Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší trasy pro motorkáře: Prachaticko

Dnešní tip na motorkářskou projížďku vede do starobylého města Prachatic, v jehož okolí se nachází překvapivě mnoho kvalitních silnic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Erka5

Další kraje???

Tak už znám dvě krásné oblasti z jižních čech a co další kraje (nebo lépe části) republiky???R^

0/0
25.7.2008 20:22

karel4

Helfenburk

není rožmberský hrad

0/0
25.7.2008 17:43

pc1660

autore - proč?

To je jak u blbejch, to je tak velkej problém dát do podobných článků pár fotek, kde by byla vidět i ta silnice????Rv:-©

0/0
25.7.2008 16:42

fido7787

to je paráda

pak tu zase budou psát, jak jezdí vzorně a jak je automobilisté utiskují ...;-D

Jen jeďte na Prachaticko, naštěstí se pohybuji v jiných částech republiky

0/0
25.7.2008 14:44

Prngr

Reklama pohřební služby?

Neměl by být článek označen jako reklama? ?Vždyť je jasné, že si to zaplatila nějaká pohřební služba z Prachaticka ... :-/

0/0
25.7.2008 12:54

Brutus

Co to ja ? tu na ?

Pro všechny odpůrce motorkářů - cestopis je psán pro motorkáře co jezdí-cestují na motorkách, to je většinou sorta lidí , kteří mají moto v pořádku jak po technické stránce, tak po hlukové, navíc jsou plně naloženi v 50% jedou v tandemu. Ke své jízdě nepotřebují publikum a zaflákané silnice a dálnice (kde se ohrožují všihcni navzájem) berou jen jako nutné zlo. Dodržují předpisy a jejich motorky mají max. dovolenou rychlost někde kolem 200-220 Km/h (nenaloženého stroje). Tudíž se nanich nedá jet touto rychlostí delší časový úsek než pár minut...

0/0
25.7.2008 12:23

Brutus

Re: Co to ja ? tu na ?

Ještě dodám, že v populaci žije cca 10% blbců a ty lze potkat když řídí auto, motorku, kamión, či diskutují na fóru. Při nehodách motorek umírají lidé častěji - to je logický fakt, řidič motorky je totiž nechráněn... Nehody kdy motorkář zabije člověka ve voze nebo chodce jsou vyjímky potvrzující pravidlo, že motorkář ublíží ve většině případů jen sobě a spolujezdci...

0/0
25.7.2008 12:28

anbuldek

Re: Re: Co to ja ? tu na ?

precti si celou diskuzi a odkazy nize - motocykliste bouraji 6-8x casteji na pocet ujetych kilometru nez ridici aut

0/0
25.7.2008 12:45

anbuldek

Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Prost je to tak ze za riditka motorky sedaji blbci 8x casteji - podle statistik, nemusi to souviset s vama ;-)

0/0
25.7.2008 12:46

Brutus

Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

No to zase až tak není pravda ... Motorky bourají častěji z různých důvodů, třeba špína na cestě, bláto od zemědělců, štěrk v zatáčce, olej na cestě, mokro a taky rychlost... Blbců je opravdu 10% ve všech skupinách - jen u motorek je to podloženo tím že většina motorek má větší zrychlení a hůře brzdí, taky horší technický stav se na 2 kolech projeví mnohem více jako na 4 kolech a v neposlední řadě z auta blbec nevypadne, ale z motorky může spadnout každý a né svojí vinou ... Vaše data jsou jen statistika a značně zkreslená - V neposlední řadě si motorku kupují mladí nezkušení jedinci ovládaní hormonem - ano ti co bourají v plně naložených autech, když jedou pod vlivem z místní diskotéky.. :-/

0/0
25.7.2008 13:00

Brutus

Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Ale strkat všechny do jednoho pytle je český zvyk :-/. Ono je to jednoduší řešení pro jednoduší lid. Zkuste sednout do auta a jedtě po D1 z Prahy do Brna nebo obráceně a schválně spočítejte kolik vás předjede vysokou rychlostí aut a motorek, taky si zapište každého který se vás bude snažit vyblikat a vytroubit ve 130km/h z levého pruhu, ale i ty co nedodrží bezpečnou vzdálenost (a tím vás ohrozí). Nakonec si udělejte průměr Moto vs Auto a budete překvapen jak statistika zkresluje Rv.

