Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unikátní škodovky mají sraz v Boleslavi

Kolonu unikátních vozidel mohou zítra po poledni potkat řidiči na silnici mezi Mladou Boleslaví a Loučení. V Boleslavi totiž mají sraz majitelé vozů Škoda MBX a odpoledne vyrazí na tradiční jízdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuk

Jsou to paštiky..

Škodovky jsou na prd.. nic neumí a nikdy nic nevymysleli.. jen kopírujou a navíc jsou předražený :d Paštiky do plynu ;-D;-D;-D;-D

0/0
10.10.2008 18:19

so01

Škoda forever

Škodovka je skutečně nejlepší auto na světě. Proč to řešíte.

Spotřeba do kopce cca 2,5 l/100 km, po rovince nežere nic a s kopce vyrábí cca 7,6 l/100km paliva. Do kufru se vejdou další 3 škodovky, je najrychlejší, nejspolehlivější, největší a vůbec nej ze všech nej, která existují.

TAK TICHO!!!

0/0
28.7.2008 13:52

kluboš

Re: Škoda forever

tak tys to zavrsil. celou tu kupu hochu  co sice nemaj paru o historii jakyhokoliv auta, ale tatka zrovna neni doma, tak muzou chvili sjizdet tyhlety nety. a ted supsup, vysel novej clanek o maluchovi, tak at to nepropasnes.

0/0
28.7.2008 15:56

so01

Re: Re: Škoda forever

Klubošu, ty kluku škodovácká, že ty budeš hloupý nebo tak něco, viď. Přiznej barvu, nestyď se, tady můžeš, tady tě nepoznaj.;-)

0/0
28.7.2008 17:35

radar-net

lidi buďme rádi že žádný český auta už nejsou

Po právu a díky tomu že to byly český šunty, všichni český výrobci aut zkrachovali a ukončili výrobu. :-©:-© A nebejt němců, tak krachla i Škodovka která je teď díky bohu německá = konkurenceschopná a kvalitní. VW ty nemehla z Ml. Boleslavi naučila vyrábět kvalitní  auta z VW dílů a tím Škodovku němci zachránili. DANKE. [>-]

0/0
27.7.2008 20:23

Jarmil

Skoda Fabia 1.0 MPI

Mám Škodu Fabia 1.0 MPI a nemôžem si ju vynachváliť. Je dostatočne živá, úsporná - spotrebu má len 6.3l a spolahlivá. Mám na nej najazdených 110.000km za 4 roky a za mesiac mám dostať náhradné - s motorom 1.2 HTP, tak uvidím, či to bude lepšie. Čo myslíte?

0/0
27.7.2008 1:21

iuos

hmm

mysíim, že naprostý většině lidí to stačí... ale na druhou stranu.. proč si za stejný prachy nepořídit něco "lepšího", že...;-)

0/0
27.7.2008 7:14

Jirka

kecáte blbosti

TATRA - 1897 první seriově vyráběný automobil ve střední Evropě Präsident.

LAURIN - KLEMENT - 1905 první prototyp a 1907 první seriově vyráběný automobil Voiturette A.

ŠKODA - 1925 první seriově vyráběný automobil Popular. [>-][>-]

0/0
25.7.2008 23:44

radar-net

Re: kecáte blbosti

Co bylo bylo. Já sem rád že český automobilky už zkrachovali a poslední Škodovku koupili němci. Já český výrobky nemám rád.

Nejlepší auta dělaj a dycky dělali Japonci . Toyota, Nissan, Subaru, Honda atd. Jsem rád že Tatra, Aero, Avia už nic nevyráběj. Stejně vyráběli střepy . Když auto tak jedině z Japonska ! ! [>-] 

0/0
26.7.2008 19:12

iuos

hmm

a proto jsi tam plácnul českou vlajku?

0/0
27.7.2008 7:14

Karlik1263

Re: Re: kecáte blbosti

Je to pravda (Japonci) Mel jsem Toyotu Corollu a najezdil jsem s ni pres 180,000 mil vyderzela mi 11 let.Delal jsem jenom beznou udrzbu. V loni jsem koupil dalsi Corollu a ted jezdim rok a pul bez problemu.

