Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry s BMW X6

BMW se rozhodlo již dále neztrácet zákazníky, kterým se SUV X5 zdá málo exkluzivní, a na základě poznatku, že nejen k terénním projížďkám, ale i k přepravě jakéhokoliv nákladu bývá využíváno jen velmi zřídka, připravilo neotřelou kombinaci těžkého SUV s dynamickými liniemi sportovního kupé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ledar

auto

je to jako kdyby se sporťák nacpal steroidama...

0/0
24.6.2008 15:34

reeee

xcvnnm

xcvm

0/0
10.6.2008 10:05

speedyR

radsi klasickou sestku

nevim, nevim, nevypada to spatne, ale podle me vetsi paradu udelam za stejny prachy s klasickou sestkou...R^

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=bmw-6&idvyrb=572&akce=detail

0/0
9.6.2008 21:18

imfree

Re: radsi klasickou sestku

No jo, ale ta praktičnost:D. Ale ne, fakt prvni SUV, ktere kdybych našel v garáži, tak se ho nesnažím okamžitě prodatR^

0/0
10.6.2008 17:41

Paja

200 bar?

To jste se pane redaktore ponekud prepsal..moje sekacka ma xKrat vic;-DRv

0/0
9.6.2008 21:17

Coldstone

Konečně rychlý súvko

váha 2100kg - čtyři dospělí + bagáž cca 2700kg - a na stovku pod 6sekund. Tomu rozumím. Není nad mít silné, bezpečné a velké auto. R^

0/0
9.6.2008 15:46

Pavelpu

Re: Konečně rychlý súvko

Bezpečné? Měli jste ve škole fyziku? Setrvačné síly? Asi ne. Co se týče pasivní bezpečnosti, nemám pochyb. Co se týče aktivní, tak silně pochybuji.

0/0
9.6.2008 16:02

plexisplexis

Re: Re: Konečně rychlý súvko

hele ty setrvacna silo, ja se pred dvema lety vytriskal v mercedesu, taky pres 2 tuny a odesel jsem akorat s cervenym nosem od airbagu, par jinych na tom stejnem miste lehlo...v mnohem mensich autech a mensich rychlostech...pochybuj dal

0/0
9.6.2008 18:52

Hagenbaden

Re: Re: Re: Konečně rychlý súvko

Tomu se prave rika pasivni bezpecnost, ty plexisklo ;-). Kdybys nejezdil, jak debil, ktery vsem ukazuje, ze ma velkyho medu, treba by ses nevytriskal :-/

0/0
10.6.2008 10:02

Mouchard

njn...

čekal jsem víc... doba velkého obdivu k bmw u mě skončila, teď jsem propadl volvu...

0/0
9.6.2008 14:57

Pecaf

Re: njn...

Tak tak. Kdo "ochutnal" volvíka, už nechce nic jiného... ;-)

0/0
9.6.2008 16:10

plexisplexis

Re: Re: njn...

xc60 je moc sexy, ale nejak mne ty jejich motory moc neberou a taky nevim, jak je to se sluzbama zakaznikum tady u nas, u bmw to jde

0/0
9.6.2008 18:53

Chloe

Nadhera...

Nemam slov...VnadheraV

0/0
9.6.2008 13:40

regazzi

Re: Nadhera...

Jesm opačného názoru... :-© fuj :-©

0/0
9.6.2008 15:16

Dr.Ozd

Re: Re: Nadhera...

Moje řeč,tomuhle sluší jen jediné slovo - prasopes.

0/0
9.6.2008 18:57

OndraTM

X6 se buď hodně líbí nebo naopak

Patřím mezi příznivce BMW, to jednoznačně, ale X6 mi příliš nesedí. Třeba to chce trošku víc "okoukat", i když dávat dohromady kupé+SAV+ještě kdo ví co, mi taky příliš nesedí. Jedno je třeba si uvědomit. To auto se Vám nemusí líbit, ale skutečnost je, že X6 je auto nacpané špičkovou technikou a jízdní vlastnosti jsou vynikající. Motory BMW jsou naprostá špička a stejně tak jízdní vlastnosti jejich modelů, navíc použití moderní techniky znamená, že jsou i úsporná a ohleduplnější k životnímu prostředí.

0/0
9.6.2008 13:40

Nádhera

za dva roky až mi skončí leas na pašíka, tak tohle bude hoodně velký brouk do hlavy, nádherné auto.

0/0
9.6.2008 13:10

Hagenbaden

Re: Nádhera

Trochu velky cenovy rozdil, nemyslis?

