Diskuze

Fabia má problém: Dacia Sandero za 180 tisíc

Levných automobilů je na trhu celá řada, s levnými a prostornými vozy to už tak slavné není. Požadavkům na levné, prostorné a pohledné auto jede vstříc nové sandero. Prodávat se začne v září a na zrcátku mu bude viset neodolatelná cenovka: 179 900 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maXX

14. 10. 2008 14:10
nejvetsi slabina ...

Samozrejme motory. Sice ctyrvalce ktere nemaji spatny vykon, ale jen osmiventily ktere zoufale moc zerou a dynamika taky nebude buh vi co. Velka skoda, dat tam nejaky sestnactiventil stokonovy (jednasestku, jednactyrku) a aspon jeden naftak hned by se mi to libilo.

0 0
možnosti

Mirek

4. 9. 2008 9:55
Má pozink nebo nema?

Zatim to z dostupnych udaju vypada ze to opet nema pozink. Vi to nekdo na stopro jak to je s antikorozni upravou? Jestli to nema pozink tak to bude asi velke minus.

0 0
možnosti

Mrk

16. 7. 2008 12:36
Crash

Už prošla crashem? Proč tu nikde není zmínka?;-€

0 0
možnosti

fanda

14. 7. 2008 14:02
barel phm na střechu

Vážení, co ta spotřeba?

0 0
možnosti

luko5

6. 7. 2008 5:39
Sandero je rozhodně pěknější vůz než Fabia 2.

Z boku připomíná Kia Ceed. Pokud se ještě  v crash testu ukáže, že je na tom o dost  lépe než Logan, bude mít Fabia velký problém.

0 0
možnosti

Mrk

16. 7. 2008 12:37
Re: Sandero je rozhodně pěknější vůz než Fabia 2.

Felicii už jsem měl - v dnešní době nic moc!

0 0
možnosti

tmf

4. 7. 2008 22:56
z profilu

mi to přijde spíš jako hrůmstr než fabka, taky složenina udělaná z více aut slepým svářečem

0 0
možnosti

kluboš

5. 7. 2008 0:09
Re: z profilu

vtipálku, úplně se z tebe plácám do kolínek.

0 0
možnosti

Tinntin

3. 7. 2008 14:41
Sandero vs. Fabia

Pokud srovnám ceny fabie a sandera, tak jsou při srovnatelných výbavách a motorizacích cca 60 - 70 tis. ve prospěch dacie

0 0
možnosti

Mirek

25. 9. 2008 7:54
Re: Sandero vs. Fabia

Rozdil je dokonce vetsi kdyz srovnam Fabku 1.4 a Dacia 1.4 tak to dela vic nez  100000 a to i s vybavou.  A pro ty co furt nadavaji na zpracovani a pouzite materialy. Neverte vsemu co se pise a zajdete se na  Sandero podivat. Kvalita zpracovani je srovnatelna a pouzite plasty jsou naprosto v pohode.

0 0
možnosti

hm

3. 7. 2008 13:49
mm

tak konkurence fabie. ja myslim, ze by mi spis prekvapilo, kdyby uz konecne fabie byla konkurencni - ty ceny a vybavou jsou vyssi nez u vetsi ostatnich automobilek. i kdyz konecne ted zacali slevnovati...

0 0
možnosti

Pavel

5. 7. 2008 14:41
Re: mm

Pokud to jezdí ve městě za 10 tak je to není auto pro chudý lid.

0 0
možnosti

mirek

3. 7. 2008 8:42
výroba

Nejsem zastánce Dácii ale všichni odpůrci co tady mají samé odborné kecy si neuvědomují,že tyhle auta montují roboti a lidská ruka se ji¨ch skoro nedotkne mají daleko modernější linku,než např VW kde folcy bouchají dohromady Turci.Navíc pozink karoserie a jen osvědčená technika,která nemá problémy se spolehlivostí.Navíc jsou tyhle auta dimenzovaný na hrubý zacházení ,mizerný palivo a silnice.Ne jako u výrobků od VW ,které jsou ošizené kde to jde.Pokud člověk překoná kecy a pohledy hlupáku a buranů z okolí s fóbii před barákem získá solidní auto za přijatelnou cenu a s velkou životností a rozumnou spotřebou.Ohledně bezpečnosti je renault jeden z předních výrobců a divil bych se,kdyby nezohlednil své zkušenosti i na tomto vozítku.Domnívám se že zrovna tohle auto je rozhodně podstatně lepší volba,než kupovat předraženou odpornou fóbii .

0 0
možnosti

Futaba

3. 7. 2008 9:43
Re: výroba

No....

Moji rodiče mají Dacii Logan. Mají jí rok a dva měsíce a jsou velmi spokojeni. Tatínek se řidič, který najede cca 10 -12 tisíc ročně a právě pro tyto liodi to aouto je. Není to žádný zázrak, ale svoje místo na trhu to má a je dobře, že se tady prodává.

Nemohu ale souhlasit s tvojí narážkou na VW. Mám Sharana a za 170 tisíc, které jsem s ním najezdil, jsem vyměnil pouze váhu vzduchu a brzdové destičky :-)

0 0
možnosti

JP

3. 7. 2008 0:09
Nejlepší...

A nejlepší je tam stejně ta fotka kufru s kabelkou s nápisem Renault pomoč;-DR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...