Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujeme ojetinu: sporťáky za 150 tisíc

V kupé za 150 000 korun můžete udělat spoustu parády. Najdete mezi nimi i takové legendy, jako je třeba Toyota Celica. Poradíme vám, jakou shánět. Další ve výběru jsou: Mazda MX-6, Honda Prelude a Volkswagen Corrado.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fero na dávkách

Nesouhlasím

Nejlepší sporťák je Oktáfka TDI, v metle, na hlínách a koupená v AAA :-)R^

0/0
16.7.2008 22:44

zagy

Za 150 tisíc

už se dá koupit slušná kára, rozhodně novější i výkonnější než zde uváděné, stačí číhat. Já před několika měsíci koupil Seat Ibiza Cupra 1.8T z roku 2001 s najetými 125 tis. km za 130000,-. Výkon zvýšený někam na 180 koní, naprosto úžasný svezení. Samozřejmě nějaké investice tam byly, ale i s novým lakem bych se měl vejít okolo 200 tis. a auto bude skoro jako nové:-)

0/0
16.7.2008 12:14

kluboš

Re: Za 150 tisíc

bohužel jen skoro. čas nezastavíš.

0/0
16.7.2008 14:54

zagy

Re: Re: Za 150 tisíc

tak nové by vyšlo i úpravami tak na 700 tisíc, a já myslím, že tohle ještě něco vydrží

0/0
16.7.2008 14:57

koos

Staroasijské zavěšení

Zdravim. Staroasijské zavěšení říkám zadná nápravě, která pro vedení kola využívá dvojici paralelních příčných ramen a jedno podélné. Ve svém principu tak jde o nejjednodušší typ víceprvkového zavěšení, které již může disponpovat proměnnou geometrií. Nemají to však pouze starší japoinské vozy, ale třeba současný Hyundai Coupé (Tiburon), první dvě generace Fordu Mondeo (vyjma kombi), první generace Lancie Delty, Lancia Kapppa a Tehma a určitě i některá další auta. Mimochodem Třeba i Honda Accord 7 generace Tourer. Jinak co se týče výběru aut, tak samozřejmě, že jich tam spousta chybí, ale kdybych napsal o všch, o čem, bych psal příště:-:-). Ano, většinu popisovaných vozů koupíte i mnohem levněji, než za 150 000 Kč. Možná by místo slovního spojení "za 150 000 Kč" mělo být "do 150 000 Kč", to by asi mnohé vysvětlovalo. Tomáš Dusil

0/0
16.7.2008 8:33

Chris Kelvin

Re: Staroasijské zavěšení

Dík za informaci, tušil jsem, že se jedná o toto. Sám ho mám na autě a mohu potvrdit vynikající funkci (ve srovnání třeba se zadní nápravou u oktávie I. a pod.) a nízké nároky na údržbu) :-)

0/0
16.7.2008 9:15

icmek

hm

kamarad jel se škodou favorit 140 na dvojku... to je panečku sporťák;)))

0/0
15.7.2008 16:19

vampiros

Re: hm

To kdyz s nim padal ze skaly?

0/0
16.7.2008 16:38

Hrochomut

Re: Re: hm

spíš to bude nějaká netradiční fyzikální veličina, třeba 140 stop za hodinu nebo 140 milimetrů za vteřinu.. kdo ví

0/0
16.7.2008 23:10

kuba78

Re: hm

140 kilometru v kuse ujel na dvojku? to ho v autoskole neucili ze se daji radit i vyssi stupne?

ne vazne, pri 140 kmph by ten motor z fava teoreticky tocil tak 9-10t.. tak sme se zasmali a zase umazeme tu jednicku co sme primalovali na rychlomeru u 40ky ne?

0/0
16.7.2008 23:26

Chris Kelvin

Staroasijské zavěšení......?

Nemohl by to prosím autor upřesnit? :-)

0/0
15.7.2008 14:31

Fungy

Re: Staroasijské zavěšení......?

dřevěný povoz

0/0
15.7.2008 14:33

Máca

BMW?

Klidně tu také mohlo být BMW e36 Coupé. ;-(

0/0
15.7.2008 14:26

rymac

LOL

A kde chybí Alfa Spider nebo GTV? opravdový krasavec....  hlavně že tam je opět odporný zastupce z Wolfsburgu... se divím že tam nedali felinu 1.9D... HNUS :-©:-©:-©

0/0
15.7.2008 13:49

Allan

Re: LOL

Na felinu 1.9D mi nesahej !!

