Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie shání nové motorky. Mohou to být opět hondy

Policie ČR se po dvou letech od posledního doplnění své motocyklové flotily rozhodla vypsat tendr na nové stroje. Které motorky patří mezi nejžhavější kandidáty? Podmínky výběrového řízení hrají nejvíce po Hondu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medick

aha, takze zakazka psana pro Hondu ci Yamahu?

:-)

0/0
8.7.2008 14:16

kvalitní_sameček

kardan je opravdu zásadní parametr...

Asi jim bylo hloupý tam dát, že název motocyklu musí obsahovat písmena H, O, N, D a A. To je ale šaškárna...:-©

0/0
7.7.2008 13:31

zoufalec1

používat rozum

k čemu všechny ty nákupy? Jestliže se budou policisté na silnici honit s piráty, zvýší se tím ohrožení ostatních řidičů. Správnější by bylo, je to ale jen můj názor, předat si vysílačkou informaci o ujíždějícím pirátovi a počkat si na něj. Třeba někde u výjezdu, to by ale záleželo na konkrétních okolnostech.

0/0
6.7.2008 21:00

666satan999

vyhraje Kawasaki GTR 1400!

kam se hrabe HondaRv, Kawa je best!

0/0
6.7.2008 20:43

B.Walsh

Nevíte někdo,

proč to musí mít kardan????

0/0
6.7.2008 15:34

petr stursa

Re: Nevíte někdo,

No aby neprosel jiny prodejce, nez Honda. To jsou mi dotazy... Vzdyt je to jasny.

0/0
6.7.2008 19:07

sl

Ze by zase vergl typu Pan Europen

At uz si koupi neco slusnyho, napr. to BWM je asi nejlepsi volba

0/0
5.7.2008 21:50

máza

českej policajt by mněl jezdit na český motorce

Ať koupěj naše Jawy, ty jim budou v pohodě stačit. [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
5.7.2008 21:05

kjh

sf

Máš pravdu u VFR by měli ten V-TEC poladit. Při sepnutí V-TECu spousta lidí nadává na škubnutí při zapojení dalších 2 ventylů..;-(;-)

0/0
5.7.2008 15:29

máza

Re: sf

VFR na co ? Na H-V-O .

  Českej policajt ať jezdí na český motorce ----------- na Jawě. [>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
5.7.2008 21:02

Franěk

Re: Re: sf

Člověk krobet znalý motorek si dneska Jawu už nikdy nekoupí..leda péráka ano..lidi co ji vyráběli po revoluci jí totálně zničili renomé..viz Google Jawa reklamace pdf   NAJDI SI TO    Bohužel je tomu tak

0/0
7.7.2008 10:35

zdenek

Honda vs Jawa

nez jsem si nedavno kupoval motorku, sledoval jsem trochu diskuze. zajimal me nazor na Jawu. nemam proti ni nic, jen me prekvapilo, ze se na ni ceka i nejaky ten mesic. pry to vyrabi parta nadsencu citajici nekolik desitek lidi.. tak jsem citl, ze Jawa je pul dne oprav a pul hodina jizdy. zase nejaky nadsenec s ni byl za polarnim kruhem.  Jawe preji (i kdyz uz pod jinou znackou) to nejlepsi, ale v soucasnosti jsem presvedcen, ze nema co nabidnout. puvod znacky nic neznamena. skoda uz prece take neni cistokrevny cech. je rozdil poridit auto na honeni ridicu a na bezne pojizdeni. na pojizdeni by melo byt auto co nejuspornejsi

0/0
5.7.2008 12:14

katano

Re: Honda vs Jawa

Nešjsem odborník na motocykl, ale jedno je jasné: ČESKÝ POLICISTA BY MNĚL JEZDIT NA ČESKÉM MOTOCYKLU.

Žádný policista nebude stejně nikoho pronásledovat, tak ta Jawa bohatě postačí a nás daňové poplatníky může těšit , že peníze zůstanou u nás v CZ a ne v Japonsku. Když policii stačí Škodovky Fábie a Octávie, tak jim musí stačit i ty Jawy 650 ccm. :-P

0/0
5.7.2008 15:15

crom

Re: Re: Honda vs Jawa

fabie ani octavie mají jen česky název,nic víc!!!

0/0
5.7.2008 16:53

máza

Re: Re: Re: Honda vs Jawa

No a co ? Škodovka je vyrobená v česku z VW dílů ale pořád je to víc naše než nějaká japonská motorka.

Ať český policajti jezděj na českejch motorkách --------- Jawa. [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
5.7.2008 21:04

Roumen

Proc to neudelat jako s autama?

Na bezny presuny treba Jawy a pro dalnicni policii neco silnejsiho. Policajti stejne zastavaji nazor, ze zvitezi pocetni prevahou a nema smysl se za magorama honit...je lepsi, kdyz na nej druha jednotka pocka u dalsiho sjezdu. :-)

0/0
5.7.2008 9:25

katano

Re: Proc to neudelat jako s autama?

