- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I japonci a korejci kdysi kopírovali, ale v mezích zákona. Dnes jsou blízko špičce. Ať si kdo chce co che říká. Až mi dá VW sedmiletou záruku na vůz jako Kia nebo Hyundai, pak se může poměřovat. Rudá Čína je krade jako správní komouši. Ostatně podívejme se na historii komunismu u nás a v Rusku a zkusme najít auto a autobus, které nebylo kopií něčeho ze západu, koupí licence něčeho staršího ze západu nebo nebylo předválečným prototypem či ukradeným průmyslovým vzorem v rámci znárodnění (krádeže ve velkém bez náhrady) atp.. Čínští soudruzi jen povýšili komunistické krádeže na běžný způsob podnikání a založili na tom své národní hospodářství. ČEMU SE U KOMANČŮ DIVÍTE ?
A jak mi vysvětlíte že v USA stojí X5 cca 42 - 45.000 dolarů???. To je v přepočtu cca 700.000 t.j. polovina ceny v Evropě. Takže milé předražené auta v Evropě mi můžete políbit pr.el. Mám už třetí nové auto z USA a zatím v poho.
Musime si uvedomit, ze kazda takova kopie je delana ve fabrikach, ktere nedodrzuji zadne bezpecnosti narizeni a normy, tudiz maji velmi nizke naklady nehlede na neuveritelne nizke platy. Pokud se budeme porad ohlizet jen na cenu vyrobku, tak se nakonec bude vsechno vyrabet v takovych podminkach, ale pak nevim, co budou delat nasi lide. Cekat jen na soc davky? To asi neni dobra cesta, takze kdyzkoliv si koupime neco podobneho z ciny, tak jsme usetrili na ucet vlastni budoucnosti.
tak ať se podívá na http://blogs.motortrend.com/6245901/auto-shows/seeing-double-chinas-automotive-copycats/index.html některý věci jsou vážně napřeshubu!
Nemam nic proti konkurencnimu boji, ale ten by se mel ridit danymi pravidly (zakony). Mozna by bylo dobre, aby se tento pripad opravdu dostal az k mezinarodnimu soudu, aby se vytvoril precedens, ktery vsem (nejen cinskym) plagiatorum da jasny signal, ze tudy cesta nevede.