- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo jestli je pravda, že v Maďarsku musí mít řidič uzavřeno havarijní pojištění?
Kromě "zajímavé" informace o svícení v Rakousku je tam v článku další "perla" - emisní nálepky pro některá německá města (Umwältplakette) vám kromě německých STK (tedy TÜV-ů) prodají i na českých, ale musíte mít VELKEJ TECHNIČÁK (případně jeho kopii a "malej"). Nějakej ten doklad o emisní kontrole je na dvě věci .....
Je nutno k úrovni "odborných" pisálků z iDěsu dodat ještě něco než
Děcka, nevíte někdo, jak je to v PL s povinným hasičákem v autě? Co orgáni považujou za hasičák a co už ne? Dík za odpo.
To je nejaka blbost, ne? Pres Polsko jezdim pravidelne, nikdy nikdo s hasicakem neprudil.
"od 1.1.2008 musí jezdit řidiči i přes den s rozsvícenými tlumenými světly" (Rakousko). A není to spíše přesně naopak?? K čemu jsou pak takové informace pro řidiče dobré, když nejsou pravdivé?
Skoro bych řek, že máš pravdu Na rozdíl od evidentně nesvéprávnejch journalistů z redakce iDěsu
"od 1.1.2008 musí jezdit řidiči i přes den s rozsvícenými tlumenými světly" (Rakousko). A není to spíše přesně naopak?? K čemu jsou pak takové informace pro řidiče dobré, když nejsou pravdivé?
Všeobecně se to ví, ale snad by nebylo na škodu uvést ještě, že v Rakousku (a některých dalších zemích) musí mít řidič reflexní vestu v kabině vozidla a nikoliv v zavazadlovém prostoru) tak, aby už při vystupování z vozidla mohl mít vestu na sobě.