- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
OMV a Shell NEBRAT!!! Mám VW Polo 1.9 TDI a paliva z těchto pump udělají z výkonného motoru cosi pod úrovní JAWA 250. Kvalitní naftu má PAP-OIL a Benzina.
beru naftu pouze u OMV, a mesicne tankuju neco mezi 800 a 1000 litry, zatim zadnej problem takze nevim co mas s tim za problem ty ale myslim ze kdyby to byl smejd tak pri tom co ja najezdim bych si uz asi neceho vsim, ne?
I když nejsu na výplatní listině uvedené firmy, tankuju tam skoro pokaždé minimálně 10 let (min. cca 2x měsíčně) a taky si vedu evidenci spotřeby. Při tankování V-Power oproti běžnému Načuralu ujedu na nádrž o 100-150 km víc! A to se vyplatí a vyšší cenu za litr úplně smaže. Navíc aditiva udržují motor čistý, tzn. míň smradu i hluku. Věřím té značce a beru ji jako záruku kvality i při cestách napříč Evropou.
Dole už to zaznělo, ale zopakuji stejnou pochybnost, co měl kolega dole. Moje nádrž má cca 60 ltr, při běžné spotřebě na ni ujedu 800 km. 100 - 150 km navíc je něco mezi 12 a 20% snížení spotřeby. Na základě těchto výsledků se domnívám:
a) seš přímo od Shellu a naháníš si lží další ovečky
b) špatně si monitoruješ záznamy o spotřebě nebo je nedokážeš spočítat
c) je to jen šrapnel k rozpoutání flamu (já se tedy chytl)
d) tato zkušenost je známého, bezmezně jí věříš, takže jsi tady za trotla. Je absolutní nesmysl, abys na jeden benzín jel stejnou trasu za 7 ltr a na jiný to jel při stejném stylu za cca 5.6 ltr
Ten panáček co to psal je na výplatní listině Benziny, Shelu a ÖMV, že? Benzíny za 35 Kč a více na litr nejdou na odbyt tak nám namlouvají, jak jsou kvalitní a přitom jeden z nich nedávno nafasoval pokutu jako hrom za to že šidí benzín!!!!!
na webu auto.cz test shellu v power proti běžnýmu benzínu. Testovali to na třech autech, Audi, Golf, Porsche a u porsche šel výkon dokonce dolů, golf na tom byl stejně a u audi zlepšení o desetiny procenta. To se ten v power benzín fakt vyplatí.... :-)
No, článek je podle mě pravdivý. Sám mám zkušenost se zanesenou škrtící klapkou a zničenou lambda sondou z benzínu z Tank ONO.Tankoval jsem vlastně jen tam a dopadlo to takhle. Mám to i potvrzeno ze servisu a vedu soudní při s Tank ONO. Jenže dokazování je docela problematické. Dneska už těmhle pumpám fakt nevěřím. Ušetříte pár korun a pak to vrazíte do servisu. A není to jen moje zkušenost.
99% benzínu je z Litvínova, Kralup a Bratislavy. Čachry jsou spíš s naftou, která se dá ředít topnými oleji. Je ale otázkou, kdo si to troufne. Soukromého nájemce nebo malého vlastníka by pokuda položila. Takže je to asi jako s masem v supermarketu a venkovském řeznictví.
Podle mě to není o značce, ale o konkrétní čerpací stanici...osobně mám velmi negativní (opakované) zkušenosti s Shell (nejmenovaná stanice v Plzni u autobusového nádraží) a ESSO (taky v Plzni), kdy mi auto netáhlo, klapalo a skoro chcípalo. Když jsem vzal Shell benzín na jiném místě, tak auto jelo v pohodě.
Vyzkoušel jsem několik značek a míst a nakonec beru Tesco benzín a auto se chová ve všech ohledech prostě nejlíp...tak nevím, kde je chyba?
Tankuju u shellu neberu nic jiného než Shell V-Power Diesel... navíc přidávám ještě celoročně dodatečné aditivum i když tahle nafta už aditivum obsahuje, ale cetanové číslo je zkrátka cetanové číslo a můj motor je spokojený. Měním pravidelně filtry a olej. Spokojený motor je můj cíl, nehodlám za rok ušetřit 3000 na naftě a pak měnit vstřiky za 40tisíc. Samozřejmě pokud mě odejdou i tak, tak se to už těžko dozvíte :) , ale příště tu třeba budu psát jak tankuju u prasečáku naftu s vodou :)
Tak to gratuluju, vypadávaj z Tebe kvalitnější brikety.
Bral jsem dlouho nejlevnejsi benzin u nas v Globusu, ale spotreba 11l ve meste mi prisla docela divoka. Dva roky beru u Shellu a sel jsem dolu o 2l / 100km.
Taky bereme Shell V-Power (někdy Racing) a jezdíme za 5 l :) A je skutečně znát, že motor mnohem líp "táhne".