Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda připravuje světový vůz na základech původní octavie

Podle informací, které kolují na internetu, připravuje mladoboleslavská automobilka Škoda recyklovanou octavii první generace. Ta se sice stále vyrábí s označením tour, Škoda však chce vůz přepracovat a zatopit tak především levné korejské konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Buick

Hlavně aby...

aby taky byla tak poctivě a fortelně udělaná jako Octavie z let 1997-1998...!R^

0/0
6.6.2008 19:28

mikrospanek

no to to

V Britanii jsou auta pomerne draha?????? No to snad ne? Urcite jsou levnejsi nez v cesku. Kdo te plati autore clanku?;-D

0/0
5.6.2008 21:04

he

a jeste dalsi vec

predelana fabie nejaka uprava dveri a celej predek a ktomu nova motorizace dalsi 1.2 ale 4 valec z vykonem 64kw nizsi spotrebou jak ma dosavadni 1.2

0/0
5.6.2008 18:36

blue

Za 2 roky technika z roku '95?

No, já nevím, ale v roce 2010 kupovat auto s technologiemi 15 let starými? Fakt mega kauf... Za dva roky budou i ti Korejci trochu jinde, takže stará technika z 90tých let asi nebude zrovna konkurenční.

0/0
5.6.2008 17:30

von Kleist

Re: Za 2 roky technika z roku '95?

Proc ne? je to jen otazka ceny...

0/0
5.6.2008 18:00

Tom

Re: Za 2 roky technika z roku '95?

Korejci u svych aut uz nyni pouzivaji nejmodernejsi techniku, takze Skoda chce konkurovat tak maximalne cenou... Jedinej vyrobce, ktery pouziva takto starou techniku je DACIA (Renault se asi zbavuje zasob) a LADA, ale to uz neni auto pro evropu... 

0/0
6.6.2008 12:35

blue

Re: Re: Za 2 roky technika z roku '95?

No já to psal právě proto, že od loňského léta jednoho korejce doma mám a právě proto, že zvítězila cena, resp. poměr cena/užitná hodnota a kvalita. Po technické stránce auto naprosto bez problémů a moderní, tak si říkám kde budou za ty dva roky korejský auta v porovnání s patnáct let starou technikou O1.

0/0
6.6.2008 14:25

__XXXX___

Re: Re: Re: Za 2 roky technika z roku '95?

No a nezapomínal bych, že když byla v roce 1996 představena octávia, tak několik dílů tam už bylo další 3-4 roky starých

0/0
6.6.2008 16:02

Škubi

Re: Re: Za 2 roky technika z roku '95?

Náhodou Lada je "výborný strojů (pořádná kovářská práce), na který jsou v Rusku stále plné pořadníky...

0/0
10.6.2008 10:41

honzasl

Re: Za 2 roky technika z roku '95?

A to by mě zajímalo, jaký pokrok za těch 15 let nastal. Nějak jsem si nevšiml, kromě stále rostoucí hmotnosti, složitějšího podvozku (víceprvkové nápravy), více elektroniky. Něco je ku prospěchu, něco ztráta. Lidi co si dnes kupují Logana mají jiná měřítka, než podnikatel, co lítá denně Praha - Brno.

0/0
6.6.2008 22:15

rzr

Re: Re: Za 2 roky technika z roku '95?

No ono asi na tom návratu k jednodušší a osvědčené technice něco bude. Audi uvažuje o A1 postavené na Golfu III právě pr tu jednoduchost, robustnost a hlavně vývoj je nebude stát nic.

0/0
8.6.2008 15:40

bigbadaboom

JAk pocitam tak pocitam..

v roce 2010 bude teda te platforme nejakych 15-16 let, ne? no, nevim kolik bylo podvozku, motoru a dalsim castem Thalie, kdyz prisla na trh...ale cena to mozna bue zajimava, tojo..Dalsi otazka je, o kolik to zdrazi v r. 2010 povinne vybaveni (euro normy na emise, povinne ABS, bagy atd...)

0/0
5.6.2008 17:26

albert

oktávka

Škodovka by hlavně měla udělat novou verzi oktávky II, nebo jí výrazně zlevnit. Píšou o chystaném faceliftu, ale ten už tu měl být.

0/0
5.6.2008 16:38

Pat

Re: oktávka

A proč by to dělala, když ta stávající jde na dračku?!

0/0
5.6.2008 18:44

mira.m.

