

Tak ty seš taky dobrej blbec. Alespoň si zjisti sazby daně, než se začneš projevovat na veřejnosti.

0/0
28.5.2008 20:40

ODSman

Re: Re: dokud bude stát podporovat smrdutou naftu

Idiote, umíš jen blít nadávky a nebo se zmůžeš na víc? Nafta je včetně dph zdaněná a cca 2,50 Kč méně než benzin....

0/0
28.5.2008 21:20

Soami

Proč ne

Obdobně pracuje každý kondenzační kotel.

0/0
28.5.2008 10:05

Little Boy

uzasne

Otazka je kolik ten parni krap bude vazit a zda narust hmotnosti vybec dovoli ve vysledku snizit celkovou spotrebu.

0/0
28.5.2008 9:16

wake up

se proberte

a proč je na fotce výf.potrubí při testech v laboratořích PORSCHE to sem jako nepochopil8-o

0/0
28.5.2008 8:55

LK

Re: se proberte

Aby se názorně ukázalo, kolik energie jde do řiti.

0/0
28.5.2008 9:19

G

Re: Re: se proberte

Majitel Porsche posílá do "řiti" peníze nejen nákupem benzínu... :-)

0/0
28.5.2008 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.