Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na BMW po stopách zrušené rallye

Nevadí mu kamení, písek ani prach. BMW F 650 GS je přesto určené především na cestování po silnici a nepříliš rozbitých polních cestách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gustik

ach jo, zenska motocyklistka

presne jak rika BIKER, oba modely jsou kompltne vyrabene v  Nemecku, nevim kde ona bere sve informace. Jinak ja uz tuhle motorku mam sedmy tyden, a moje spotreba je 4.2 cili 400 kilometru na nadrs, a to to rozhodne nesetrim. Mimochodem, na rozdil od autorky si myslim ze ABS je na motorkach jeste uzitecnejsi nez v autech, mimochodem Queensland Police Service v Australii si vybrala pred nekolika lety BMW motocykly zejmena kvuli standartnim ABS a jejich vyznamu k bezpectnosti. Samozdrejme se daji vypnout jednim stistknitim  kdyz clovek jede po volnem povrchu. Tento motocykl je ten nejuniversalnejsi jaky jsem kdy vlastnil, mel jsem - po zacatcich na Jawa a CZ - Tenere, Transalp, DR 650 a KL500, a take malou Yamahu 175 a Ninja, ale ti poslaedni dva nepatri ddo kategorie srovnatelne s GS. Doporucuji.

0/0
5.6.2008 15:30

marvoky

Dobrý článek ale...

Článek je pěný ale ty fotky... hruza... Ctelo by to vic fotek i s detaiy... ale jinak good:-)

0/0
25.5.2008 14:31

BIKER

Výroba v Číně

Nevím jak to autor myslí, ale BMW F800 GS a F650 GS se kompletně montují v Berlíně. Dále nevím co myslí rozdílným podvozkem, ale oba modely mají naprosto schodný jak hlavní tak podsedadlový rám. :-)

0/0
22.5.2008 7:08

dvd

Re: Výroba v Číně

Ale podvozek není rám... Co takhle tlumiče, jiná kola apod., co?

0/0
3.7.2008 15:09

MOTOrulez

BMW

Když BMW, tak jedině boxera :-) To je stylovka :-)

0/0
21.5.2008 8:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.