Re: oktávka

neboj facelift přijde na podzim, takže se dočkáš, a mimochodem faceliftové octavie se nám testujou v běžném provozu, takže koukat kolem sebe, třeba na nějakou narazíšR^

0/0
5.6.2008 18:52

so01

Týýý jo!

To je opravdu moc dobrý počin Škody. Ale sakra nedá se za ty prachy už i koupit normálně starší jeté auto?? Tak proč Škodu?? Vysvětlete, prosím.

0/0
5.6.2008 15:31

pakeeto

Re: Týýý jo!

treba protoze skoda bude novy auto, a ne kazdymu je 15 a slinta po 10 let starym jetym bavoraku

0/0
5.6.2008 15:44

real_goldie

Re: Re: Týýý jo!

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
5.6.2008 16:05

so01

Re: Re: Týýý jo!

No nevím proč tady pleteš bavoráky a něco o 15. Já jen, že za ty prachy se už dá koupipt i auto.

0/0
6.6.2008 8:47

Škubi

Re: Re: Re: Týýý jo!

Oktávka ti nepřipadá jako auto...?

0/0
10.6.2008 10:43

so01

Re: Re: Re: Re: Týýý jo!

No popravdě má všechny základní atributy, které by pohromadě mohly tvořit auto, ale ten výsledekRv;-D

0/0
10.6.2008 17:01

Mr. SkyFish

Super truper

Bude v TDi :-)R^a když za ty prachy bude i na hlínách a v metle, tož řeknu sousedovi, ten si půčí u Providentu, prodásvýho vytuňenýho Favorita a zásobu paštik, co měl nachystanou do Chorvatska a půjdem to do Mototechny kůpit. :-)R^

0/0
5.6.2008 15:09

AKSAMIT

Skoda chce zatopit levnym korejskym vyrobcum,

tak to mluvi za vse.......;-DR^

0/0
5.6.2008 13:44

Tom

Re: Skoda chce zatopit levnym korejskym vyrobcum,

R^ A k tomu jeste 15 let starou technikou... R^ To pak muzou mit slogan " Skoda- auto s nejstarsi technikou na trhu" ;-D

0/0
6.6.2008 12:27

thx

Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

v základu je 146000,-kč.

0/0
5.6.2008 13:00

baxtter

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

Co to je "výrobní cena" ?

0/0
5.6.2008 13:05

m

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

no jo... ale co vývoj..propagace.. a spol. ???

0/0
5.6.2008 13:34

Nudla

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

Zase jeden chytrák, že? Buď tu informaci doplň (co ta cena obsahuje - pokud to víš) nebo si ji nech pro sebe. Toto je klasická informace typu "všechno je drahý" atp.. Fakt hrůza.....

0/0
5.6.2008 14:23

Homer_ 2

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

tak vývoj = 0 , jde o "recyklované" auto, kde 99% komponent již dávno vydělala na svůj vývoj

marketing/reklama = 0 , protože tohle se má prodat samo a to cenou

a spol... je co? Napadá mě leda tak že jde o položku na firemní štětky pro vedení VW...:-)

0/0
5.6.2008 14:35

Pat

Re: Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

Co mzdyz aměstnanců? Co amortizace výrobního zařízení a prostor? Co x dalších položek? Jsou tam nebo nejsou?

0/0
5.6.2008 18:43

levá postranice

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

146 000, tak to je hodně velká blbost

0/0
5.6.2008 15:05

J8

Re: Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

Je to blbost, ve skutečnosti to je totiž 146 874kč a 97 haléřů ;-D

0/0
5.6.2008 15:34

Míra

Re: Výrobní cena Octavia Tour Sedan 1.4

Proč si ji tedy nevyrobíš?

0/0
7.6.2008 21:13

__XXXX___

Super

mně se oktávka moc a moc líbí. Ať stará či nová. Fábii po designové stránce doslova válcují. Proto si myslím, že po zlevnění lidé budou kupovat spíš Oktávii Tour než Fábii či Roomstera....

0/0
5.6.2008 12:52

testr

Svetove auto

V hantyrce evropskych vyrobcu, to ale znamena, ze pujde o auto pro Cinu, Indii, jizni ameriku a nikoliv pro Evropu.

Svetove auto je takove, ktere se prodava/lo po celem svete. Tj. O1 se uz prodavala v evrope, ted na ni ceka zbytek sveta (vyjma USA pocitam).