0/0
25.7.2008 13:05

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

1) nestrkam vas do jednoho pytle - viz koncovka urcena vam2) spis jste chtel napsat ze mezi duvody patri rychlost a pak take ty ostatni veci - pekne jste ji skryl nakonec ;-)

3) ty ostatni duvody souviseji s neprizpusobenim stylu jizdy stavu vozovky jestli se nepletu? je jasne ze styl jizdy se lisi podle toho jesli jedete autem nebo na motorce tudiz to neni omluva - proste motorkar by se mel vice prizpusobovat coz nedela

4) statistika nezkresluje, pouze popisuje stav kdyz se pouziji stejna vychodiska, coz je tento pripad

5) s temi mladymi hormonari mate pravdu jsou zahrnuti jak v nehodach u aut, tak u motorek, tak jaktoze maji motorkazi 8x vyssi nehodovost?

0/0
25.7.2008 13:24

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

No to je celkem pořád dokla :-/ To nejde vysvětlit - Vy máte averzi vůči motorkářům protože statisticky mají 6x-8x vyší nehodovost ikdyž jich na cestě potkáte 10x - 20x při špatném počasí i 100x méně často než autíčkáře. Kteří vás ohrožují stejným, nebo když to vezmu z hlediska fyziky (rychlost + hmotnost) mnohem horším způsobem ? 8-o 

0/0
25.7.2008 13:35

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Evidentne vam to vysvetlit nejde, kdyz to nechcete pochopit - v tom s vami souhlasim.  Ja averzi vuci motorkarum nemam, takze mi to nepodsouvejte :-/  a  bez emoci je poustim kdyz je potreba.

Popisuji realitu danou cisly, chapete to? Pochopite uz konecne, ze je fakt ze motorkari zavini svymi chybami na pocet ujetych kilometru 8x vyce dopravnich nehod? Uz nevim jak to napsat ...

0/0
25.7.2008 13:40

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Počet 2165 zaviněných nehod oproti 2540 nezaviněným ukazuje na to, že chyby, které vytvoříme ve vlastní režii, se podílí na nehodách zhruba ve stejné míře jako chyby ostatních účastníků provozu. Co se týče smrťáků, je vidět, že horší daň platíme za chyby vlastní: 83 mrtvých u zaviněných nehod, oproti 40 nehodám, které způsobil někdo jiný. Bude ale bolest našich blízkých závislá na tom, kdo tragickou nehodu zavinil?

0/0
25.7.2008 13:44

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Statisticky ANO - statisticky je průměrná mzda 24 000,- :-/

0/0
25.7.2008 13:46

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

A co tim chcete rict?

0/0
25.7.2008 13:52

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Vlastne mate pravdu aniz byste si to uvedomil  ;-D Je to pekny priklad.  Malo lidi vydela hodne penez, hodne lidi vydela malo a statisticky maji vsichni prumerne. Stejne tak par motorkaru udela hodne nehod a hodne aut malo a proto vsichni hvavaruji prumerne. Rozumite tomu trochu, ze pisete argumenty ktere jsou vlastne proti vam?

0/0
25.7.2008 13:55

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Nerozumíte - Nehody motorek zaviní více ti ostatní a tím nám zvedají statistiku... stačí číst pozorně :-P

0/0
25.7.2008 13:58

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Vice ostatni ano, ale je jich na silnici 10x vic - viz muj prispevek nize ...

0/0
25.7.2008 14:06

Lapat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Možná Vás nechápu, ale vy tvrdíte, že motorkáři zaviní svými chybami 8x více nehod než jiní řidiči nebo že bourají 8x častěji?? To je totiž rozdíl. Prosím odkaz na citovaný zdroj informací. Děkuji

0/0
25.7.2008 17:18

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

V loňském roce došlo ke 4705 dopravním nehodám motocyklů, při kterých zemřelo 123 lidí .... z toho 8 nemotorkářů.

Z celkového počtu nehod pak bylo 2165 zaviněno řidičem motocyklu (83 „zaviněných“ úmrtí). 

Motorkáři zabili loni 8 lidí neviných lidí. Jsou to prasata.

0/0
25.7.2008 13:40

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

A co tim jako chcete rict? Ja mluvim o tom jak neumite ridit a jak casto bourate, ne kolik lidi zabijete.  Je jasny, ze ve vetsine pripadu zabijete jen sami sebe, co je + oproti autum, to souhlasim.

0/0
25.7.2008 13:51

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Počet 2165 zaviněných nehod oproti 2540 .... Asi lépe než ti ostatní :-/

0/0
25.7.2008 13:56

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Chapete ze se jedna o obsolutni cisla a je treba je pomerit s poctem motorek a aut na silnici? Znamena to, obrazne receno (kdyz vezmu ze na 10 aut je jedna motorka) ze matorkar je prase kazdy, z autaru kazdy desaty ...  Ach jo, to nema smysl, hezky den ...

