Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Lancer má dveře navíc: jak jede nový sportback

Lancer = sportovní sedan. To první stále platí. A možná čím dál víc. To druhé už je pravda jen napůl. Sedan pořídíte v Česku už víc než půl roku i jako zuřivé závodnické nářadí EVO. Na český trh se ale chystá ještě mnohem zajímavější Lancer Sportback. Má pět dveří, praktickou karoserii hatchbacku a stejně sportovní geny jako ostatní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rymac

hmm

hezké auto..:-) ale proč do něho proboha cpou tak trapné motory...;-( na pohled je to agresor tak je docela smutné že nemá 4 valcový turbo benzín nebo biturbo... 8-o a ten dízl Pumpe-Düse..... to je výsměch... to by měli zakázat.... :-©(Y)

0/0
31.7.2008 11:33

Roumen

Re: hmm

Podle me je 105kW na 1.8 slusnej vykon. R^

0/0
31.7.2008 16:03

Pitrs

Re: Re: hmm

Samotna hodnota max. vykonu nerika o motoru temer nic.

Vyrobce na svych strankach neuvadi, v jakych otackach motor max. vykonu dosahuje, ale z maxima krouticiho momentu 178 Nm az pri 4250 otackach lze usuzovat, ze aby to jelo, bude se to muset pekne tocit = vysoka spotreba a na druhou stranu lenost pri jizde v nizsim spektru otacek.

Pro tohle auto jsou to ale smutne nizke dynamicke hodnoty. To uz i muj mensi rodinny kombik nizsi stredni tridy pro klidnou jizdu ma lepsi dynamicke parametry...

0/0
31.7.2008 22:11

RmN321

Re: Re: Re: hmm

U Micáka možná,ale podívej se na Hondu a její 1.8 V-Tec výkon 2 litru a spotřeba jako 1.6... Už mám ten skvost doma a při hodě ostré jízdě se dostanu tak na 10l/100Km

0/0
2.8.2008 4:06

Andee

Re: hmm

Ten diesel je fakt zoufalej... dneska maj 1.9 common-rail ke 170k a 380 N/m.

0/0
31.7.2008 23:05

mikes

kufr

Kufr 344 litru u auta delky pres 4,5metru? To snad nemysli vazne...

0/0
31.7.2008 11:30

Jerry

Re: kufr

Tak si kup dodávku.

0/0
31.7.2008 12:05

mikes2008

Re: Re: kufr

Na co by mi byla dodavka? :-) 

0/0
31.7.2008 12:49

Andee

Re: kufr

To už tu jednou bylo s Alfou 156 Sportback... naštěstí u 159 pochopili, že kombík by měl být vevnitř krapet větší...R^

0/0
31.7.2008 23:08

M

Re: Re: kufr

0/0
2.8.2008 3:55

RmN321

Re: Re: kufr

Nemyslel náhodou odborník Alfu 156 SW jako Sportwagon?? Ňáký Sportback u Alfy je kravina jak zvon!!!!

0/0
2.8.2008 3:57

Jirka

Výkon

ten výkon je opravdu, opravdu trapný :D

0/0
31.7.2008 10:42

anbuldek

Re: Výkon

Asi jo, vypada to ze jste odbornik ;-D

0/0
31.7.2008 11:18

jaaaa

Re: Výkon

Trapný a na atmosféru? Prober se! 1.8 V-Tec má 103Kw a na dálnici ji fábka 1.9TDI nedá i když má dvě písmenka červené!!

0/0
31.7.2008 21:04

Pitrs

Re: Re: Výkon

105 kW a 178 Nm/4250 ot. jsou z atmosfericke 1.8 slusne hodnoty, to ano.

Pro tohle auto je to ale smutne malo. Tomu by bezpochyby sluselo neco jako preplnovany dvoulitr 140 kW / 300 Nm.

0/0
31.7.2008 22:13

RmN321

Re: Re: Re: Výkon

Musím oponovat... Přeplňovaný 2 litr a 140KW je docela ubohé. Pokud nedokáže někdo vytvořit pořádný motor rve tam turbo. Co takhle 2 litr bez turba a 148KW nebo ještě líp 2 litr a 177Kw? 

PS.: Oba tyhle motory existují a používají se v sériových autech.

0/0
2.8.2008 4:02

Pavel

Re: Re: Re: Výkon

Udajne by mela casem prijit verze ralliart s prikrcenym, preplnovanym dvoulitrem z eva a vykonem tusim kolem 170kW. A auto se potrebuje prodavat, proto tam je ten smradlavej dyzl, protoze z toho je velka cast evropanu hotova...ovsem uznavam, ze mezi 105 a 170kW je neprijemna dira v nabidce.

0/0
5.8.2008 14:40

mrtrade

Krása

Moc hezký, časem bude zajisté i EVO R^ 

0/0
31.7.2008 9:14

Re: Krása

EVÓ, EVÓ

tady žádná Eva nebydlí

EVÓ 

0/0
31.7.2008 9:25

anbuldek

.

Moc peky auticko, takovy mam rad!

0/0
31.7.2008 8:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.