Souhlas. :-P

0/0
5.7.2008 15:16

JA

Vykurte

Rozdil mezi skodou a jawou je v tom ze skoda uz nejakej ten patek neni ani ceska ani v cesku vyrobena. Krome toho ve Fabiich 1.2 HTP nikdo nebude jezdit po dalnicich...

0/0
4.7.2008 23:54

Tom

Raději těm co pomáhají a chrání

měli pořídit Accordy 2.4

0/0
4.7.2008 23:30

V.K.

českej policajt má jezdit na český motorce a hotovo

český policajti maj jezdit v českejch autech škoda a na českejch motorkách jawa. Copak se ty motorky kupojou za peníze japonskejch daňovejch poplatníků ?

0/0
4.7.2008 21:57

BigEd

Re: českej policajt má jezdit na český motorce a hotovo

a jakoupak Jawku doporučujete? 650 se stoletým Rotaxem nebo třindy zakouřený? mě přijde i Deauvile trochu sračka na to, že to má uvézt hromadu výbavy...

0/0
4.7.2008 22:43

člověk

Re: Re: českej policajt má jezdit na český motorce a hotovo

8-o Když můžou jezdit policajti ve Fabii 1.2 HTP který objednali, tak nevidim problém aby jezdili na Jawa 650. 8-o

0/0
4.7.2008 22:46

BigEd

Re: Re: Re: českej policajt má jezdit na český motorce a hotovo

ale oni jezdí!!! fakt jsem potakl policajta na Jawě 650, našel jsem i foto toho stroje http://jawagalerie.cezetmania.info/obr_velke/650/vystava_cedrat/img00019.jpg

0/0
4.7.2008 22:54

procházející

naco takový opičky ?

Na auta se taky vypsal tendr a vyhrála  naše česká Škodovka i když dělá auta který na ty západní nemaj v ničem .

To samý bych udělal s motorkama. Je ale asy problém v tom že to mělo VW líp vošéfovaný-prolobovaný. Jawa holt asi není tak silná .

Já bych koupil naše JAWY 650 ty policajtům budou v pohodě stačit. [>-][>-]

0/0
4.7.2008 21:17

h@luzak

Re: naco takový opičky ?

Proč si myslíte, že Škodovky nemají na "západní" v ničem? Vždyť je to stejný VW jako se značkou VW, Seat nebo Audi. Nechci se zastávat VW, ale pokud se nemýlím, výsledky nabídkového řízení byly zveřejněné a Škodovka holt dala lepší ceny než ostatní.

0/0
4.7.2008 21:49

V.K.

Re: Re: naco takový opičky ?

mě je to jedno že vw vlastní škodovku hlavně že je to český auto v česku vyrobený. proto bych vzal taky český jawy v česku vyrobený.

0/0
4.7.2008 21:59

forhend

Tak

to chci vidět nějakého policajta, který bude riskovat na motorce za nějakým bláznem za pár babek...8-o8-o8-o

0/0
4.7.2008 19:43

procházející

Re: Tak

Policajt a riskovat ?  Není nad to se zašít někam za ceduli obce do roští s radarem a hlídat 50 ........... [>-][>-]

0/0
4.7.2008 21:22

petr stursa

Spravne pozadavky

Takhle se ma zadavat tendr. Priste budou pozadavky: Musi to bejt vod Japoncu a musi to zacinat na HON...

0/0
4.7.2008 19:30

procházející

Re: Spravne pozadavky

Jawa 650 by těm našim policajtům bohatě stačila. Stejně by nikoho nehonili ani na Ducati, nebo BMW. [>-][>-]

0/0
4.7.2008 21:20

Message

Proč Jawa?

Jestli tendr bude pod drobnohledem, vyhraje ta nejlepší firma, která dodá nejlepší motorky za nejnižší ceny.

Nevidím jediný důvod proč pomáhat Jawe na úkor ostatních výrobců motorek.

0/0
4.7.2008 17:52

občan

Re: Proč Jawa?

Proč cizí motorky ? ?   Máme českou Jawu a ta bude policii bohatě stačit, imho Škodovky jim taky stačej tak co tu řveš ty japonče ? ? R^R^[>-] 

0/0
4.7.2008 18:00

M

Re: Re: Proč Jawa?

Kdyby měla Jawa něco vyhovujícího, určitě by se také zůčastnila. Současná produkce je bohužel pouze jednoválec 650ccm - to z vás na dálnici vytřese duši a rozsah použitelných otáček taky nic moc.Navíc kardan snad ani nikdy nedělali.....

0/0
4.7.2008 19:36

BigEd

Re: Re: Re: Proč Jawa?

souhlas Rotax, kterej cpou do Jawek je starej jak lidstvo samo a motorky jsou těžký a nespolehlivý... co víc jim přát?

