Diskuze

Auta podraží během 4 let nejméně o 50 000 Kč

Ceny osobních automobilů se kvůli plánovaným předpisům v Evropské unii během čtyř let zvýší minimálně o 2 000 eur (50 000 Kč). V rozhovoru pro německý časopis Auto Motor und Sport to řekl eurokomisař pro podnikaní a průmysl Günter Verheugen. Dodal však, že vyšší ceny budou kompenzovány nižší spotřebou pohonných hmot.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

__XXXX___

3. 6. 2008 22:19
No jo, no

tak si koupím auto vyrobené v Koreji a bude to vyřešeno...

0 0
možnosti

Veprove na slanine

2. 6. 2008 18:43
Tak to vidite,

porad nakupujete auta nekde na zapade a poctivi cesti prekupnici aut ted musi s cenama nahoru, aby si udrzeli standard ziti....;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Darik

2. 6. 2008 17:07
Hmmmmmmm

Já nechci nižší emise!!! Chci řvoucí šestiválec uprostřed ranního oparu na okresce... jak drtí veverky i ježky, a jeho dechberoucí ryk láme větve stromům i v lese poschovávaným aktivistům obroučky brejlí!!!! :-) Nechci lít do nádrže ani vodík ani kozí moč!!!

0 0
možnosti

Dalibor

2. 6. 2008 15:21
cena

je prece dana nabidkou a poptavku. Pokud bude poptavka po novych autech, tak se budou kupovat za cenu urcenou prodejci. Pokud poptavka nebude, tak se musi s cenou dolu.

0 0
možnosti

redaktor iDes

4. 6. 2008 8:28
Re: cena

poptávka bude, já osobně raději zaplatím vyšší cenu, ne jezdit ve starém autě.

0 0
možnosti

kozak52

2. 6. 2008 15:15
co je to za člověka?!!!,

;-D

0 0
možnosti

Fitipaldi

2. 6. 2008 15:04
Günter Verheugena sice neznám osobně

ale připadá mě jako technicko ekonomický analfabet. Při inflaci, jaká je, to lze očekávat, i kdyby se nedělalo vůbec nic.  Rovněž z důvodu zdražování všech energií, jako je plyn, elektřina, ropa. Na druhou stranu se nabízí otázka, proč kupovat auto v Evropě, když cena v USA je téměř poloviční a s lepší výbavou a to i přesto, že transport z USA, různé celní a daňové poplatky a homologace rozdíl snižují.;-O

0 0
možnosti

username

2. 6. 2008 14:16
jinak imho kecá

imho kecá, takovéhle zvěsti se objevují neustále, výrobní náklady auta jsou ovšem jen malým zlomkem ceny a ty stoupnou maximálně o tisícikoruny a naopak zase lepší technologické postupy umožní o nějaké ty tisícikoruny slevnit. Cenu auta z velké části netvoří náklady ale obchodní politika, takže auta zdraží až to bude pro jejich výrobce a prodejce ekonomicky výhodné.

0 0
možnosti

username

2. 6. 2008 14:09
v pořádku

imho je to v pořádku, ale pouze za předpokladu, že se zároveň omezí provoz starých pleček. K čemu je nám že nová auta budou muset splňovat limity, když většina prodaných aut u nás jsou ojetiny a stejně tak tu bude několik milionů pleček, které nesplňují ani ty nejměkčí normy. Zakažte všechny ty warburgy, dejte povinné limity pro provoz vozidel na úrovni těch současných a povinné airbagy a hned tu poklesnou emise a zvýší se emise. Pravda, polovina lidí bude jezdit autobusem, ale furt lepší než než wárem nebo škodou 120

0 0
možnosti

cufir-mufir

2. 6. 2008 14:12
Re: v pořádku

"hned tu poklesnou emise a zvýší se emise" R^ ale chapeme to ;-)

jinak, treba ja mam nove auto, rok vyroby 07, tak klido muzete nastavit emise tak, abych prosel, ostatni me nezajimaji ;-D

Boze, to je ale slint !

0 0
možnosti

mikroekonom

2. 6. 2008 14:06
zdanit benzin jako naftu

Pro ekologii by bylo nejlépe, kdyby na silnicích zásadním způsobem ubylo smrdutých dieselů.  Nějaké tanečky kolem CO2 jsou směšné X

0 0
možnosti

cufir-mufir

2. 6. 2008 14:10
Re: zdanit benzin jako naftu

at daji litr paliva za 500,-Kc a neni co resit ! Meme cista a krasna mesta, prazdne silnice, proste idilka ! Konecne zacneme konvergovat trochu k te prirodne ;-) no ne? 8-o

0 0
možnosti

ChorcheCh

2. 6. 2008 13:27
hm

U nás už jsou vůči západu s cenami v předstihuR^

0 0
možnosti

cufir-mufir

2. 6. 2008 13:45
Re: hm

a nerikali nam v 89, ze do 15 let zapad dozeneme ?

No a ted kdyz jsme ho v necem prece jen dohnali, zacina se nam styzkat ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...