Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autům pod kůži: podívejte se, jak se maskují

Kožené kalhoty už dávno nefrčí, pokud nejste motorkář, vypadáte trapně. Když je ale při testování oblékne auto, je rázem středem pozornosti. A vůbec nevadí, že jsou samá záplata.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

legnaw

chyba

ja len tak ze Soul sa bude vyrabat v Ziline.....

a btw neviem preco sa tu nadava na tento pocin.. je to konkurencia Roomstru..nic viac nic menej... 

0/0
27.7.2008 12:50

Jan.Emil

Zbytečná práce

Vždyť ty tvary a patvary už málokoho zajímají. Každý koukne a prohodí no jo no. Dnes je tolik nových aut, jenom zbývá otázka. Kdo v těch autech bude jezdit až Hyunydai v Nošovicích začne chrlit auta?Nepozoruji že by dosud byl automobilů nedostatek.

0/0
27.7.2008 11:41

arteye

tak se mi zdá

že KIA předeběhla škodovku s Yettim

0/0
25.7.2008 17:31

Tedd

Re: tak se mi zdá

Škodovka je s designem vůbec dost pozadu...

0/0
25.7.2008 20:38

Vedoucí kolotoče

Dalsi nakupni taska na 4 kolech...

... Dodge Charger, Chrysler Crossfire, Cadillac CTS... tomu rikam auta pro poteseni. S Kiou, s tou jenom tak na nakup do Lidlu a that's it.... ;-D

0/0
25.7.2008 16:35

chassis hunter

Re: Dalsi nakupni taska na 4 kolech...

crossfire...;-D;-D;-D

0/0
26.7.2008 20:58

flaksa

no to je hezké

lidi neblbněte

0/0
24.7.2008 15:57

marzena

uff

Městské SUV 8-o.. kategorie SUV je svou zbytečností směšná sama o sobě, ale městské SUV, to je teprv nářez ;-D. Ale určitě se najde dost hlupáků, co si něco takovýho koupí :-/

0/0
24.7.2008 14:33

Rubik1

Re: uff

Mestske SUV je proste terenni auto s pohonem pouze prednich kol, ktere by ani nevyjelo z mokre travy. Mimo asfaltku nesmi.

0/0
24.7.2008 23:24

OMG

OMG

jsem tady jen proto, abych mohl napsat, jak mě to šíleně NEZAJÍMÁ (Y)

0/0
24.7.2008 14:23

leather-man

Autor článku zřejmě nerozezná rozdíl

mezi kůží a koženkou.... :-©

0/0
23.7.2008 20:34

http2

tuto diskusi...

ponechávám bez komentáře! :-)

0/0
23.7.2008 19:00

hose

To só hňupi

Z koho chcó dělat hňupy ty k....y šikmoký.?!;-O

0/0
23.7.2008 18:54

Fanatic.Dz

Bezplatná reklama na stránkách iDnes

s malým bakšišem pro autora článku a šéfredaktora Kmentu. ;-D

0/0
23.7.2008 14:37

vladino

Re: Bezplatná reklama na stránkách iDnes

Trefa! R^

0/0
23.7.2008 18:46

Fanatic.Dz

Kdyby to nebylo maskovaný ani pes po něm neštěkne

;-D

0/0
23.7.2008 14:36

oId fashioned Vince III..

byli jsme u toho exkluzivně

a jeli jsme maskovanou Kyjí;-D;-D;-D

0/0
23.7.2008 13:24

oId fashioned Vince III..

Re: byli jsme u toho exkluzivně

(a redaktůrek už kůži "prý" ne, teď ujíždí na bikinky z latexu...)

0/0
23.7.2008 13:27

www.klidek.cz

Už jste někdy viděli Cikrta v koženejch slipech?

0/0
23.7.2008 12:24

medick

Re: Už jste někdy viděli Cikrta v koženejch slipech?

tohle domácí video jednou někdo vydraží na ebay za 0,99 centů.

0/0
24.7.2008 8:44

Lejnocuc

Tu

korejskou rikšu ani nemuseli maskovat, ne? kdo je na takovej povoz, kterýmu čouhá bambus z vejfuku, zvědavej.  ;-D

0/0
23.7.2008 12:23

icmek

Re: Tu

olé ty jsi mi chytrej :)

0/0
23.7.2008 16:40

icmek

a že jsou kožené kalhoty trapné...

nikdy jsem je nenosil, ale oblečení mi trapné nepřijde, ať je jakékoliv. autor článku je nejspíš obyčejná ovečka, názorově jdoucí se stádečkem.

