Diskuze
Ibiza může pozlobit fabii: první kilometry s novým seatem
Děkujeme za pochopení.
thx
Proč si všechny koncernové zázraky hrají
na něco , co nejsou? Tenhle jezevčík na "nové" podvozkové platformě (rozovot o celých 7mm vetší než u fabky!) si hraje na velké a sportovní fáro s drsnými rysy.ROFLMAO! Kolik že stojí? Mám Swifta 1.3 GLX za 289k klima, volant vkůži, hlíny atd, atd, dvojka jde do 100, trojka do 150, předjet Ochcávku v TDíčku není problém..ale tohle, to snad neééé soudruzi
fxx
re...fabia 1,2 htpppp
zdravim, stara znama diskusia, ci to ide aj na tri valce, tak si dovolim tvdit ze ide, a velmi fajn. mam 3 tiu fabiu , z toho 2 hu.. 3 valec, a bez problemov predbehnem v kopci vo dvojici, samozrejme kusok viac miesta treba, ale ziadna tragedia, pokial nechcete predbehnut na par metroch, potom si ale kupujte ine auto a nie fabiu. co sa tyka dynamiky, z krizovatky v pohode 2 - ka..bez problemov vytocim do 80 a 3 - potiahne 110, su to sice hrranicne hodnoty, ale v tom je aj to predbehnutie niekde do kopca, na 2 alebo skor 3 ker nemam problem a to jazdim dost vela a casto kopce - šturec, kremnica, čertovica, kto to pozná. A spotreba ?,... teraz mam novu tak tam je 5,6 az 6,5., inac v pohode sa da ist za 5,9 az 6,1 litra a ziadne pomale tempo, len vediet jazdit. motor je lahky, takze noha z plynu a velmi to nebrzdí, treba to vyuzivat, rekord na starej 47 kw... 4,3 l. Problemy ?? --- mam 3 fabiu... olej, voda a benzin a samozrejme pravidelný servis. /ps - gramatika bez kontroly :-))
alg
Re: re...fabia 1,2 htpppp
Záleží na stylu jízdy. Pokud je dravější, tak je tříválec naprosto nepoužitelný a krajně nebezpečný. Pokud někdo jezdí hodně klidně s minimem předjíždění, jen když už prostě musí, pak je to pro něj dobrej motor.
pepa
Ne-přichází hrobník fabie II
50% prodeju Fabky delaji kombiky. A tohle neni kombik
gustav adolf
motor
Pro ty kterým se nelíbí motory.Počkejte si na verzi GTI,tam budou slušný motůrky.
Milan
Motory VW - porovnani
Pro porovnani vykonu a krouticiho momentu motoru VW, ktere pouziva Skoda - je to docela zajimave hlavne pro ty, kteri chteji porovnat "fakta" a nikoli "mýty"... Dva grafy:
stará Blažková
Ach jo, ...
... mohlo to být docela pěkné auto, nebýt těch nemožných prolisů na bočních dveřích. Takovou ohavnost nenajdete nikde jinde, než u Seatu.
cywe.... nastesti tohle neni moj
Re: Ach jo, ...
souhlas, hur to udelali jen u Hyundai Santa Fe (1.model)
Andee
Ehm...
Pane autore, nepřijde vám na větě "Na jejím úspěchu tak stojí její bytí a nebytí." něco trochnu špatně???
Flegy
1.2
No sice jsem nikde nenašel váhu Ibizy (možná špatně koukám) ale asi nebude o tolik těžší než Fabia. Tak jak je možné že já s 1.2 ve čtyřech a s plnym kufrem jezdím 130 po dálnici a pan redaktor nezvládá ani kopec? Netvrdim že je to zrovna nejsilnější motor, ale tohle je trochu přehnané ne? Bych chtel videt ten kopec, to musela byt primo hora
Pitrs
Re: 1.2
No pokud je ta dalnice po rovince a na rozjezd na 130 km mas par kilometru ;), tak no problem.
HTP je linej a zravej motor i kdyz clovek jede sam. Ve ctyrech lidech a s plnym kufrem to musi byt zazitek...
Fanthom007
Fabia 2 se v Cesku Seatu bat nemusi.
Kdyz vedle Ibizi postavite Fabku vypada to, jako kdyz vedle sexy dvacitky stoji padesatilta delnice po sichte ve sroubarne. O ponizujici cenove a modelove politice skodovky v Cesku skoda mluvit. Myslite, ze to bude Seatu neco platne ? NEBUDE.
Jinak by to bylo pouze v pripade, ze by prumerni cesti automobiliste zacali pouzivat mozek. A toho se , jak vidno na silnicich, Skodovka obavat nemusi a muze klidne spinkat dal
Gandalf007
Spousta hrobníků
Fabia II se očividně nevyvedla, takže těch hrobníků bude celá řada - včetně nové Ibizy...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...