Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Fabia RS bude tankovat benzin

"Stará" Fabia RS byla v kategorii nabroušených malých hatchbacků tak trochu exotem. Oproti všem zvyklostem se o její pohon staral naftový motor. V nové generaci má podle britského magazínu Autocar být všechno jinak. Nové "eReSo" dostane benzinovou jedna-čtyřku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fks

Názor

Pěkná diskuse - takzvaně "na krev" ;-)

Ale k věci: z toho nabízeného se mi docela líbí leda tak ten motor. Jinak je nová Fábie ošklivá (a drahá) ať s ní uděláte co uděláte. (A to jinak Škodovce docela fandím)

0/0
3.6.2008 13:23

škodovákRS

Aby

ta nová fábie trochu vypadala, tak to bude chtít trochu snížit, koupit tmavou barvu, zatmavit skla, pořídit na to sedmnáctky kola a použít narazníky ve stylu  S2000.

0/0
3.6.2008 11:54

Pitrs

Re: Aby

At zije tuzing...;-D.

Ze zatmavis skla, koupis 17'' kola a das na to jiny narazniky, ti z auta sportak neudela, protoze ti to pojede porad stejne.

Kdo si chce auto vyladit, stara se nejprve predevsim o motor, tlumice atd., aby mu to jelo, ne aby to vypadalo...

Kdyby do Fabie dali nejaky zazehovy 3.0 V6 + prispusne upravy, bylo by to veselejsi.

0/0
3.6.2008 12:07

Lavet

Re: Re: Aby

Aby to pak vubec zatacelo, uz tohle ereso je hodne tezky na predek. Je fakt, ze lehoucka 1.4 mu prospeje dost v jizdnich vlastnostech, ale jinak bude i se spojlerama, vetsima kolama, na me porad uzka a tak nejak pusobici spis jak hracka. Getze bych si taky ve verzi, pokud vubec existuje, nekoupil.

0/0
3.6.2008 13:33

škodovákRS

Re: Re: Aby

jasně, vyladím motor a nechám tam ty sério čtrnáctipalcový žiletky. To auto je děsně vysoký, takže je potřeba je snížit. I opticky, takže proto tmavá barva a skla a pak kola dělaj auto. Jinak ta těch 173 koní bude stačit....  

0/0
3.6.2008 13:54

kuku

blee

Pro me je nova fabia velmi skarede auto...Mam starou fabii rs mam vni 220koni a 450nm to aspon jede...nova fabia vypada hrozne a urcite nebudu ani trochu uvazovat nad jeji koupi

0/0
3.6.2008 11:47

Lavet

Re: blee

 neni to malo, zkus to chipnout poradne, tak nejak chlapsky

0/0
3.6.2008 13:35

Pitrs

Skoda, ze jen 1.4 TSI

Skoda, ze koncern drzi Skodovku takhle zkratka a nedovoli do RS verze pouzit vykonnejsi motor a auto trochu vic upravit oproti seriove verzi.

Ne, ze by 1.4 TSI byl spatny motor, to v zadnem pripade (doplnujici se preplnovani kompresorem a dmychadlem je IMO vynikajici napad), ale prece jen 125 kW a 240 Nm (i kdyz v ohromnem rozpeti otacek) pro 1150 kg vazici auto moc sportovniho svezeni znamenat nebude.

0/0
3.6.2008 10:49

tomáš jedno

Re: Skoda, ze jen 1.4 TSI

a tobě přijde že těch 125 kW je málo na to, když můžeš jezdit maximálně 50/90/130 km/h? Jen tak mezi námi, jezdím s litrovým čtyřválcem v VW Polo, co má bratru 37 kW (..pauza na smích..) a pokud není naložené, jedu sám, má dostatečnou jízdní dynamiku a spotřebu kolem pěti. Nevidím důvod proč tahat na běžné silnice auta nad sto koní. Jasně, bezpečné předjíždění, ale i s tímhle se dá předjíždět.. Proto je tolik vážných nehod, protože každé druhé auto na silnici má přehnaný výkon a honí se v nich mladý cápci se sotva zaschlým řidičákem, nebo prostě řidiči, co na to nemají.

