Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velorex revival od BMW: pevné karoserii odzvonilo

"To je hadrák, pane. Ten neublíží, ten leští." Největší výhodu měkké karoserie odhalil v legendárním Vrchní, prchni! Josef Abrhám před 28 lety. U BMW na to přišli právě nyní a představili koncept GINA. Má sice o kolo víc než velorex, ale stejně měkkou karoserii. Prozatím je to ale jen koncept.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza_

...

BMW vaGINA

0/0
19.6.2008 17:42

tonny.p2

dizajn

stejne je furt nejhezci Gallardo;-DR^

www.sportovnivozy.cz/auta/354/v/1.jpg

0/0
12.6.2008 15:34

iuos

hmm

každý dej jiný tvar - stačí jen žvejka a petflaška od popelnice ;-D

0/0
12.6.2008 8:26

Martin

A co pohon?

Ještě by to mělo jezdit na vodík a bylo by to úplně super cool.R^R^R^

0/0
11.6.2008 20:52

mylee

bomba

toz to by mohla byt revoluce... kazdy den nove auto, jeste by to mohlo menit barvy a je to dokonale...R^

0/0
11.6.2008 16:23

snaip

mazlik

tohle je hodně vymazlené joj, to chciR^

0/0
11.6.2008 16:17

suss

mazec

tak tohle je fakt něco..8-o

0/0
11.6.2008 14:45

Pro Forma

Ruzova na skvrny?

Pridavejte Vanish do kazdeho prani  ;-D

Bezpecnost nemusi byt spatna, zalezi na konstrukci ramu - zavodni motokrosove bugatky jsou taky jen trubky a jde to. Cabriolety taky nemaji strechu, ale holt masivni ochranne ramy. Zalezi na tom, jak se to udela. V nejhorsim - kdyz nebude moct tomu kamionu uhnout, roztahne kridla a odleti :-)

0/0
11.6.2008 14:32

Colle

bezpečnost

Místo aby my někdo obtáhl kapotu klíčkem, tak my rovnou rozpáře celý auto. A co se týče bezpečnosti... I na kole budu mít větší šanci že přežiju

0/0
11.6.2008 14:24

Myshaak

Re: bezpečnost

Takhle prostě přemýšlí češi. Místo aby byli rádi, že se něco takového např. objeví v jejich ulici a sousedovi popřáli, raději vezmou kudlu a jde se na věc. Když to nemůžu mít já, tak to aspoň zničím. Je mi z toho na blití.

0/0
11.6.2008 17:00

Spit_MkI

Re: bezpečnost

Bohuzel je to s tim rozparanim tak ;-( Kdysi jsem mohl mit za velice dobre penize Velorex po renovaci, jen nebyl slozeny a nemaje garaz, nekoupil jsem.

 Mam pro radost trabanta (jako nahradu:) a uz se mu nekolikrat prosel nejaky blb po strese. Jako, ze asi vtipne HAHA.

Pro tupce, kteri po nocich ukopavaji z "legrace" zrcatka by to byl magnet.

0/0
11.6.2008 20:29

kluboš

heh

tak jako to tu ještě nebylo :-) zajímalo by mě, co to udělá v mraze, nebo když to necháš dlouho na sluníčku. ale jinak ef ef.

0/0
11.6.2008 13:37

Ebo

lol..

..a nebude se chodit k autoklempíři, ale k autošvadlenám ;-D

0/0
11.6.2008 13:03

Krejčí

Re: lol..

Jasně, ojetinu snadno zaštupuje kdejaká švadlena. Také nebude nutné jezdit do myčky, ale stačí svléknout "kabát" a strčit do pračky (nebo ho dát do čistírny). A každý si může dát do garáže šatník a nechat si ušít celou garderobu od plavek po smoking pro svůj hadrák.

0/0
12.6.2008 9:10

roninW

hm

jednou to bude i s UI a pak to bude teprve nářez, chlapi se s nima budou chtít ženit ....8-o

(UI - umělá inteligence)

0/0
11.6.2008 12:46

lempl007

Jak dlouho se to auto ...

... pere?

0/0
11.6.2008 12:45

WoodyIS

Re: Jak dlouho se to auto ...

... a na 40° !

0/0
11.6.2008 16:38

chleba namazanej z obou stran

Re: Re: Jak dlouho se to auto ...

na 1940°

0/0
11.6.2008 22:23

er

nářez

tak tohle je bomba

0/0
11.6.2008 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.