- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je jasné, že je to jenom snaha importéra odradit od koupě takových aut. V ČR samozřejmě LEGÁLNĚ dostanou značky, protože splňují EUR 2, což je požadavek na auta bez globální homologace. Taky budou zcela jistě splňovat věkový limit 8 let od první registrace, který je na auta bez globálky. Tedy - kecy, importére, kecy!
přijde mi to trochu zmatený... pokud bylo auto přihlášeno v Německu, tak musí mít platnou EU homologaci i pro ČR...
Netýkalo se to teda vozu Mitsubishi, ale Toyota. Konkrétně modelu Fortuner, vypadá to jako přerostlá RAV na podvozku HiLux. Známý to dovezl z Německa, legálně koupil, zaplatil, měl to dokonce na německých převozních značkách. Přijel do ČR a odmítli ho s tím, že auto nemá homologaci. Takže musel projít procedurou podobnou jako při dovozu vozu z USA. Stálo to balík. Měl štěstí v tom, že auto má diesel D4-D, který je "globální" a nebyly problémy s emisemi atd.. Zarážející je, že auto dostalo v Německu převozní značky, to ho zmátlo a myslem, že tím pádem nebude problém.
já měl za to, že když si přivezu z Německa auto, co je u nich přihlášení a má technickou, tak ho přihlásím bez problémů i u nás...
Přihlásíš, otázka ale je co na příští technické, narazíš-li na zvídavého a znalého technika. Nevím jak to funguje u aut, ale zvláštní vozidla typu traktory a pracovní stroje, to je co se Evropy a uplatňování "společných" bruselských nařízení týká, jen jeden velký bordel.
Ono dovizt skoro to "samy" auto, ale o pulku levneji se samozrejme prodejcum v CR nelibi, protoze prichazi o prachy. Ale kdyz tupy Evropan plati...
Zkuste si to po sobě přečíst...
> ... Pajero a picku-upy L200 ...
> Prozatím se konce roku 2007 v Česku objevilo ...