0/0
25.7.2008 14:04

Brutus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Ano to chapu - jde o nehody motorek !!! U těch není počet aut relevantní - počet motorek je v této rovnici pořád stejný ;-) 

0/0
25.7.2008 14:08

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

A pocet havarii zavineny auty ktery pomerujete s poctem havarii zavineny motorkari zavisi asi tak od ceho, jen od motorek?!  Nema to fakt smysl s dogmatikem se neda diskutovat ...

0/0
25.7.2008 14:18

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

Pocet aut je v rovnici stejny, 10x vyssi nez pocet motorek - cili motorkari zpusobi na svuj pocet na silnicich 10x tolik havarii na jednoho motorkare nez ridici aut...

0/0
25.7.2008 14:20

pc1660

Re: Re: Re: Co to ja ? tu na ?

A co to podle tebe dokazuje??? Lidi, taky byste mohli trochu přemejšlet, to ale bolí, že? Žeby to bylo tím, že motorka má jenom dvě kola? Tudíž když potkáš písek v zatáčce, hlubší louži tak prostě letíš. V autě ti při lehkém smyku nic nehrozí.

0/0
25.7.2008 16:48

Muf

Nebylo by nějaký žrádýlko pro GPSku?

Tip na další pokračování těchto článků: Nebylo by nějaký žrádýlko pro GPSku?

Díky

Muf R^

0/0
25.7.2008 11:16

james

achjo

takovej krásnej kraj, dokonce se tam chystám na dovolenou a zase to zasmradí partičky poloožralejch mladíků co si myslí že je normální jezdit 180 v obci. Tak tam s dětmi tedy nepojedu. Zažil jsem to jednou na Orlíku a nikdy více.......ale  15% slušných motorkářů se omlouvám

0/0
25.7.2008 10:59

Imbus

Re: achjo

Ja bych to s tim procentem zas tak spatně rozhodně neviděl. A znovu říkám že takoví jako říkáte ty tam zříceninu ze 14. století obdivovat nepojedou, to mi věřte. Každou sobotu před většinou diskoték uvidíte stovky daleko větších magorů co si naloží 5 lidí do auta a pak jim ukazují své umění i tou zmíněnou 180tkou v obci. Proč jsme to zase my? K tomu zasmradění,to je taky legrace ne? To bylo před 20 lety,teď v každé vesnici smrdí daleko víc staré škodovky a nonstop. Címž je nechci hanit,to je zase jiná debata o penězích.

0/0
25.7.2008 11:20

Pepino

Re: achjo

180? malo, minimalne 300 jezdi u nas po vsi. Reknu Frantovi a jdem je v zatacce srazet lopatama..

To je porad dokola. Doufam, ze tyhle diskuze nereprezentuji typickej vzorek populace a cesi skutecne nejsou jen priposrany a tupy stado, ktery nenavidi kohokoliv, kdo se v necem odlisuje. Motorkari jsou jen jeden z mnoha prikladu.

...po sichte na pivo, v nedeli na fotbal, nekonecne blbej televizni serial..

0/0
25.7.2008 12:26

Pepino

Re: Re: achjo

A temahle rychlostma po vsi pojede jen naprostej tupec a sance ze pojede zrovna na motorce je srovnatelna jako ze bude v aute.. Stoupnete si nekdy k radaru a koukejte kolik opravdu jezdi, motorka hodne zkresluje.. Vsadim se , ze 99% motorkaru pojede do 70km/h.. No nic, pindejte si tady jak je libo, ja se jdu svezt.. ;-)

0/0
25.7.2008 12:33

anbuldek

Re: Re: Re: achjo

neni

http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3221

0/0
25.7.2008 12:36

Imbus

k zamyšlení

Je to zajímavé jak buď někdo máte rádobyvtipný komentář, nebo klávesnici plnou záště, v podstatě je to ovšem projev stejného druhu. Vy jste nikdy nikdo nejel v autě rychle? Projet si pořádně zatáčku s vytočeným motorem? Myslím že skoro v každém to trochu dříme a občas se to prodere ven. My motorkáři to máme jiné jen v tom,že to zrychlení probíhá podstatně rychleji. Nikoho nehájím,každý ať si rozmyslí sám. Nemám čisté svědomí, neříkám že jezdím pomalu, ale říkám že jezdím hlavou. Na motorce jsou všechny smysly v pohotovosti a musíte vnímat pod hrozbou smrti všechno, takže mi věřte že jsem mnohem méně nebezpečný nez řidič auta, který sice jede padesát, ale přikusuje housku, telefonuje, usíná nebo má hlavu plnou myšlenek.

