Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volkswagen má hybridní golf, do výroby je ale daleko

Hybridní automobily zůstávají stále především doménou japonských automobilek, ty evropské si s nimi dávají dost na čas. A třeba na příchod sériového hybridního modelu od Volkswagenu si ještě pár let počkáme, Golf TwinDrive se dostane na silnice v roce 2010. A ani tehdy nebude určený běžným zákazníkům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tond

15. 7. 2008 11:06
Vsechno je to jinak...

Zapomente na ty kydy kolem ekologie a jinejch rozumu - jako co se vyrobi jednoduseji jestli elektrika nebo benzinX Cely elektromobily jsou o tom, ze si to proste doma nabijete a na pumpu uz NEJEZDITE (leda pro zradlo do shopu)R^To je takova perfektni vyhoda, ze vam muze byt cela ta ekologie ukradena.R^Vim o cem mluvim - sehnal jsem si totiz toho Golfa o kterem se tady cca pred 2 mesima psalo a kdo to aspon nezkusil, tak  ;-(

0 0
možnosti
MJF

hlavní je zdanit pořádně naftu :

14. 7. 2008 14:47
zdanit naftu minimálně tolik jako benzin !

a smrduté TDI půjdou k šípku. Roztlemení kamioňáci zrovna tak R^

0 0
možnosti

hlupacku

14. 7. 2008 17:56
Re: zdanit naftu minimálně tolik jako benzin !

a kdo ti doveze benzín na ČS, když ne vytlemený kamioňák? Snad někdo v kufru 20 let starého benzínového autošrotu?

0 0
možnosti

regazzi

14. 7. 2008 13:03
?

Proč je tahle věc se zkříženejma motykama ve znaku v rubrice "auto"? 8-o

0 0
možnosti

zpravy

14. 7. 2008 10:45
dokument

Doporucim dokument "who killed electric car"

0 0
možnosti

Dav

14. 7. 2008 9:31
Slepá ulička

Myslím si, že hybridní technologie i čisté elektromobily jsou z hlediska ekologie úplně mimo, respektive jejich dopad na ŽP je daleko tvrdší. Elektromobil má pak maximálně opodstatnění v tom, že jeho hnací energií je buď černé uhlí nebo štěpení, čímž šetří ropu.

A pokud hybridní pohony mají nějaký přínos, tak jedině v městském provozu, na což bohatě postačí spalovací motory do 30-ti kW. El-motor může mít kvůli zrychlení klidně 50 kW, bude napájen pouze z baterky, kterou bude dobíjet spalovací motor nebo z vřejné sítě nebo jízdou z kopce. Jedině se musí sofistikovaně vyřešit systém regulace toku výkonu.

0 0
možnosti

Martin

14. 7. 2008 11:31
Re: Slepá ulička

Pro lektromobil hovoří hlavně vyšší celková účinost preměny energie a hlavně její přesnější dávkování (system start and stop je u spalovaciho motoru sice bezva ale na elektromotor nema)

0 0
možnosti

14. 7. 2008 9:23
Zákazník nechce hybrid

Proč platit a tahat s sebou dva motory, když bych rád využíval jen jeden? Až udělaj auto velikosti smarta nebo kolínskejch trojčat, které bude pouze na elektriku tak může být o dost levnější než hybrid. Servis bude snazší a všichni budou šťastní. Ano bude to jen pro lidi co maj barák, páč tahat dráty na dobíjení po sídlišti nejde, ale skupina lidí to bude i tak velká a bude to zas krok kupředu.

0 0
možnosti

Pavel

14. 7. 2008 8:25
Zákazník si nepočká...

Zákazník si nepočká...protože zákanzík, když bude dost odvážný aby sikoupil hybrid nebo elektromobil..si ho koupí od toho kdo mu ho dodá. Zákazníci VW jsou konzervativní a Golf je pro ně modla ve své třídě..a TDi zvlášť..Alečlověk, který najde pro sebe v téhle technologii užitek a nějaký zalíbení..tak to není typickej zákazník VW...tomu je obvykle jedno co je na masce chladiče..zajímá ho cena provozu, životnost, co je pod kapotou....V době kdy tohle přijde na trh..jesti vůbec..budou japonské PlugIn na baterky jezdit 150km/nabití..a jako spalovací motor určitě bude něco lehčího a skladnějšího než "dízl z lokomotivy" Je škoda, že tak velký výrobce aut, jako je VW hodil na tak dloho alternativní pohony přes palubu..jak tu někdo psal o CitiStromer..tak to byl ve své době..(tak 12let zpátky) nejvyspělejší plnej elektromobil v seriové výrobě..

0 0
možnosti

honzasl

14. 7. 2008 7:56
Blbost

Takto vymyšlený hybrid je k ničemu.

Proč sebou na cesty do práce tahat dalších 150 kilo v podobě nepotřebného TDI?

Proř¨č je použit zvytečně výkonný a těžký spalovací motor?

To to vozidlo odporuje myšlence hybridu. Hybrid by měl být postaven tak, aby spalovací motor pokryl základní spotřebu vozidla při meziměstské rychlejší jízdě(80- 130). Elektromotor by měl pokrýt spotřebu vozidla při popojížděčkách po městě (0-60). Mezi těmito stavy by spalovací motor dobíjel baterie a poháněl auto(60-80).

Pro předjíždění, ostřejší rozjezdy by auto poháněl součet obou motorů, samozřejmě pouze krátkodobě. Jízdy vyšší rychlostí než 130 by nebyla dlouhodobě možná.

0 0
možnosti

honzasl

14. 7. 2008 7:56
Re: Blbost - doplnění

Samozřejmě při brždění by se dobíjely baterie. Součet výkonu s palovacího a elektromotoru by tedy měl odpovídat výkonu

soudobého automobilu, pro Oktavii dejme tomu 40 kW spalovací a 30 kW

elektro.

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

14. 7. 2008 7:16
Za dvacet let ...

Dedo, a co to byl ten benzín ????

0 0
možnosti
FF

foxy2

14. 7. 2008 7:38
Re: Za dvacet let ...

Za dvacet let bude benzinu dost. Jen bude drazsi.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...