Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italská šlechta ráda závodí: jízda s Maserati Quattroporte GT S

Tohle auto rozhodně není pro pány ředitele, kteří chtějí poklimbávat na zadním sedadle. V neskutečně sportovním Maserati Quattroporte je totiž hřích nechávat řízení na někom jiném. Ještě říznější je sportovněji zaměřená verze GT S, kterou jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trabant_3.0TDi

Světla

jak z pasatu celkově velmi zvláštní auto:-)

0/0
18.7.2008 18:06

jméno

ty fotky jsou nějaký archivní

0/0
16.7.2008 12:28

Fittipaldi

Výkon tak nízko?

a ve čtyřech tisících pod kapotou "bouchnou saze". Čtyři stovky koní zaberou

To těch 400PS je k dispozici už ve čtyřech tisících? Závěrečná tabulka říká něco jiného. Rv

0/0
16.7.2008 11:31

Zlý Soused

Re: Výkon tak nízko?

Tak otázka je jaká je výkonová křivka.

0/0
16.7.2008 11:41

Jen Já

Moc hezký to neni

Zadní světla jsou zprskaný, na to, jak je Maserati slavná značka, mohli vymyslet hezčí, na sportovní auto to je moc velkej krám, ale proč ne. Každopádně se toto auto moc nepovedlo :-/

0/0
16.7.2008 11:23

Zlý Soused

Re: Moc hezký to neni

Tak tohle je sportovní limuzína, ne getéčko. Pokud chceš něco sportovnějšího, tak k tomu má Maserati GT a pokud chceš supersport, tak je tu Maserati MC 12. Tohle je pro ty co chtějí velkou limuzínu se sportovním charakterem a nechtějí konfekci z německa v podobě 750i, S8, nebo S AMG.

0/0
16.7.2008 11:30

wilcza

hmmm....

co to žerééééééé :-)

0/0
16.7.2008 10:28

kuk

Re: hmmm....

tohle i trávu u cesty

0/0
16.7.2008 10:31

oId fashioned Vince III..

autíčko

mňamR^R^

0/0
16.7.2008 9:54

krakra

Cena

Cena jenom 100 000 Euro, to je 2 500 000 Kč - to se mi nezdá hodně.

0/0
16.7.2008 9:41

destiny

Re: Cena

dokonce uz ani tolik ne...

0/0
16.7.2008 9:53

Speedy

Tak to

je nádherná drožka. Jaguár, Bentley a tohle, to jsou pravý limuzíny.....

0/0
16.7.2008 9:05

Coldstone

Srovnávat nelze

už ten rozvor přes 3 metry, srovnávat s BMW - to je třída níž - tohle je limuzína, malosériové auto, ne žádný ropátor ;-D

0/0
16.7.2008 8:38

olda

průměr pneumatik

"...vytvořili také speciální ráfky, které obouvají pneumatiky s průměrem dvacet palců..."

Pane autore, kolik tak budou mít průměr pneumatiky na tom autě. Stačí přibližně, nemusíte přesně... (dvacet palců to nebude)

0/0
16.7.2008 7:53

destiny

Re: průměr pneumatik

??

jestli jde o to, ze pneumatika ma vetsi prumer, nez rafek, ktery ma tech 20", tak ano, vnejsi prumer je jeste o neco vetsi, ale pneumatiky, pokud vim, se vzdycky oznacovali velikosti rafku, na ktery se nasazovaly...

0/0
16.7.2008 8:51

bimmerman

Nejsportovnější limuzína???

Tuhle přechválenou italskou módu přejede i 10 let stará M5 E39, natož ta novější s 507ps/520Nm. BMW má lepší podvozek i motory... Tohle je pro někoho, kdo chce za každou cenu něco jiného, takových je asi dost, ale nejsportovnější limuzína? Asi ne...

0/0
16.7.2008 1:27

anawarr

Re: Nejsportovnější limuzína???

problém je, že musíš quattroporte srovnávat s bmw 7. jinak to mužeš srovnávat i se supersportama

0/0
16.7.2008 7:02

bimmerman

Re: Re: Nejsportovnější limuzína???

Mě příjde rozměry, vnitřními určitě, spíš na úrovni 5er a E klasse, "luxus" je taky stejný, jen hmotnost a má vyšší. Maserati je o image, kterou se snaží po špatných letech napravit, viz. tenhle PR článek....

0/0
16.7.2008 7:21

foldy

Re: Re: Re: Nejsportovnější limuzína???

Spatné pověsti? ano možná v době kdy vlastnil wolkswagen Maserati ale za dob Citroenu a Ferrari to byly vždy nejlepší stroje a vyvážená auta dělala už od začátku (Merak,Bora) než bmw vědělo co je to vyvážení. A biturbo motorům, které vyvíjelo Maserati uhýbala z cesty i M5. Ano bohužel po navrácení vlastnictví ferrari bylo ve špatném stavu a i dokonce vývoj těchto motorů se musel z důvodu restrukturalizace ukončit.

0/0
16.7.2008 11:16

bimmerman

Re: Re: Re: Re: Nejsportovnější limuzína???

Maserati mělo až do nedávné doby hlavně notoricky špatný automat a klasicky poruchovou elektriku... GTčko a faceĺift Quattroporte už mají novou převodovku (myslím ZF). Kvalita se taky zlepšila.

0/0
16.7.2008 22:59

paolo

Re: Nejsportovnější limuzína???

popiš nám prosím ty rozdíly v podvozku a motoru, jistě je znáš z vlastní zkušenosti, když to tvrdíš s naprostou jistotou.

0/0
16.7.2008 7:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.