- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...třeba po pražských nábřežích by měli vývojáři ještě do aut doplnit padák a vybavení pro plavbu na vodě...
faskdfjaslkdfj
Jít přes střechu v Octavii I Combi. Příliš dlouhá cesta, mikrospánek, pravá kola na krajnici na štěrku mne vzbudila, samozřejmě reflexivně jsem šlápl na brzdu a strhl volant. Výsledkem byly hodiny, budka a zpět na kola půlkou ve škarpě a druhou v lese..Kastle se měnila celá, kromě haubny a zadních pátých dveří. Pytel nevylítl ani jeden, měl jsem jen šlic na krku od pásu a na hlavě odřeninu, jak jsem dostal ránu od střechy.
Být to v kabrioletu, tak tu ránu bych nedostal od promáčklé střechy tlumenou polstrováním, ale od kamene ve škarpě, větve v lese či asfaltu na silnici, a byla by to rána poslední..kabrio nebrat
Naštěstí jsem jel sám, po liduprázdné okresce, a byla tedy jen škoda 240000 na autě..
...mám kabrio od inženýrů z Mnichova Kdo má peníze, koupí si auto. kdo je nemá, zemře jinak
Myslíš 15 let starou 316i ?
A ktere auto je snad bezpecne? Mel bych jezdit tankem??
Tak nějak. Německej autoklub dělá testy aut, který se v Německu nevyráběj a kupodivu "zjistí", že všechny jsou děsně nebezpečný.
Poselství této šaškárny je tedy jasné: kupujte auta Deutsche oder Protektorate a - nic se vám nemůže stát.