0/0
5.6.2008 10:06

Octavia

V - 19 73

Tuhle krasknu jako novou přihlásíte za 2 roky leda na zelený veteránský čísla;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 9:15

zut

Re: V - 19 73

R^

0/0
5.6.2008 9:25

Muroň

Nápad je to dobrej

Pro český trh stačí zlevnit, není třeba modernizovat. Kdyby se tu prodávalo levný fávo, lidi ho budou kupovat. O to spíš levnou O1, která je dobrý auto. Zaměřit by se měli na trhy, kde chtějí auta s kufrem - latinská amerika, severní afrika atd-  konkurence tháliím, corsám a fiestám s batohem apod.

0/0
5.6.2008 9:07

Hugo

Re: Nápad je to dobrej

Tak SUV se dělat bude příští rok už se na to vozí díly a testujou se

0/0
5.6.2008 10:42

Pan L

Zlatý voči

Dvoulitrové motory? CHYBA!  Cena přes 300 tisíc, v čr již od 389999,-? CHYBA! Škoda snažící se vytvořit a nabídnout levný vůz? ŠPATNÝ VTIP!!!! Dávám téhle myšlence životnost tak asi jako jejich záměru dělat Yetti. Jo a ještě bych dodal - u nás se to prodávat nebude. Konkurovalo by to Fabii a Octavii.

0/0
5.6.2008 9:05

Hugo

Re: Zlatý voči

Tak SUV se dělat bude příští rok už se na to vozí díly a testujou se

0/0
5.6.2008 10:43

kluboš

Re: Zlatý voči

jsme rádi když promluví odborník.

0/0
5.6.2008 12:50

m

Re: Re: Zlatý voči

no on má podle mě celkem i pravdu, radši se budou nabízet různý akce a prapodivný financování dosavadních verzí (a následujících) za stávající cenu než aby přišel vůz kvalitní a přitom velmi dobře dostupnej.. Nevím nevím jak vyjde záměr Škodovce "zatopit" čínským a korejským autům. Stejně tak chtěli vyzrát Roomsterem nad všechny ty Berlinga a spol. :-))

0/0
5.6.2008 13:38

krok_original

recyklovana octavia první generace

No nevím,... první generace vozu Škoda Octavia je tuším z padesátých-šedesátých let.

0/0
5.6.2008 9:01

Jindrich

Moc velky auto

Kdyz se podivam na ty korejce atd. proste levny auta, tak je Oktavka prehrava velikosti. Kdyz chce konkurovat, mohla by udelat Skodovka udelat treba levnou 3 dverovou Fabii prvni generace, ne? R^

Auto bude zaroven i lehci a nabidka motoru muze byt treba 1.2 HTP, 1.4. HTP a nebo jako tresnicka na dortu novy motor co Skoda pripravuje :-)

0/0
5.6.2008 8:45

Muroň

Re: Moc velky auto

To byl vtip s HTP, že?

0/0
5.6.2008 9:02

kim

Re: Re: Moc velky auto

Proč? Pro Fabii je HTP dostačující, na Oktávku by to bylo asi slabý.

0/0
5.6.2008 9:10

Muroň

Re: Re: Re: Moc velky auto

HTP je dostacujici mozna pro zahradni trakturek. Fabia ma vyborny podvozek a zaslouzi si lepsi motor, nez tenhle dychavicny trivalec.

0/0
5.6.2008 9:19

kim

Re: Re: Re: Re: Moc velky auto

Ne každý potřebuje gumovat asfalt. Někomu prostě stačí, že se pohodlně někam dopraví.

0/0
5.6.2008 9:28

QuuQ

Re: Re: Re: Re: Re: Moc velky auto

No nevím jestli jste měl tu "čest" to řídit. Ale já jsem již půl roku nešťastným "majitelem" služební Fabie II 1.2HTP. Najem sjem s ní asi 25000km a nikdy bych nic takového už nechtěl. Nejde o pálící se gumy, ale o to, že s autem takřka nejde bezpečně předjíždět a na dálnici je pohodlná rychlost tak do 110km/h. Při vyšší rychlosti se neuvěřitelným způsobem zvyšuje spotřeba a o tichu si taky můžete jen nechat zdát. Jen pro představu. Při jízdě okolo 150km/h je úspornější i můj SAAB 2.0 Turbo (který má ale o cca 105kW více).

0/0
5.6.2008 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.