- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to co si do interiérů už deset let cpou skoro všichni tuneři a tuzeři dneska objevily světové automobilky no néééé :)))
... naleštěných prdů.
Je přece jedno, že vám klička zůstane v ruce, pořádně to nebrzdí, řidič nemá zpětnou vazbu od podvozku, ale hlavně aby to mělo chromovaný lišty a hromadu blikátek. Jak v jedličkárně.
myslím, že dokud budou automobilky muset optimalizovat náklady, tak se toho naštěstí nedočkáme i přes kreativní vize pana Jaksitaksi ze Škody auto.
V noci je to o zabití (navíc k ničemu - koukám před sebe a ne jak co svítí), aby se mi při nastupování proměnilo auto ve vánoční stromeček nechci a ve dne je to k ničemu. Ještě se těším, až udělají na tmavé palubce bílé plochy - hezky se to promítá při soumraku na přední sklo. (Kdo měl list papíru na plubce, ví o čem mluvím).
To bude mrtvejch, idnes bude mít o čem psát a posranci uzákoní 30ku na dálnici.
Tyhle čičurády v luxusních autech nejsou pro řidiče, ale pro majitele, který sedí vzadu a kochá se výhledem na noční oblohu :-)
Na svem SAABu mam zname tlacitko nightpanel, kde vypnu vsechny "rusive" svitici elementy v interieru, krome tachometru. Je to bezpecnostni prvek. Proc asi tohle u SAABu delaji, misto nocni oblohy ve strope?
teda jen jednou jsem jel v noci s autem, kterému modře svítila přístrojovka a nic jsem neviděl, protože to bylo světlejší než světla (asi jako když si rozsvítíte v noci v autě vnitřní světlo). Tyhle vopičárny tam prostě podle mého nepatří, pakliže by měly sebemenší negativní vliv na bezpečnost jízdy, ty ledky na stropě jako hvězdičky jsou asi OK, ale ten zbytek ani náhodou
no to sem zvedav, kdy potkam neco takoveho ve vetsine aut... kazdopadne je to stary ale dobry napad - a kolikrat muze byt i prakticky... pak budeme "tu(n/z)eři" komplet všichni...