Mam ji uz spusty let a porad jezdi jak drak, za 5l nafty.

0/0
15.7.2008 15:35

Andee

Re: Re: LOL

To na tom nic nemění ;-)

0/0
15.7.2008 16:54

Tarch

Re: Re: Re: LOL

Nafta patří do kamen;-)

0/0
28.7.2008 12:22

ET

...

no sportaka do 150k bych si predstavoval trochu jinak nez 16 let stary kraksny :D

ale to je jen muj subjektivni nazor. Ne-neovlivneny kamosovym Civicem 96 za 65k :)

0/0
15.7.2008 13:39

Andee

Corrado

Jak o té hranaté krabici může někdo napsat "atraktivní"... 8-o;-D

0/0
15.7.2008 13:34

Hagenbaden

Re: Corrado

Myslim,z e ma rozhodne neco do sebe na tu dobu. Hoodne se mi libil V

0/0
15.7.2008 13:58

Andee

Re: Re: Corrado

Když to srovnám se ostatními auty v článku, tak designem je o generaci pozadu.

0/0
15.7.2008 16:46

dan

amateri

No jeee je. To je zase clanek.

Nechapu co dela ve vyberu Mazda MX-6 ??? Tp, ze je auto kupe preci neznamena, ze je automaticky sportovni ne ? Sami jste pritom napsali, ze je postavena na podvozku 626 GE (mimochodem jste zapomeli, ze stejnou platformu mel i Xedos 6), takze tim jdou jakekoliv sportovni vlastnosti docela pryc. Tento podvozek je laden hlavne do komfortu. Ne, ze by se s MX-6 nedalo pekne jezdit, ale nejak jste zapomeli na pravovernejsi sportacek od Mazdy, a sice MX-3 ! Mx-6 je ryzi GT kupe, tzn. kupe na dlouhe cesty. To same by se dalo rict i o Prelude. Mozna by to chtelo, aby clanky psal nekdo, kdo autum opravdu rozumi :-©

0/0
15.7.2008 13:26

fks

he he

Jak už tady někdy někdo psal - když se v Evropě už leta vyráběla auta, tak Japoncííí ještě jezdili na prasatech...

:-P:-P:-P

0/0
15.7.2008 13:06

krakra

Re: he he

To samo o sobě vůbec nic neznamená.

0/0
15.7.2008 14:09

Chris Kelvin

Re: he he

Toyota začala vyrábět auta těsně po r. 1930. Už tehdy to ale byl obrovský průmyslový podnik. Rozhodně jim ale do toho nikdy nepřišlo 40 let komunismu s výrobou škodovek stopětek :-)

0/0
15.7.2008 14:31

icmek

Re: he he

kdyz japonci vynalezli hajzlik, tak tady se chodilo na diru.

0/0
15.7.2008 16:16

Re: he he

Taky ale když už měli dobrý káry, tak Němcíí začali jezdit v Prassatech...

0/0
16.7.2008 9:28

Tinntin

Re: he he

V roce 1990 kdy VW měl motor špičkový motor 1.6 - 55 Kw tak vesměs všichni japonci měli 1.6 16 V s výkonem kolem 80 Kw.... ;-D

0/0
16.7.2008 12:05

Pavlis

Pic

Zdravím vás otroci motorových vozidel, už aby stál litr benzínu i nafty pro soukromé účely alespoň stovku:-P Pak snad už bude místo na silnicích i pro cyklisty!

0/0
15.7.2008 12:57

lukinoo

Re: Pic

běž si raději dofoukat galusky...

0/0
15.7.2008 13:00

sadasd

Re: Pic

jenze toho se ty nedozijes

0/0
15.7.2008 16:30

Miata

Re: Pic

proč cyklisti ?? když elokogicky tak NA KONĚ !;-D ...ale ty pod kapotou jsou zatím nejlepší ;-) i když na těch živých taky občas jezdím - ale nemají volant :-/

0/0
16.7.2008 9:28

caretaker

Re: Pic

až bude stát litr nafty stovku, tak se nikomu nevyplatí, aby ti přivezl náhradu za tvoji píchlou galusku a budeš muset nechat svoje kolo shnít. milujeme ekoteroristy s IQ tykve

0/0
16.7.2008 10:44

Mínox

Re: Re: Pic

...a zase bude v lese místo na vycházky ;-) Teď občas když vyrazím do lesa, tak po něm jezděj kola a některé stromy vypadají jako stojany.