0/0
10.6.2008 10:05

Jana

Moje zkušenost s muži a auty

Čím měl můj milenec silnější auto,skutečně platilo že měl menší penis:-)Ale o tom to není;-)

0/0
9.6.2008 13:08

Speedy

Re: Moje zkušenost s muži a auty

Jako študák jsem měl na vejšce 206 GTI, teď mám pětkový bávo a jako nepozoruju, že by se mně úměrně autu změnšoval pinďour.  :-)

0/0
9.6.2008 13:23

TristanTzara

Re: Re: Moje zkušenost s muži a auty

Jenom petkovy bavo ?

To ses teda moc nevytah Rv

0/0
9.6.2008 14:03

Speedy

Re: Re: Re: Moje zkušenost s muži a auty

Já jsem spokojenej, sedmičkový bych si asi dovolit mohl, ale nač? Pětka mi naprosto vyhovuje....

0/0
9.6.2008 16:23

obc

Re: Moje zkušenost s muži a auty

to je asi proto, ze primou umerou k silnejsimu autu, šoulozil s jemnejsi, krasnejsi a mladsi  slecinkou  ;-)

0/0
9.6.2008 14:25

choze

Re: Moje zkušenost s muži a auty

tak to abys shanela honem nekoho s trabantem :-)

0/0
23.6.2008 21:45

kocourek.mikes

zvenku nabubřelé outo a uvnitř pytel sraček v kravatě, BMW

0/0
9.6.2008 12:41

Ten vnitřek je naprostý HNUS

Něco tak strohého a nevzhledného člověk jen tak nevidí. :-©  Takže sorry, čekal jsem na tento model, ale raději dám přednost Q7.Škoda.

0/0
9.6.2008 12:32

plexisplexis

Re: Ten vnitřek je naprostý HNUS

pokud se ti vic libi chalupa na 4 kolech od nemeckeho statniho podniku tak jdi smele do toho

0/0
9.6.2008 18:57

eizoeizo

vypadá to krásně.

zabalte mi dva. :-)

0/0
9.6.2008 12:09

rymac

HAHA

český univerzální závodník-popírač fyzikálních zákonů - Ten si koupí

Vochcávku F TDÝčku Přece... a když by bylo v prasatku malo tak tam maj

ještě Fóbii HovnoToPojede:-©:-©:-©(Y)(Y)(Y)8-o

0/0
9.6.2008 10:57

echo

Re: HAHA

Jste nějaký divný. Český univerzální závodník-popírač fyzikálních zákonů si pořídí 300 koňové BMW, aby opět někomu ublížil. 

0/0
9.6.2008 11:29

kocourek.mikes

dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

nebo bez nich

neni nic lepsiho nez mit hovadko v BMW nalepene na zadku, protoze jedu se svym stejne silnym autem, lec od jineho vyrobce, skoro predpisovych 160 po ceske dalnisi

mas BMW tak musis predjizdet... hlava nehlava za jakoukoli cenu

BMW ridi vetsinou vygumovanci kterym to jde v managementu, consultingu, atd. ale nedochazi jim ze se maj chovat slusne a ze auto je zbran ...

0/0
9.6.2008 10:41

Lukke-Luk

Re: dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

Co to plácáš? Jdi přeleštit Fáčko a vrať se do chléva... R^

0/0
9.6.2008 11:16

Andee

Re: dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

Ty seš, apnečku, moralista. Když se mi v mých nepředpisových dvou kilech nalepí na prdel takovýhle auto, ochotně mu uhnu, nemám s tím problém, protože si opravdu nemusím nic dokazovat. Narozdíl od tebe, ty sice podle svých slov máš koule, ale tu nahoře evidentně dutou :-P

0/0
9.6.2008 12:11

snaip

Re: dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

daší zakomplexovanej cudáček kterýmu ubližujou (Y)

0/0
9.6.2008 12:38

OndraTM

Re: dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

Tak nevím ..nějaká nová teorie nebo jen obohá závist? BMW znamená především použití špičkové techniky ...ten zbytek je vážně, ale vážně jen o řidičích :-)

0/0
9.6.2008 13:41

zabanovanejpronic

Re: Re: dalsi zbytecna kreace pro chlapy s malejma koulema

Jj, plně s tebou souhlasím. Hovada jezdí ve spoustě aut. Stejny vygumovance potkávám častějc třeba v oktávkách. Auta nemůžou za to jací dementi v nich jezdí.