0/0
3.6.2008 15:48

Tom

Re: Re: Skoda, ze jen 1.4 TSI

No ja si dovolim oponovat . Podle mych zkusenosti (pro uplnost - sam jezdim 2.5 litrovym 6ti  valcem - a rekl bych az podezrele slusne a opatrne) nejvic krizovych situaci na silnicich vytvari prave zavodnici v autech se slabym motorem kterej jim z duvodu nedostatku vykonu  neumoznuje provadet predjizdeci manevry bezpecnym zpusobem, takze jsou nuceni riskovat a  ohrozovat ostatni.

0/0
3.6.2008 16:21

Pitrs

Re: Re: Re: Skoda, ze jen 1.4 TSI

Tak tak. Anebo si potrebuji neco dokazovat - jako ze jim to prece taky jede...

0/0
3.6.2008 16:42

Pitrs

Re: Re: Skoda, ze jen 1.4 TSI

No ja take nejezdim s buhvijakou raketou - mam mensiho rodinneho kombika 118 kW a 250 Nm.

A tech duvodu, proc mit alespon prumerne vykonne auto, za ktere to sve povazuju, je opravdu mnoho. Ze sveho subjektivniho pohledu bych na prvnim miste jmenoval pohodli a bezpecnost. Napr. pokazde, kdyz prede mnou nekoho pomalejsiho predjizdi treba Fabie 1.4 a ja vidim, jak ohromne velkou vzdalenost k tomu potrebuje, nemam slov.

Nebo na dalnici, kde si bez ohledu na nalozeni auta nebo stoupani/klesani na tempomatu nastavim tachometrovych 145 km/h a pak jen pozoruju, jak nekteri zoufalci z kopce zenou 160 a pak je do mirneho kopce predjizdim, kdyz jim to nejede vic nez 120. Generujou tim zbytecne predjizdeci manevry a tak zvysuji nebezpeci na dalnici.

A je rec o sportovni verzi auta - adekvatni mi prislo treba Clio Sport V6...

Ale chapu, ze jsou ridici, kteri vyhody vetsiho vykonu i pri dodrzovani predpisu nevidi.

0/0
3.6.2008 16:42

Ebo

no ..

..to je nářez .. to bude další pojízdná rakev ve stylu Fiat Punto.. ;-D

0/0
3.6.2008 0:23

H

Chacha

Co je platný výkon motoru a všechno dokola, když to vypadá jako golfové vozítko.... :-)

0/0
2.6.2008 22:22

cernobila_televize

Re: Chacha

asi abys mohl ujet tem, kteri si musi se svym vozem honit ego, ze predjeli fabii a ti to budou asi tezce nest:-)

0/0
3.6.2008 1:22

pepa

A co takhle začít vyrábět něco elektrickýho?

Ropa dochází, nehodlám teď kupovat jakýkoliv dražší auto než za 3000kč, dokud se neobjeví nějaká alternativa za rozumný prachy. :-©Rv

0/0
2.6.2008 21:38

JB

Re: A co takhle začít vyrábět něco elektrickýho?

Alternativa co nic nestoji a ještě uděláš něco pro sebe. Choď pěšky:-)

0/0
2.6.2008 23:54

Lukke-Luk

Re: A co takhle začít vyrábět něco elektrickýho?

Ty jsi komik. ;-D

0/0
3.6.2008 0:16

__XXXX___

No

já osobně bych to viděl na THTP (turbo tříválec) ;-D

0/0
2.6.2008 21:05

j

Re: No

spíš TTHTP - taky to houno pojede

0/0
3.6.2008 7:17

ehm

FABIA

FABIA Racing Smrt ????  Kdo duševně zdravej dá takový motor do takovýho pekáče ??? Proč někdo neudělá malej motor co žere 2 litry benzínu nebo nafty ?? Proč pořád blijou jenom extrémně nadupaný rozežraný shity ?:-©

0/0
2.6.2008 19:29

fekál

Re: FABIA

Protože to lidi chtěj?

