- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proc nedobijet doma? Pro 90% cest (z prace/do prace) by to stacilo, pokud chci vyjet na delsi cestu, je samozrejme potreba miti nejakou elektrickou stanici, ale jinak infrastruktura jiz v podstate existuje. Podivejte se na stranky, ktere informuji o poctu dobijecich stanic pro elektromobily v CR a budete docela prekvapeni ... jen ta auta jsou stale v Evrope pekelne draha ...
Ona se ta elektrika nejen musí "někde vzít" (vyrobit), ale také je nutno ji na místo odběru (nabíjení auta) DOPRAVIT. Uvádí se, že v Evropě začíná být problém s elektřinou, ovšem ani ne tak kvůli tomu že by jí bylo málo, ale hlavně proto že rozvodná síť začíná padat na hubu a jsou často i dlouhodobě přetěžovány propojovací body regionálních sítí. A výpadek jednoho znamená přetížení sítě v širokém okolí a následné výpadky. Dokud tohle nebude vyřešeno (jakože s ohledem na rozbíjení velkých energetických firem asi nebude), nemají elektromobily a pluginy budoucnost, protože je nebude odkud NABÍJET.
Jih má výhodu slunce častečně mužou použít solární panely.U nás asi nic moc.
Zuřivý odpor proti elektromobilům v mnoha zemích je pochopitelný..Tak aspoň někdo to chápe. Sám osobě ještě klasický elektromobil má mnoho omezení..ale přesto už eidentně děsí kapitány průmyslu..Zapomeňte na Arabský šejky..lidí co vydělávaj na ropě je mnohem více..kdyby jen třeba 50procent osobních aut jezdilo na elektřinu..nebo i 35..byl by to obrovský posun v ekonomice..kterého se hrozně moc lidé bojí..Najednou zákazník OMV a Shellu by se stal zákazníkem ČEZu..Do automobilového průmyslu by pronikly výrobci jiných komponentů, někteří tradiční by naopak přišli o koryto. Klesla by spotřeba oleje..naopak stoupl odbyt baterií..atd. Prostě je docela složitý si domyslet kde všude by to mlěo vliv. Na auta je navázán obrovský řetězec biznisu a ten by se mohl výrazně změnit. Nebo¨jeho výrazná část...
přadpokládám, že mo je nové vozítko tak za 5 let již bude také elektromobil.