Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai začne prodávat první plynový hybrid

Hybridní automobily jsou v módě a prakticky každý výrobce chce přijít se svou troškou do mlýna. Korejská automobilka Hyundai však připravuje hybrid vpravdě neobvyklý – jeho spalovací motor totiž poběží na zkapalněný propan-butan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

legnaw

shit link

ja len ze link na to video nam ukazuje umyvacku na psy... to bol zamer?:-/

0/0
27.7.2008 13:07

pepé

super.. korejci tímto asi přestanou být vysmívaní

beztak si to už ani nezaslouží. akorát ta výhodnost, kdy se náklady vrátí až za dva roky (zřejmně častého) provozu, mě moc nenadchla.

já bych totiž takové eko auto chtěl a zároveň toho zase až tak moc nenajezdím:-/

0/0
26.7.2008 17:12

noname

já chci LPG

já bych chtěl normální LPG / benzín hybrid, ovšem takový, který by vyrobila přímo automobilka. Proč se tohle vůbec nedělá, vždyť je po takových autech poptávka jako sviňa a musí se neustále předělávat. Já bych klidně i čistě LPG only auto, aby to nezabíralo místo v kufru atd. Proč se řeší nějaké debilní a zatím neefektivní elektro, vodík ... když jsou tisícovky LPG pump ...?

0/0
26.7.2008 0:07

lolek77

Re: já chci LPG

LPG pohony dodává mnoho výrobců. Např. Citroen C3. Stačí si objednat.

0/0
26.7.2008 18:02

tygr.karlos

Re: já chci LPG

Auta s LPG dělá třeba i Subaru, v zahraničí je takových automobilek víc.

Čistě samotný LPG pohon je blbost, byly by s tím zbytečně problémy. Ani přestavba nejezdí hned na LPG, motor by se měl zahřát aspoň na 60 stupňů než dojde k automatickému/ručnímu přepnutí.

0/0
27.7.2008 3:06

pajik

dizajn

proc vsechny hybridy vypadaj tak otresne?

0/0
25.7.2008 17:12

M

Re: dizajn

Lexus vypadá otřesně?

0/0
25.7.2008 18:42

Jeňa

Re: dizajn

co tím chtěl básník říct?

0/0
25.7.2008 20:00

Anonymous

laciné gesto

LPG je těžší než vzduch. A v tom je problém kvůli bezpečnosti. Smysl má CNG a tomu se vyhnuli.Rv

0/0
25.7.2008 14:33

savers

Re: laciné gesto

expert na plyny promluvil..

0/0
25.7.2008 15:19

fs

Re: Re: laciné gesto

a má pravdu, proto LPG auta nesmí parkovat v podzemních garážích ...

0/0
26.7.2008 8:50

tygr.karlos

Re: laciné gesto

Zase někdo kdo o plynu slyšel tak z rychlíku. Nádrž na LPG podléhá takovým bezpečnostním opatřením, že vydrží několik hodin v ohni. Zkuste to udělat s benzínovou;-). Úniky byly možné kdysi u předělávek sarých škodáren, dneska už je to dávno překonaná záležitost.

0/0
25.7.2008 16:22

Tom

Re: laciné gesto

Moc toho o LPG nevíš V Itálii na něj jezdí 800 tisíc aut a v Německu cca 400 tisíc. Když se podíváš na stránky německých prodejců,tak koupíš nové auto s LPG např KIA -Sorento,Sportage,CEED,Carens,Carnival WW-motory s FSI(1,6) i TFSI (2.0 -147kw nebo1,4-102kw) Subaru,JEEP a Chrysler-nepřeplňovaná auta jsou úplně bez problémů,Škoda Octavia i Superb-např. 2,8 přeplňovaný benzín atd. NEDĚLEJ ZE SEBE HŇUPA

0/0
25.7.2008 16:24

Anonymous

Re: Re: laciné gesto

Kdeže to bydlíš ? No to abych se vyhnul místu až ti nateče LPG do montážní jámy v garáži . Dej to hlavně vědět všem okolo, aby s tím počítali. Nebyl bys první dutohlav v ČR.

0/0
28.7.2008 7:24

joey

Re: laciné gesto

To jsou fakta, jenže to naše LPG lobby nechce připustit. LPG je slepá větev, jediná momentální dostupná možnost je CNG. Třeba v jižní americe je skoro 50% aut na CNG.

Je to jen otázka dostupnosti - CNG stanice se už budují, bohužel není pro mě výběr aut.

0/0
25.7.2008 22:52

lolek77

Re: Re: laciné gesto

CNG má tři slabiny. Pořizovací cena, objem nádrží a hustota tankovacích stanic. Využití CNG se nabízí především pro městské autobusy. Třeba v Indii mají nádrže na střeše.

0/0
26.7.2008 18:05

####

hybrid my ASS. hype a vystrizliveni s baterkama

Za louzi to s rostouci cenou benzinu byl taky neskutecny hype s hybridama. Kazdy to chtel a nikdo nevedel co to obnasi.

Po nekolika letech pouzivani prijde vystrizliveni a kalkulace, ze jsou drazsi nez benzinaky s dobrou spotrebou. Hybridy maji drazsi udrzbu a drazsi opravy. Navic jsou krute predrazeny pri prodeji. Takze jak clovek uvidi uctenku za vymenu baterii tak mu to docvakne a zacne nadavat co to je za drahej kram.

Presne tenhle pripad je kamaradka co se provdala za louzi a poridila hybridni tusim Hondu?

0/0
25.7.2008 14:17

####

Re: hybrid my ASS. hype a vystrizliveni s baterkama

navic to spori vazne jenom ve meste na krizovatce... takze clovek aby s tim nejezdil mimo mesto jinak to pak zacne byt sproste drahy auto.

0/0
25.7.2008 14:18

bullshit

děkuji nechci

shit od hyundaie si může koupit jen naprostej zoufalec. já bych se s tím styděl jezdit i kdyby to jezdilo na vodu :-©

0/0
25.7.2008 13:17

jméno

Re: děkuji nechci

jojo, radši si kup škoděnu v sociál výbavě s poličkou místo schránky u spolujezdce:-P

0/0
25.7.2008 13:46

Yazaman

Re: děkuji nechci

Jojo, jsi zoufalec.

Jenom tak na okraj. Minulý týden jsem se vezl dieselovým Accentem a při tom jak mám pořád zehehlé v uších z firemních Octavií TDI jsem si nějakou dobu myslel, že jedu v benzínovém autě. A to nesrovnávám ani stejnou třídu.

0/0
25.7.2008 14:13

kolemjdoucí

Re: Re: děkuji nechci

Máme i30, a musím říct paráda:-)R^

0/0
25.7.2008 14:55

Andee

Re: Re: děkuji nechci

To je rozdíl mezi common-railem a pumpe-dusche...

0/0
25.7.2008 15:51

Thug

Re: děkuji nechci

Mno až budou ostatní automobilky dělat za tyhle peníze takhle vybavená a spolehlivá auta tak pak to co si napsal bude jenom blbost. Takhle to je ultrablbost.

0/0
25.7.2008 16:28

opise

parkování v podzemních garážích

V době kdy se stále častěji parkuje v podzemí je LPG hodně omezující.

0/0
25.7.2008 13:10

prga prga

prga hahaha

jsem prga haha

0/0
25.7.2008 12:24

cynik

první dement

0/0
25.7.2008 13:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.