0/0
10.6.2008 9:25

anonym

zase ta cestina

v tabulce pdo clankem "motori" kua ach ta cecha...

0/0
9.6.2008 10:37

pepik

Jeste mazda

Neco podobneho (aniz bych chtel srovnavat) dela i mazda CX-7, to je taky takove sportovni SUV

0/0
9.6.2008 10:05

v

3 litr v naftě

a 580 Nm, to je mazec.. sice je to těžký auto, ale ty výkony těch motorů jsou fakt síla

0/0
9.6.2008 9:49

Andee

Ehm...

"Originálním detailem je možnost zvedání pátých dveří do dvou nastavitelných výšek" - to snad nemyslí autor vážně... vždyť tohle má kdejaký auto včetně třeba Picassa 8-o

0/0
9.6.2008 9:22

Igor

pche

já mám stříbrnou oktávku f červeným tédéíčku a ta proti tomuhle krámu táhne skvěle vocpodu a mám tam i hliníky a křídlo!

0/0
9.6.2008 9:19

Jindřich

Re: pche

;-D

0/0
9.6.2008 9:26

Jindřich

intercooler

"Extrémní tepelné zatížení pomáhá odbourat vodní (!) mezichladič stlačeného vzduchu."

Které ale teplotu MOTORU nesníží ani o stupeň ;-D

0/0
9.6.2008 9:07

v

Re: intercooler

to patří k těm turbům, ne ? nějak tomu tvýmu příspěvku nehovím...:-/

0/0
9.6.2008 9:48

BIGBADABOOM

NO POTĚŠ

JE TO SKUTEČNĚ SCHIZOFRENNÍ...URČENO PŘEDEVŠÍM PRO OLIGOFRENNÍ JEDINCE. "sportovat" s 2t autem, s těžištěm cca 1m nad zemí, může chlap s malým pipíkem. Zlatá miata. Bůh nás ochraňuj před imbecily, co s tímhle budou na silnicích závodit...většinou si s fyzikou moc netykají.

0/0
9.6.2008 9:06

Jindřich

Re: NO POTĚŠ

Na druhou stranu tohle auto díky techonologii a elektronice rozhodně sedí líp než ledajaký sedan. A právě proto že je docela vysoké, tak pocit z jízdy bude takový, že člověk prostě pud nedovolí jet s ním na hraně. (Y)

0/0
9.6.2008 9:09

bigbadaboom

Re: Re: NO POTĚŠ

no, nejsem si jistý, jestli to ve srovnatelných rychlostech sedí líp než "kdejaký sedan"...nejel jsem v tom. Ale žádná elektronika rozhodně nepomůže tomu aby to líp "sedělo"...spíš jen hlídá řidičovy chyby. Ale když chybuje řidič moc, ani elektronika s tím nic neudělá, nemluvě o váze a vysokém těžišti. Zlatá Miata...

0/0
9.6.2008 10:24

individual

Re: Re: Re: NO POTĚŠ

"Ale žádná elektronika rozhodně nepomůže tomu aby to líp "sedělo"."

Zkus se nekdy projet autem vybavenym podobnou elektronikou (ESP, rozdelovac brzdne sily, elektronicky rizeny pohon vsech kol atd...) a nebudes pak psat podobne nesmysly. Cim horsi adheze, tim jasnejsi prinos takove elektroniky je.

Napr. letos na jare: noc, mimo les na silnici sucho, v lese cisty led. Uzka silnice III. tridy, mirne stoupani, zatacky. Schvalne jsem v aute zkusil vypnout vsechny elektronicke systemy (krom ABS, to vypnout nelze) a auto se stalo neriditelnym - pres veskerou snahu jemne prace s plynem hrabalo, odezva rizeni diky tomu temer zadna, permanentne ve smyku. Po zapnuti elektroniky se auto uklidnilo, jelo v pozadovanem smeru, zatacelo, stoupalo...

0/0
9.6.2008 15:33

Ped

Re: NO POTĚŠ

SUV co neni SUV ... mobil co neni telefon ... burtiky ktere neobsahuji maso ... jablecna stava ktera zadne jablko nikdy nevidela ...

zajimava doba. Jako by se lide bali skutecnych veci.

0/0
9.6.2008 12:27

Petr

Re: NO POTĚŠ

Nezavid, sedni do sve Schade Ochcavka TDI, co tahne pekne vodspodu a hlavne je na hlinach a vodjed.;-D

0/0
9.6.2008 13:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.