0/0
2.6.2008 20:30

Lukke-Luk

Re: FABIA

2 litry? Tak to si pořiď motokolo. ;-D

0/0
2.6.2008 21:12

Pikot

Bude lepčí než Trabant?

Jen se ptám. Motor z Trabanta se dal spravit v kuchyni paneláku. Jak to bude u Fabie?

0/0
2.6.2008 18:55

Lukke-Luk

Re: Bude lepčí než Trabant?

Zrovna tak.

0/0
2.6.2008 19:02

honzakrivka

Re: Re: Bude lepčí než Trabant?

vezmeš buchar, hasák a pákový kleště a je hotovo

0/0
2.6.2008 23:33

Lukke-Luk

Výsměch

Jojo, co je u lepších automobilek naprostý základ, u Škodovky je to samé jako "sportovní" verze RS. ;-DR^[>-]

0/0
2.6.2008 18:05

OndraTM

Re: Výsměch

No docela by mě zajímalo, u kterých automobilek je u podobného malého auta 174k bráno jako základ?

0/0
2.6.2008 18:23

Lukke-Luk

Re: Re: Výsměch

Jak jsem již napsal, u BMW řady 1 (coupe)... Ikdyž cena je někde jinde. :-) Je úsměvné, jak se tu majitelé Fábek nad lehce provokujícím přispěvkem rozčilují. ;-D

0/0
2.6.2008 19:05

Andee

Re: Re: Re: Výsměch

Nemám Fabii a přesto mám z tvých příspěvků dojem, že máš pokročilou demenci, čím to bude? A mimochodem BMW řady 1 je nespolehlivej šunt, za ty prachy naprostej nesmysl. Přečti si recenze "spokojených" uživatelů po celém světě Rv

0/0
2.6.2008 20:56

Lukke-Luk

Re: Re: Re: Re: Výsměch

Já soudím věci, až když je mám a můžu si je osobně vyzkoušet. Takže jdi raději přeleštit Felicii a komentování spolehlivosti BMW 1 přenech raději majitelům... :-) Mimochodem, spolehlivost a kvalita Fábie RS je na mnohem vyšší úrovni, to je jasné. ;-DR^

0/0
2.6.2008 21:11

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch

Zase špatně... v garáži mi nestojí žádná škodovka... mám k téhle značce jistou averzi danou osobní zkušeností, i když se to spíš týká jednoho prodejce/servisu. Ale to nic nemění na tom, že BMW je s kvalitou na štíru a u jedničky obzvlášť, ať se ti to líbí nebo ne.

0/0
2.6.2008 21:37

Lukke-Luk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výsměch

Takže nespokojený majitel BMW osobně? V opačném případě se musím smát...

0/0
2.6.2008 21:55

MaC

Re: Re: Re: Výsměch

hele ten bavor bude nejaky nepovedeny sunt. Karosa zacina na 213 kW a netvrdi o sobe, ze se jedna o premiovou a sportovni znacku :-)

0/0
3.6.2008 19:34

mirek

Re: Re: Výsměch

třeba u fiatu pře 15 lety

0/0
3.6.2008 11:29

JB

Re: Výsměch

Jo ty myslíš GPunto s 1.2, nebo vlastně Corsu s tříválcovým litrem. Když nemáš k tématu co říct, raději nepřispívej, pak vznikaj bludy jako ten tvůjRv

0/0
2.6.2008 18:28

Lukke-Luk

Re: Re: Výsměch

Na mysli mám např. malé BMW řady 1, kde si můžeš vybrat z agregátů od 122 do 306 koní (nemluvě o coupe, kde základní model je 2 litrový 177 koňový diesel)... Takže označení RS u 170 koňové Fábie je pro mě výsměchem.

0/0
2.6.2008 18:37

JB

Re: Re: Re: Výsměch

BMW řady 1 patří do nižší střední třídy, navíc je to prémiová značka. Jeho konkurentem je Audi A3 a Volvo C30. Fabia je zástupce malých vozů z mainstreamu, stojí proti Corse, Puntu, 207 a vůči nim nic neztrácí.