Já za sebe děkuji autorovi za článek který mi zvednul náladu že tu vůbec je a navíc pekně napsaný. Nikdo tam nepojede brousit kolena,zcela jste nepochopili náladu článku a jdete diskutovat-více pro vás podstatných a zábavných informací naleznete v Blesku/cerna kron.

0/0
25.7.2008 10:42

Azazel

Re: k zamyšlení

statistiky říkají něco zcela jiného: Na miliardu ujetých kilometrů je 4-5 mrtvých automobilistů a asi 200 mrtvých motocyklistů.

Takže si ty pohádky o 'ježdění hlavou' nebo o tom, že jsi méně nebezpečný než řidič auta nech od cesty...

0/0
25.7.2008 10:47

Imbus

Re: Re: k zamyšlení

Ano, ta fakta.... tak si pojďme vzít třeba nehodu ze včerejška, pan hokejista ve Volvu "zachrápnul" jak říká, kamión do protisměru a máme hotovo. Když by v protisměru jeli 140 čtyři motorkáři tak tu máme čtyři mrtvé a z aut všichni vyskáčou po svých. Opírejme se spíše o statistiky přímo nehod a zavinění, ty jsou méně zavádějící.

0/0
25.7.2008 11:25

Pepino

Re: Re: k zamyšlení

Ano, a ted sem nahod statistiku s poctem dopravnich nehod na pocet kilometru. Na motorce mas priblizne 100x vetsi sanci ze se v pripade dopravni nehody zabijes, nez v aute, kde to poberou jen plechy. Rozhodne ale motorkari nebouraji casteji, nez ridici v autech.

0/0
25.7.2008 11:58

Azazel

Re: Re: Re: k zamyšlení

Ta šance je podle statistik 8x větší, pří 40x větším počtu mrtvých...

0/0
25.7.2008 12:26

anbuldek

Re: Re: Re: k zamyšlení

http://www.autorevue.cz/default.aspx?article=3221

cili kdyz to podelime 6 coz je koeficient usmrcenych na 1000 nehod mezi autem a motocyklem, tak nam porad vychazi u motocyklu asi  6x vice nehodovoszi nez u aut?

0/0
25.7.2008 12:29

anbuldek

Re: Re: Re: Re: k zamyšlení

Azael je rychlejsi a pocital jsem to z hlavy ;-)

0/0
25.7.2008 12:30

Pepino

Re: Re: Re: Re: Re: k zamyšlení

Zajimava statistika, tak to jsme na tom jeste dobre - autobus je jen o polovinu min nebezpecnej nez motorka :)

Neexistuje nejaka podobna statistika, kde jsou umrti, prip. zraneni ostatnich osob ridicem motorky? ne ridice samotneho.

0/0
25.7.2008 13:53

Pepino

Re: Re: Re: Re: Re: Re: k zamyšlení

tak uz to vidim.. z 4705 nehod bylo ridicem na motorce usmrceno 8 osob.. Kde se pak bere ta hysterie kolem nas. Tim nechci zlehcovat smrt osmi lidi, ale jakpak jsou na tom v tomto ohledu ridici aut? Takze sebevrazi, dejme tomu, ale vrazi tezko..

0/0
25.7.2008 14:00

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: k zamyšlení

Mate pravdu, zpusobite nepomerne vice nehod, ale nasledky pro okoli nejsou tak fatalni, jen pro vas motorkare.

0/0
25.7.2008 14:22

Azazel

Nechcete si

Nechcete si ty sebevrahy posílat jinam než k nám? Kdyby ohrožovali jen sebe, tak je to jejich věc, ale oni ohrožují i ostatní a to mi zatraceně vadí.

0/0
25.7.2008 10:42

pet

omezenci

to nemůžete pochopit, že někdo může mít rád jezdit na motorce? A že někdo napíše kam stojí za to se jet podívat to nechápete. Jo a takový průvodci pro turisty a vodáky to je taky hnus, vdyť šlapou po kytičkách a řvou v táborech.

0/0
25.7.2008 10:37

Azazel

Re: omezenci

On je trochu rozdíl šlapat po kytičkách a bezohlednou jízdou ohrožovat životy lidí.

0/0
25.7.2008 10:43

Tarquinius

Blbec

Tohle mohl napsat opravdu je blbec...To vážně nevidí, co se na silnicích děje? A ještě o tom píše jako o zábavě. No nevím, jestli ta "trochu rychlejší zábava" připadá zábavná i pozůstalým nebo obětem jejich bezohlednosti. :-©

0/0
25.7.2008 10:21

Lapat

Re: Blbec

Blbec jste tady Vy, pane. V tom článku nevidím nic jiného než popis trasy pro motocestovatele. Co je na tom špatného????

0/0
25.7.2008 17:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.