0/0
23.7.2008 10:57

mj

Re: a že jsou kožené kalhoty trapné...

na to aby řekl svůj názor nemusí být ovečkou následující stádo, je to o objektivitě která by ovšem v případě novinářů měla být jaksi víc vidět :-))

0/0
23.7.2008 12:11

icmek

Re: Re: a že jsou kožené kalhoty trapné...

jak může být názor objektivní?:)

0/0
23.7.2008 16:39

Tassman

Trapné PR trapné značky

0/0
23.7.2008 9:32

Fitipaldi

stále na jedno kopyto

4 kola, karoserie, motor. Ani po 100 letech se toho zase až tak moc nezměnilo. V poslední době spíš stagnace. Místo různých modifikací karoserií by se měli zaměřit právě na motor a odlehčování, snižování pasivních odporů. Uměle vytvořená ropná krize neopadne do té doby dokud se nenajde jiná alternativa, možností je přitom hodně. Tolik vychvalované VW dodnes nedávají do svých motorů, až na drobné vyjímky, rozvodové řetězy, nepoužívají variabilní časováné,zdvih ventilů. Jinými slovy vývojový úpadek.

0/0
23.7.2008 7:38

M

Re: stále na jedno kopyto

Lze rici, ze mas pravdu. R^

0/0
23.7.2008 7:45

JB

Re: stále na jedno kopyto

Nové motory jako 2.0 TFSI či 1.8 TFSI už takové věci mají, navíc přímý vstřik či přeplňování,..

0/0
23.7.2008 7:51

Fitipaldi

Re: Re: stále na jedno kopyto

FSI(Fuel stratisfied injection). Tuto technologii okopírovalo AUDI od Mitsubishi - motory GDI(gasoline direct ignition) . Akorát Mitsubishi bylo o hodně let napřed. Ještě jsem zapoměl na HONDU, kde vyvinuli vracení části směsi zpět při částečném zatížení, takže motor 1.8 se chová při běžném zatížení jako 1.4-1.5. Příp. zkoušeli odstranit škrtící klapku(největší zdroj tlakových ztrát v sání)  a plynulým řízením zdvihu ventilů. Další takovou technickou finesou je MERCEDES s motorem na benzin a dynamickou změnou kompresního poměru na klikovce, kdy se při nízkém zatížení využívá výhod vznětového motoru a při vyšším zatížení přechází na zážehový a zapalováním svíčkou. Stejně však to vypadá na elektriku, vodík, solární dobíjení, rekuperace apod.

0/0
23.7.2008 8:46

icmek

Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

oni v hondě toho vyvinuli podstatně víc, třeba obyčejnej 2.0, kterej měl ale 220 koní, žejo. čiže z jednoho litru motoru dokázali vydlabat 110 koní. dneska jestli má C3 1.1 Furio 45 kw tak je to hodně. nemluvě o vložkovanejch válcích. auto se stává spotřebním materiálem, dneska už si člověk nekupuje auto, aby ho měl dvacet let.

0/0
23.7.2008 11:01

JB

Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

A k čemu ti je u městského vozítka s litrovým výkonem je 100 koní, když kroutící moment je sotva 100Nm.

Už jsi pochopil smysl tvrzení "objem ničím nenahradíš"? Mnohem lépe se mi pojede s 1.4 či 1.6, které mají sice také 100 koní, ale hlavně 130-150Nm. Čili papírový výkon 110 koní na litr z atmosférického motoru vypadá celkem slibně, ale charakter motoru jak v motorce není v autě zrovna příliš vhodný. Nebo ty snad jezdíš s ručičkou otáčkoměru zaraženou u červenýho pole? Asi dost těžko. Najezdi s tím 200k dvoulitrem od Hondy pár kilometrů, pak zkus 6-tiválec třílitr se stejným výkonem, ale výrazně lepším průběhem momentu a na dvoulitr si ani nevzpomeneš.

0/0
23.7.2008 19:01

JB

Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

A co je za problém ve vložený válcích?