0/0
2.6.2008 18:41

Andee

Re: Re: Re: Re: Výsměch

No, v některých oblastech lehkou ztrátu má. Například koncernové TDI se těžko může srovnávat s MultiJetem od Fiatu nebo druhou generací TDCi ve Fordech.

0/0
2.6.2008 21:00

OndraTM

Re: Výsměch

Je to marné ...je to marné ..je to marné. Na Vás Chocholouška. BMW 1 srovnávat s Fabkou? ...dobře, kdyby aspoň Mini, i to by byl úlet. Mimochodem 174k není absolutní základ ani pro BMW 1.

0/0
3.6.2008 16:50

Pitrs

Sportovni auto to asi nebude...

...ale 1.4 TSI je zajimavej motor, kterej Fabce da prijemnou dynamiku. Rozhodne ale ne sportovni.

Udaj o maximalnim vykonu zmineny v clanku, je sam o sobe k nicemu, kdyz k nemu nezname prubeh vykonu podle otacek a/nebo prubeh kroutaku podle otacek.

Vzhledem k pouziti jak kompresoru tak dmychadla se da usuzovat, ze kroutak bude mit poradne plochou charakteristiku.

1.4 nebude trhac asfaltu (zalezi i na zprevodovani...), ale vzhledem k primemu vrstvenemu vstriku paliva a preplnovani kompresorem/dmychadlem by s lehkou Fabii mohl jet pekne.

0/0
2.6.2008 16:51

rudastraka

Re: Sportovni auto to asi nebude...

staci si najit parametry motoru v modelech VW, ktery tenhle motor uz maji, namisto blbych kecu

0/0
2.6.2008 17:11

OndraTM

Re: Re: Sportovni auto to asi nebude...

Přesně tak...souhlas

0/0
2.6.2008 18:23

Pitrs

Re: Re: Sportovni auto to asi nebude...

Co konkretne povazujes za ty blby kecy...?

Ze tenhle motor s cca 125 kW a 240 Nm mezi 1750-4500 ot. (tak je to u Golfu) ze Skodovky neudela sportovni auto, ale 'jen' prijemne rychle auto?

Napr. takove Clio V6 uz bych za sportovni auto povazoval - sestivalec 3.0 litru a jeho 187 kW / 400 Nm s tak malym a lehkym autem zacvici jinym zpusobem... ;).

0/0
2.6.2008 22:00

svazak1

...

Mel sem tu moznost se parkrat ve stary fabii rs svezt a musim uznat, ze sem mel pocit ze mam ve volvu zadrenej motor... fakt to jelo jako svine... a ze to smrdelo a dymilo mi bylo fakt jedno, stejne nebyl cas koukat do zrcatek :))))

0/0
2.6.2008 16:22

expert

nafta je dobrá leda pro dobytek

auto na smrdutou naftu si normální člověk nekoupí - tím spíš ne škodovku.

Je dobře, že dieselmanie v Evropě pomalu končí. Teď ještě zdanit benzin a naftu stejně a konečně snad začne smradláků ubývat.

0/0
2.6.2008 16:13

Lukke-Luk

Re: nafta je dobrá leda pro dobytek

Tak to jsi ještě nejel v BMW 335d... 290 koní a 580Nm... Jdi přeleštit benzínovou Felici a pak můžeme pokračovat v diskusi. :-)

0/0
2.6.2008 18:07

efa

Re: Re: nafta je dobrá leda pro dobytek

Dieselové BMW si může koupit fakt leda ignorant. Kvalita jízdy je ve srovnání s zážehovým řadovým šestiválcem nesrovnatelná.... ;-)

0/0
2.6.2008 22:18

Lukke-Luk

Re: Re: Re: nafta je dobrá leda pro dobytek

Musím se smát. ;-D

0/0
2.6.2008 22:40

chicocheco

Re: Re: Re: Re: nafta je dobrá leda pro dobytek

Několik bavoráků už jsem měl tu čest řídit na delší vzdálenosti (řádově kolem 1000 km jeden) a s benzínem jsem byl nejvíc spokojenej.

0/0
2.6.2008 23:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.