Diskuze
Podruhé do autoškoly? Není co závidět
Děkujeme za pochopení.
Mira
Rizeni jednou rukou
Ve vyhlasce je nekde paragraf ze musim volant drzet obouma rukama ?
Alcator
Re: Rizeni jednou rukou
Ne. Volant ale byl takto navržen, aby řidič byl schopen reagovat na nenadálé situace. Ona totiž každá ruka má optimální "výkonnost" (pro řízení) jen jedním směrem. Když držíš volant jednoruč (a ano, nepopírám, sám to tak také dělám), tak nečekanou situaci, která bude vyžadovat zatočení na jednu stranu, nezvládneš tak dobře, jak bys ji zvládl, kdybys ho držel obouruč.
Běžný řidič
Zákony jsou pouze jedny
Stížnosti na změny vyhlášky jsou úplně zavádějící - neznalost neomlouvá a pouhé 2 až 3 otázky nejsou rozhodující. Navíc se stačí podívat na komunikace a každý pochopí, že lempl řítící se 200 těžko může uvažovat nad dopravními předpisy.
tonny.p2
parkovani
hlavne by meli prezkusovat z parkovani... to jak nektery parkujou u supermarketu na na preshubu
umbla
Chybou je například řízení jednou rukou.
Chybou je například řízení jednou rukou.
A to mám řadit jak?? Oběma rukama, nebo zubama
Fittipaldi
Re: Chybou je například řízení jednou rukou.
myslím že takto to nebylo myšleno. Z důvodu bezpečnosti jak vašeho tak ostatních je rozhodně lepší řídit oběma rukama a né jako kupa nejlepších závodníků na silnici co drží jednou rukou volant nahoře a druhou na řadící páce. Když se pak něco stane a je potřeba rychle manévrovat při správném držení je rozhodně úspěšnost vyšší. A to platí hlavně za zhoršených podmínek jako je sníh. Když vás začne předjíždět zád vašeho auta tak musíte hodně rychle dát kontra a neztrácet drahocený čas než dám na volant druhou ruku.
Gandalf
Soudruzi zase přestřelili...
Chtít u přezkoušení detailní informace o konstrukci nákladního vozidla nebo dokonce autobusu je totální nesmysl. Zvlášť při dnešním technickém rozvoji. Jedna věc je znalost "pravidel silničního provozu", ale celkem něco jiného je znalost detailních konstrukčních otázek. Ono ani sednou si po několika letech do Tatry 815 nebo autobusu, dostat jejich rozměry znovu do oka a proplétat se městským provozem není vůbec jednoduché. Takže soudruzi v parlamentu to zase nedomysleli...
pepa z depa
Re: Soudruzi zase přestřelili...
ano, je vidět, že přesně víte, jak to u takové zkoušky z konstrukce vozidla vypadá
def...
tak tak
tezsi testy beru, pac zmen je hodne tak at si to zopaknou aspon prusvihari a pak jsou vzorem jizdy pro ostatni a jeste jim to dat podruhe "na zkousku" at zase hned nevleti do obytne zony 80, retarder neretarder
já
Styďte se!
Tvrdíte, že valná část řidičů nezná předpisy a má problémy udělat řidičák znovu. Čí je to chyba? Jak je možné, že je řidič co nezná předpisy? Důvody jsou jednoduché - zákon o provozu na pozemních komunikacích se mění i častěji než každý rok. Kampaň ke změně předpisů je minimální. Policii, která by stála u silnic a dohlížena na provoz člověk vidí jen jednou za rok a to na místě kde nemá co dělat. Proč se situace na našich silnicích nemění? Proč je vždycky jednodušší uhrát si bodík před volbama za blbosti jako je svícení ve dne nebo bodový systém? Že to potom moc nefunguje nikdo neřeší.. Co asi pomůže víc,když se budou zavádět nové blbosti a pořád něco měnit nebo když vylezou policajti do ulic a začnou dělat svou práci? Tuhle jsem viděl jak na kruháči i řidič autobusu dával blinkr na druhou stranu při vjíždění na něj.Neříkám, že by měl dostat kopec bodů a pokutu na kterou by potřeboval hypotéku,ale měl by tam ten policajt stát a dát mu alespoň 200 pokuty, pak by si to ten řidič pamatoval
zoufalec1
Re: Styďte se!
s autorem souhlasím. Jen bych ještě rád věděl, proč mají řidiči odpovídat na otázky z konstrukce vozidel. V současné době je totiž málokterý řidič ( čest vyjímkám ) schopen provést na svém voze nějakou opravu, v některých případech i výměna žárovky vyžaduje maturitu. Tak s tou maturou jsem to přehnal, myslím si však, že celkový trend směřuje spíše k tomu, aby opravy byly svěřovány odborným servisům.A zkoušení řidičů z techniky je spíše již překonanou záležitostí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!