- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je sice hezke, ze predni a zadni jsou identicka, ale jestli ma tenhle Superb slabinu, tak je to cela zad. A hlavni paskvil jsou prave ta svetla. Ze vsech pohledu vypada novy Superb bezvadne, ale kdyz to auto dojizidm, tak si vzdy nejdrive myslim, ze dojizdim starou Lagunu, nebo Megane. Cela ta zad je jak z jineho auta. Osobne bych Superba koupil, ale cekam s cim vyjedou (jestli vubec) ve verzi kombi.
No a já si myslím, že je to první hezká Škodovka po 30-40ti letech. Včetně těch zadních lamp.
Co se týče designu, u Frantíků by se mohli všichni učit, ti vošklivý auta skoro nedělaj.
To je sice hezke, ze predni a zadni jsou identicka, ale jestli ma tenhle Superb slabinu, tak je to cela zad. A hlavni paskvil jsou prave ta svetla. Ze vsech pohledu vypada novy Superb bezvadne, ale kdyz to auto dojizidm, tak si vzdy nejdrive myslim, ze dojizdim starou Lagunu, nebo Megane. Cela ta zad je jak z jineho auta. Osobne bych Superba koupil, ale cekam s cim vyjedou (jestli vubec) ve verzi kombi.
Ťo auto se mi líbí ale nesmím vidět zadek. Tak jako mne rajbovala stará fabie svým zadkem tak je to dnes superb. Alespoň je důvod se těšit na facelit. Moje O2 je mnohem hezčí.
....podle mne. Ale je to velmi individualni, i uvnitr Skodovky zuri na toto tema valka.
Tak jak si tady čtu ty příspěvky "znalců", tak mi z toho vychází že nový Superb bude mít úspěch, protože na co nadává skupina internetových diskutujících, to bývá většinou dobré. a důvod ? to je jednoduché, do internetových diskuzí píší většinou lidé, kteří nic nedokážou, jen kritizují a vysedávají celý den u netu a hledají oběť na vyvolání hádky. Člověk který něco umí a má to v hlavě v pořádku, se věnuje přes den práci místo nesmyslného plácání. tak to vidím já.
Já nechci platit tisíce člověkohodin za to, že banda lidí s diskutabilním vkusem meditovala nad tím, jakou barvu bude mít kroužek kolem budíku na palubce. Ať se raději věnují tomu, ať to auto dobře jede, je spolehlivé, nestojí moc peněz a za vzhled ať se vykašlou. Kdo potřebuje prodloužení penisu, ať si koupí Ferrari.
tvym narokum odpovida Trabant. Jdi do nej a nekecj tu nesmysly
Ještě, že si to umí ten designér sám sobě pochválit. Ještě mi tu chybí video, jak ho poplacávají po zádech. Ještě takhle po roomsterovsku sprzdí Octavii a bude dílo dokonáno. Jinak Superb je docela pěkný auto, ale ten roomsterovskej kukuč se mi na škodovkách moc nelíbí.
Až dokážeš udělat něco podobnýho tak se budeš taky chlubit a myslím že právem :-)
..první auto které potřebuje co nejdříve facelift zadku.
zadek je dobrej, konzervativní a trošku mi vadí jen ta hrana na zadním světlu, byť je to dáno vpravdě ďábelským úmyslem překlopení tvaru předního světla.
ale spíš se mi moc nelíbí na předku ta maska chladiče. moc velká, což působí i na konzervativním autě zastarale. chybět nesmí, ale menší..
Se asi dost zhulil při nákresech nebo ožral ?
Nemůžu tvrdit, že se mi to auto vyloženě nelíbí... Ale byl jsem na autosalónu v Ženevě. Samozřejmě jsem Superbu věnoval hodně času a pozornosti... Prošel jsem celý salón... Pár zajímavých aut si pamatuji do detailu, ale ten Superb si ne a ne vybavit... A to podle mého o něčem vypovídá...
Jinak k ploše koncernu VW - nazval bych to invazí šedých myší - obrovská plocha, bombastická reklama, ovšem z hlediska designu pachuť brutální průměrnosti. Je jedno, jestli to byly Škodovky, Audi, VW, Seat... Vlastně se ty auta ničím neliší.
Můj osobní pocit a názor. Nechci tady napadat něčí vkus.
Jo, máš pravdu auta z koncernu VW jsou opravdu hrozně nudná. Když jsem před nějakým časem viděl poprvé nové Audi A4 tak jsem fakt dlouho přemýšlel co je na něm po stránce designu skutečně nové, všude jsem nacházel důvěrně známé tvary z předchozího modelu, snad jen seskupení LED diod pro denní svícení ho v provozu odliší od předchozí stejně nudné generace. To samé se opakuje u nového Audi TT. Volkswagen je zase jenom naleštěná bída - velké logo VW a hodně chromu, tím se vyznačuje skoro u všech svých aut tato 'prestižní' značka. A poslední kapka je pro mě Passat CC - ubohá kopie Mercedesu CLS. No a Škoda wagen a Seatu je zbytečné mluvit.