- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cech se na silnici chovat podle nemeckeho zurnalisty chovat neumi, proto by neco takoveho cech poterboval jako sul aby se naucil cist znacky a radne ridit
Němec na silnici také není žádný zázrak, i když si myslím, že jako prasata jezdí jenom u nás. U nich pokutu 300EUR za čuňárnu asi neriskne.
Nevím, ale tenhle systém mi připadá úplně zbytečný. Informace o tom, jaká v daném úseku platí dopravní značka by mohla být nahrána jako součást mapových podkladů pro navigaci v autě. Kdyby to měli povinně všechny auta, pak by se mohl les značek u silnic úplně zrušit. Pokud se tahle hrůza, za kterou zřejmě v Opelu někdo zaplatil kopec peněz, rozšíří, tak pak to půjde těžko.
Když bude někde dočasné omezení kvůli nějaké opravě, tak se to do mapových podkladů bude asi těžko dostávat. Omezení rychlosti ale není dáno jen kulatými značkami, např. označení obce je hranaté (a u každého města jiné) a automaticky znamená omezení na 50 km/h (nebo 80 km/h na dálnici ve městě), pokud není kulatou značnou stanoveno jinak. A taky to asi nebude reagovat na značku, která by byla ukryta třeba za stromem, keřem nebo za jiným vozidlem (při předjíždění). Tyto problémy by opravdu vyřešila spíš inteligentní navigace, kdyby dopr. značky (i přenosné) vysílaly nějaký signál, který by
navigace dokázala zpracovat. Tam by zase mohl být problém, pro který směr jízdy značka vlastně platí.
Hmm. Není tak trochu jednodušší naučit se jezdit a chovat zodpovědně? Všechny tyhle udělátka mi připomínají situaci kdy jdete s kanónem na komára. Člověk který není schopen uznat že usíná za volantem a bude spoléhat na to že ho nějaké "udělátko" vždycky v nouzi probudí nepatří za volant. Když cítím že už nemůžu tak si prostě dám pauzu a nepoléhám na elektroniku. Netvrdím že je to vysloveně špatná věc, určitě byla vymyšlena s dobrým úmyslem, ale hlavní efekt jako vždy bude úplně opačný. Zatím tomu tak vždy bylo. A historie se vždy opakuje - resp. lidi jsou pořád stejně nepoučitelní.
Plně souhlasím,
místo toho, aby se řidiči naučili pořádně řídit, tak se vymýšlí spousta hovadin, které by měli řídit za ně.
Už vidím situaci, kdy si nějaký sváteční řidič pořídí takovéhle auto, to mu zahlásí že je v úseku s padesátkou (pojede dejme tomu 70) a on zběsile dubne na brzdu aby tedy neporušoval předpisy ...
takže když nemám tohle auto, tak se můžu vymlouvat, že jsem značku přéhlídl? OK díky za radu! :-)
"filtruje se tak množství značek, jejichž počet by mohl řidiče zahltit" - všemocná elektronika nestíhá a já se mám snažit
Někde něco vidí a hned něco nařídí !!
Mno nevim nevim, pochybuju, ze system bere v potaz doplnkove tabulky, jako omezeni pocasim nebo casem.
Mne by spíš zajímal ten systém rozeznávající konec úseku.
Pozná oko opelu, že jsem projel křižovatku nebo jen čeká na číslici s přeškrtnutím?
Jak se systém vyrovná s tím, že omezení rychlosti například končí i vedlejší silnicí?
Takze kdyz pojedu za nekym s privesnym vozikem, tak kamera bude cist znacku na zadi voziku a hlasit mi ze muzu jet maximalne 80?
kdyby to radeji hledalo diry ve vozovce...
Tak výkonný systém, aby ohlídal české tankodromy, neexistuje.
Rychlost nemeni jen kruhove znacky...a zrovna na nasich okrskach cini podil zmen rychlosti kruhovymi znackami zanedbatelny podil.
Tak to je fakt narez Jsem prekvapeny, ze s tim prisel OPEL, ze by se vracela jeho pozice z konce 90. let