Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku se objevily vozy Mitsubishi, které nejde přihlásit

Na českém trhu se objevily nové vozy značky Mitsubishi, které neplní evropské ani české homologační požadavky a nejde je proto v tuzemsku přihlásit do provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pupák

Propaganda importéra

Je jasné, že je to jenom snaha importéra odradit od koupě takových aut. V ČR samozřejmě LEGÁLNĚ dostanou značky, protože splňují EUR 2, což je požadavek na auta bez globální homologace. Taky budou zcela jistě splňovat věkový limit 8 let od první registrace, který je na auta bez globálky. Tedy - kecy, importére, kecy! 

0/0
4.6.2008 0:36

kuntakynte

Re: Propaganda importéra

ty budes dobrej jantar...

0/0
4.6.2008 7:57

Andee

No...

přijde mi to trochu zmatený... pokud bylo auto přihlášeno v Německu, tak musí mít platnou EU homologaci i pro ČR... 8-o

0/0
3.6.2008 22:38

OndraTM

Vím o podobném problému...

Netýkalo se to teda vozu Mitsubishi, ale Toyota. Konkrétně modelu Fortuner, vypadá to jako přerostlá RAV na podvozku HiLux. Známý to dovezl z Německa, legálně koupil, zaplatil, měl to dokonce na německých převozních značkách. Přijel do ČR a odmítli ho s tím, že auto nemá homologaci. Takže musel projít procedurou podobnou jako při dovozu vozu z USA. Stálo to balík. Měl štěstí v tom, že auto má diesel D4-D, který je "globální" a nebyly problémy s emisemi atd.. Zarážející je, že auto dostalo v Německu převozní značky, to ho zmátlo a myslem, že tím pádem nebude problém.

0/0
3.6.2008 12:34

blbec

Re: Vím o podobném problému...

bla bla bla

0/0
3.6.2008 13:48

Pupák

Re: Vím o podobném problému...

Taky kecy.

0/0
4.6.2008 0:37

Alex

..timhle nám strach nenaženou...

....ale článek o lajně...:)))

0/0
3.6.2008 8:38

iuos

hmm

já měl za to, že když si přivezu z Německa auto, co je u nich přihlášení a má technickou, tak ho přihlásím bez problémů i u nás...

0/0
3.6.2008 8:36

nd4spd

Re: hmm

Přihlásíš, otázka ale je co na příští technické, narazíš-li na zvídavého a znalého technika. Nevím jak to funguje u aut, ale zvláštní vozidla typu traktory a pracovní stroje, to je co se Evropy a uplatňování "společných" bruselských nařízení týká, jen jeden velký bordel.

0/0
3.6.2008 10:44

hlava

...

Ono dovizt skoro to "samy" auto, ale o pulku levneji se samozrejme prodejcum v CR nelibi, protoze prichazi o prachy. Ale kdyz tupy Evropan plati...

0/0
3.6.2008 8:18

blbec

Re: ...

Ty jsi tupý. Cenu aut dělají výrobci a prodejci. O přihlášení auta nerozhodují prodejci, ale zákony. Ty jsou společné pro všechny výrobce. A pokud si někdo vovIze auto sám, takové které nesplní evropské homologace ... je to prostě tupec.

0/0
3.6.2008 13:47

...

Re: Re: ...

Tvuj nick te oznacuje celkem jednoznacne. Proc teda novy mercedes, ktery ma vse stejne stoji v zamori o pul mega mene? A to se netyka jen mercedesu, ale vsech znacek.

0/0
3.6.2008 22:56

Pupák

Re: Re: ...

Opravdu jsi blbec.Individuálně dovážené auto NEMUSÍ MÍT GLOBÁLNÍ HOMOLOGACI.

0/0
4.6.2008 0:39

alda

korektura

Zkuste si to po sobě přečíst...

> ... Pajero a picku-upy L200 ...

> Prozatím se konce roku 2007 v Česku objevilo ...

0/0
3.6.2008 7:50

mj

Re: korektura

;o)))))))))))))))))

0/0
3.6.2008 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.