0/0
4.7.2008 22:57

zet

Re: Re: Proč Jawa?

proc? protoze mame japonskou Hondu a nemecke BMW a dalsi

0/0
4.7.2008 19:58

procházející

Re: Re: Re: Proč Jawa?

Měli by dostat český Jawy a povině. [>-][>-]

0/0
4.7.2008 21:23

BigEd

Re: Re: Proč Jawa?

a že je česká Jawa u nás tolik oblíbená... kdyby to kvalitou odpovídalo jako odpovídají Škodovky konkurenci, pak ano

0/0
4.7.2008 22:45

člověk

Re: Re: Re: Proč Jawa?

8-o Škoda Fabia tříválec 1.2 HTP vopravdu nemá konkurenci a kvalitou odpovídá kvalitě policajtů. 8-o

0/0
4.7.2008 22:49

řidič

jaký hondy sakra ?

To sou idioti když chtěj kupovat vod šikmooků motorky. Ať to udělaj jako s autamna. Ať koupěj český motorky JAWA jako koupili český auta Škoda. Stejně žádnej policajt na motorce nebude honit motorkáře kterej policajtovi stejně uýjede, páč se nebojí jako policajt kterej chodí do práce vydělávat peníze a ne riskovat svůj život v honičce. 8-o8-o[>-]8-o8-o

0/0
4.7.2008 17:39

občan

Re: jaký hondy sakra ?

Rozumnej názor. Policajti maj český Škodovky jako auta, motorky by mněli mít taky český Jawy. To by bylo rozumný řešení a podpora českejch výrobců Škoda / Jawa i když nejsou nejlepší. R^[>-]

0/0
4.7.2008 18:03

jentak

vic kategorijí

Mám 4 motorky a rozhodně bych to rozhodil a pořidil třeba tu Jawu, další stroj by mohl být s kubatůrou cca 800 a potom 1200 a více. Největší bude problém sehnat lidi ,kteří na tom budou jezdit a něco budou umět. Já bych se do honičky s dalším frajerem pustil hned ,ale musí na to být stroj a ja mam nejsilnější jen 995. 

0/0
4.7.2008 15:22

řidič

Re: vic kategorijí

Já bych taky koupil český Jawy a ne nějaký japonský pekáče, proč kupovat cizinu ? Jawa těm policajtům bude stačit bohatě a podpoří českej průmysl. 8-o8-o[>-]8-o8-o

0/0
4.7.2008 17:41

občan

Re: Re: vic kategorijí

Jestli má stát rozum zachová se jako u výběru aut pro policii. Auta Škoda a motorky Jawa. To musí jkaždej rozumnej občan podpořit. R^[>-]

0/0
4.7.2008 18:05

procházející

Re: Re: Re: vic kategorijí

To zní rozumně. [>-][>-]

0/0
4.7.2008 21:25

Dagiss

Tak

za celou dobu ,co jezdím po našich silnicích jsem potkala policajta na motorce jen jednou. jezdím 10 let. A nebylo by lepší jim pořídit elektrické koloběžky?? Na motorkách budou akorát dělat brajgl a zase se budou plnit noviny články o "blbcích motorkářích" aniž by uvedli,že to byl policajt. Já jsem pro ty kolobrndy.;-D

0/0
4.7.2008 15:10

gogo

Podle počtu motorek v článku jich musím denně potkat aspoň 5

Podle počtu motorek v článku jich musím denně potkat aspoň 5. Zatím jsem jich za rok viděl tak 10. Pamatuji si je velmi přesně, protože si je vždy rád prohlídnu a jde na cestách o raritu. Naposledy jsem ji viděl před měsícem u havárky v Olomouci. ALE NA DÁLNICI JSEM POLDU NA MOTORCE NIKDY V ŽIVOTĚ NEPOTKAL. A TO UŽ MI BUDE 40.

0/0
4.7.2008 13:55

icmek

Re: Podle počtu motorek v článku jich musím denně potkat aspoň 5

ber to tak, že na dálnici je to o hubu... jeď na motorce 200 a pokus se někoho zastavit :-//

0/0
4.7.2008 14:39

Bubrak

Re: Re: Podle počtu motorek v článku jich musím denně potkat aspoň 5

Jojo, ve 240 sem jednou zdravil nohou jinou motorku a malem me to sundalo. Ale uz sem psal, na D1 sem motorku potkal, nevim jestli nejaky polda bude nahanet nekoho ve 300, to si spis pockaj na vyjezdech. Ale nebudu jim radit. ;-D

0/0
4.7.2008 14:45

ro16ck

A co Jawa ??

Už někdo uvažoval o Jawě 650?? Nevím jestli udělá 220km/h ale kdyby mě s ní policajt zastavil tak bych si jí rád prohlíd;-)

0/0
4.7.2008 13:15

petr štursa (velmi arogantní)

Re: A co Jawa ??

Nic moc, sedel jsem na ni a neni to dobry stroj. bohuzel.

0/0
4.7.2008 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.