0/0
23.7.2008 19:03

biturboman

Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

kdybys o Honde neco vedel, tak S2000 mela z atmosferickeho dvoulitru 240 koni...

0/0
27.7.2008 20:42

echo

Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Jenže diskuze se týká toho, co kdo používá, a ne kdo byl s čím první.;-)

0/0
23.7.2008 15:25

JB

Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Zapomněl jsi ovšem dodat, kde ta 1.8 GDI se svou "přelomovou" technikou skončila? Mitsibishi už ji, ani jiný motor, který by na ni navazoval nemá.

Ono dnes používat atmosféricky plněné motory s přímým vstřikováním příliš výhod nemá. Jediný důvod použití tohoto řešení je snížit spotřebu motoru při nízkém zatížení. Kdy motor spaluje chudou směs, tedy lokálně homogenní směs. Při zatížení a vyšších otáčkách smysl přímého vstřiku odpadá. I proto například Toyota používá u V8 dva vstřikovače jak do sání, tak do válce.

 

0/0
23.7.2008 18:46

Fitipaldi

Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Bohužel nejsem manažerem Mitsubishi, o tom tady řeč nebyla. Chudá směs se používá ve většině případů(pokud nejseš závodník) GDI je i u motorů 2.4 a 3.6 .

Smyslem GDI/FSI je tvarováním spalovacího prostoru a přímým vstřikem dosáhnout lokálně na krátkou dobu směšovacího lambda poměru 1:15 při zapálení, ale při expanzi se změnou prostoru dosáhne až poměru 1:40 při nízkém zatížení.

0/0
24.7.2008 11:41

icmek

Re: stále na jedno kopyto

tak si kup Hondu s V-TEC a na VW krámy se vykašli. to nemluvě o tom, že některý modely se potkat prostě nemohly a ani k tomu nebylo třeba hnát rozvody řetězem;) stačila chytrá japonská hlava, která věděla, co se stane, když řemen praskne.

0/0
23.7.2008 10:55

regazzi

Re: Re: stále na jedno kopyto

Už s tím "panem motorem" začínáš bejt trochu jako škráblá deska, ty chytrá japonská hlavo ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2008 12:15

Anonymous

Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Kup si svýho starýho vytuněnýho GOLFA a zalez někam do díry.

0/0
23.7.2008 14:58

regazzi

Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Netrefil ses! Jsem socka s votuněnou stodvácou s proprděnejma sedačkama vod helmuta, která už pětadvacet let nemá na silnici co dělat, protože je to vrak ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2008 15:22

icmek

Re: Re: Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

;-D;-D;-DR^

0/0
23.7.2008 16:38

regazzi

Re: Re: Re: stále na jedno kopyto

Uz nekolikrat jsem ti tu psal, abys prestal zneuzivat muj nick. Pokud mas zajem o BAN, staci v tom pokracovat.

0/0
23.7.2008 19:28

icmek

Re: stále na jedno kopyto

a k tomu, že to má stále 4 kola ... asi se shodneme, že je to nejlepší varianta;) velorex měl málem řídítka a pátý kolo by u vozu bylo jako pátý kolo u vozu.

0/0
23.7.2008 11:05

icmek

Re: stále na jedno kopyto

karoserie - bavorák udělal plátěnou, hejbací, mrkací... stejně bych nikdy nejel s autem, který je z hadru. a konstrukce může bejt z bůhvíjaký oceli. mám pud sebezáchovy. a že to má motor? opravdu bych jako Fred Flintstone do práce jet nechtěl;) nemluvě o tom, že bych měl špinavý nohy...

0/0
23.7.2008 11:07

mj

Re: stále na jedno kopyto

100 let? Není to moc? Myslím že (pokud pomineme 4 kola a motor) tak že se toho za posledních 100 let v automobilovém průmyslu změnilo dost ;o)

0/0
23.7.2008 12:10

vfd

to snad ne

iDnes napsal: "Kožené kalhoty už dávno nefrčí, pokud nejste motorkář, vypadáte trapně."

to je doslova duševní zvratek, kožené kalhotyse stále používají a nikdo si nepřipadá trapně. Pletete si metaláka s motorkářem ... ;-D;-D;-D

0/0
23.7.2008 0:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.