- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si koupil DACIA LOGAN COMBI sedm míst, klima, abs, elektrika 1.6 motor za 249.000,- Kč na Renault Leasing. Kufr 700 / 2500 litrů, rozvor 2900 mm větší než u Audi A8 + záruka 3 roky.
Co mi nabídne škodovka za 249.000,- Kč ? ? ?
Skodovka ti nenabidne za ty penize nic. V segmentu ultra social proste nelovi a prenechava ho Indum, Cinanu, Rumunum a jinym rozvojovym zemim.
Někdo tady psal o akční nabídce Toyoty, na model Avensis. Ve verzi kombi je cena 629 000,- s motorem D4-D 125k (93kW), ne 589 000,-. Š Octavia II ve verzi Combi s motorem 103kW vychází v obdobné výbavě na nemalých 781 000,- bez jakýchkoliv slev dealera a akcí. Nabídka Tyoty je zajímavá, to ano. Na druhou stranu, rozčilují se tu spousty lidí nad předraženou Octavií, ale on rozhodne zákazník a dovolím si tvrdit, že i když že nabídka Toyoty zajímavá, Octavie se prodá několokanásobně víc..a to nejen v ČR, ale i jiých zemích v Evropě.
Porovnával jsem sedan a liftback, ne kombíky, proto cena 589.000 a 760.000 Kč. S prodejností máte pravdu, ale to je bohužel již na lidech...
limuzína & hatchback - to si myslím, že není tak důležitý, ale vysvětlí mě někdo, proč škoda a jiné automobilky používají dvoje ceny? Jednu při platbě na leasing a druhou pro hotovost? Asi je to pokuta, když si někdo sežene výhodnější financování! Proč platit už k tak vysokým cenám ještě další many nenažranejm liesingovkám. Jde o to jestli nepodat podnět na ČOJ. Podle mých laických znalostí zákonů jde o porušení Zákonu na ochranu spotřebitele v § 3 a 5. Co vy na to právníci?
Škoda Octavia a limuzína? Neměl by si někdo doplnit vzdělání v automobilovém oboru když už chce o autech psát?
no hatchback ani kombi to rozhodně neni. Mám pocit že tvarově se tomu limuzína říct dá. Neměl by sis doplnit vzdělání limuzína neznamená dlouhý luxusní auto.
např.:toyota.cz/cars/new_cars/avensis/avensis_premium.aspx
Tak tomu cenově nestačí ani O Tour hehehehe??? Každopádně rozdíl v autech je asi táááááákle obrovskej. Super nabídka!!!!!!
A co rozdíly ve výbavách mezi tuzemskem a zahraničím... při dejme tomu podobné ceně???
Mam dotaz - zcela mimo tema. Ale myslim, ze se tu stejnak semele vse mozne, tak to snad tolik neva.
Jezdim po Praze na motorce. Drive jsem jezdil autem, ale v posledni dobe to vazne nejde. Kolony vsude. Na motorce ani netreba porusovat rychlostni limity, ale proste vzhledem k moznosti "projet" zacpu, tak dosahuji zpravidla o pulku lepsi casy, nez na 4 kolech.
Mam dotaz - prosim o konzultaci... jak se divate na to, kdyz stojite v zacpe a nejaky motorkar projede po delicim pruhu dopredu? Predjede celou kolonu... Nemyslim zadne mysky, akrobaticke manevry, ale proste bezpecne predjeti kolony stojicich aut. Osobne to beru tak, ze to je prirozena vyhoda motorky. Proto na ni lide ve meste jezdi. Nevadilo mi to ani drive, kdz jsem byl v roli automobilisty a ted to tak proste delam. Obcas me za to nekdo vytroubi, nebo naschval najede ke stredu, abych mel utrum...
Dik za konzultaci :-)
Pokud je to vše v rámci slušnosti, tak to já patřím k těm, co Ti ještě udělají místo. Je to běžné i ve světě a lidi jsou tam spíše rádi, že jim lidé na motorkách a skůtrech šetří ve městech místo. Něco jiného jsou pak mašiny na klikatých okrskách, ale o těch řeč nebyla.
kvalita je už špičková, ceny někde jinde než škoda, obě automobilky H a K v desítce nejprodávanějších značek, do toho cenově agresivní francouzi, takže škodovce nic jiného vlastně nezbylo, pokud si chce zachovat aspoň 30% trhu