0/0
1.8.2008 9:57

Mínox

Re: Pic

Buď zdráv otroku kola :-P Ono s nárůstem ceny benzínu naštěstí také podraží.

Nicméně bohužel s tím i třeba rohlíky a řada dalších věcí.

0/0
1.8.2008 9:59

komik

toz bych sel do Clia

Clio sport 170 koniku, 2.0i bez turba, v dobre vybave, 100-150.ooo km se do 150 tis Kc vejde, na machrovani nic moc, ale na jizdu super (tedka mam novy bawo, ale za Megan sport bych vymenil ;-(, hlavne kvuli neprakticnosti interieru a servisu a 2.0i u bawa je slabsi nez motory ve renault sportu)

0/0
15.7.2008 11:50

lukinoo

Re: toz bych sel do Clia

máš nové báwo jako BMW a vyměnil by jsi ho za Renault Megane? Rozumím tomu dobře8-o

0/0
15.7.2008 12:49

fks

Re: Re: toz bych sel do Clia

Jasne 1:43 ;-D;-D;-D

0/0
15.7.2008 12:52

Andee

Re: Re: Re: toz bych sel do Clia

Nepodceňuj ho, třeba má 1:10 ;-D

0/0
15.7.2008 13:32

spartaman

Re: Re: Re: Re: toz bych sel do Clia

Max 1:18 :-)

0/0
15.7.2008 13:41

kluboš

zalevno :)

za tyhle prachy je to auto tak na dovadeni pres leto. a na znacce nezalezi. ale mit to jako hlavni povoz, tak to je tak pro zavodnika co stejne musi vzdycky dosetrit na benal nez vyrazi.

0/0
15.7.2008 11:39

icmek

btw

150 za corrado - hloupost - motor i auto jsou stejne kvality jako golf, proste volkswagen. a kouknete na stejne stary golfy. hondu.

0/0
15.7.2008 11:09

icmek

yeah

honda forever. "casto trpi agresivni jizdou" no jiste, protoze si to koupi idiot co s tim lita 150 po zdejsich okreskach nebo machruje na namesti na kocicich hlavach.

0/0
15.7.2008 11:06

Axiom

Fiat Coupe 220PS

A kdepak autor nechal Coupátka 220PS a 250kmh a do 150tis. v pohodě.

0/0
15.7.2008 10:44

icmek

Re: Fiat Coupe 220PS

tam kde jsou - ve sklepe. fiat nebrat.

0/0
15.7.2008 11:06

Mc Cali

ZJČ

Zatim si pěstuju Feldu 1.6, baví mě. Je to vlk v rouše beránčím. Ale počitám, že tak za 2 roky mě bavit přestane. Pak jdu buď znovu do Celici nebo Subárka. I když tady co se psalo o M3, to by bylo taky super....a ať si řiká kdo chce co chce....ať si máma slzy utírá....náhon na zadek je náhon na zadek. To je jasná. No, ještě mam na výběr 2 roky. :-)

0/0
15.7.2008 10:26

slina

Re: ZJČ

;-D;-D. Tak to jo, ty jsi už ozajstný motoristický fajnšmekr. Drandit "motorway" v nadupaný tuněný 1,6 kchár od lidového Vágnu, to už je něco. To už ujedeš i kdejaké 105 s přečipovanou jednotkou, že jo? Gratuluju, škody že nejdou dávat  body za veselé příspěvky.....

0/0
15.7.2008 12:18

kluboš

Re: Re: ZJČ

počítám, že u tý 1,6 se výkon i krouťák dá dostat o dost vejš než by člověk od feldy čekal.

0/0
15.7.2008 12:28

logri

Re: Re: Re: ZJČ

Tuším že 1,6 kitcar má něco okolo 170 k ;-D

0/0
15.7.2008 12:43

Mc Cali

Re: Re: Re: ZJČ

kluboš: Správně. A to je to, co mě na tom tolik rajcuje. Od toho auta ten výkon prostě nikdo nečeká. :-) Mlask.

0/0
15.7.2008 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.