0/0
27.7.2008 13:20

Josef Bartoň

Re: kecáte blbosti

Ty toho moc nevíš viď jenom kecáš;-O

0/0
27.7.2008 9:04

administrator

škoda je super

Kdo plive na škodovky, neví o čem mluví.

Já jezdil celý život se škoda 120 (nejlepší auto na světě). Nedávno jsem si koupil fábii ... tu s nejslabšim motorem a hádejte co, je to zase nejlepší auto na světě. Vůbec to nejede, na zadní sedadla si tři lidi pohodlně nesedlou a vůbec, prostoru v tom moc není. A ta cena zaplatil jsem neúměrnou cenu za nic.

Ale to nevadí, jsem český bulík a škoda vládne!!![>-][>-][>-]

0/0
25.7.2008 22:47

katano

Re: škoda je super

škoda je superb

0/0
26.7.2008 0:36

hh

Re: Re: škoda je super

škoda je 120(kč) auto

0/0
26.7.2008 20:36

Re: škoda je super

Chlape co sis vybral to máš. Já zatím nenašel auto kam by se dozadu vešli pohodlně 3 dospělí, takže netuším co řešíš. Já zatím koupi žádné škodovky nezvažiju, ale že bych jí takhle na netu pomlouval...

0/0
28.7.2008 10:05

J Bartoň

Vy Znalci

když tady tak čtu to vaše rozumování tak si myslím že někteří z vás vědí o Škodovkách prd a jenom se dělají zajímavými např. fy.Sodomka to byla jen karosárna a Škodovka do r. 1925 Laurin a Klement vznikla v r. 1895 a v r. 1905 vyrobila první automobil

0/0
25.7.2008 21:44

máza

Re: Vy Znalci

Žádná Škodovka do roku 1925 neexistovala. A první výrobek fa. LAURIN / KLEMENT bylo v roce 1905 motokolo = žádný auto.

Už se těšim až v roce 2025 bude Škoda Auto slavit 100 let od vzniku firmy Škoda, to bude slávy ................... To jim možná VW vrátí sídlo firmy z Nizozemska do České Republiky, teda snad ........ 8-o:-©8-o 

0/0
25.7.2008 21:52

Z.J.

Re: Re: Vy Znalci

Tady je odborníků ..........

Tatra první automobil -- 1898.

Laurin/Klement první automobil -- 1905 prototyp / 1907 seriová výroba Voiturette A.

Škoda první automobil -- 1925.

  To jsou fakta odborníci. [>-]

0/0
25.7.2008 22:15

kluboš

Re: Re: Re: Vy Znalci

když už rozlišuješ důsledně LK a škoda, je dobře že tatru bereš od r1898 :-D

0/0
26.7.2008 9:48

Aiwan

bude to pěkný pokoukáníčko

Myslím že kdo přijde neprohloupí. Takový sraz musí bejt potěšení pro oko. [>-]

0/0
25.7.2008 17:23

Alfik

na Loučeň

to jo, ale kudy pojedou? Možné jsou přinejmenším 3 trasy.

0/0
25.7.2008 15:51

procházející

Re: na Loučeň

Škodovky pojedou ze servisu do servisu, to je jediná jistá trasa. ŠKODA :-©:-©:-©:-©

0/0
25.7.2008 16:52

Ludek_II

Re: Re: na Loučeň

Sednou, vašnosto, do šlapacího autíčka a vodjedou ;-D

0/0
25.7.2008 21:18

kluboš

original

original na fotce rozhodně není - staré typy MB měly na zadních blatnících "kapsy" ne mřížky. Ale to je letitý problém všech embéček, kapsy halt nejsou k mání. Mám dojem, že i v muzeu MB jsem viděl jakousi spatlaninu embéčka, nevylučuju ovšem, že mezytyp měl úzký sloupek a mřížky.

0/0
25.7.2008 13:17

kluboš

Re: original

mezityp samozřejmě :(

0/0
25.7.2008 13:18

dav

Re: original

mám pocit že MBXo mělo mřížky a žábry měl tudor.........:-/

0/0
25.7.2008 14:50

kluboš

Re: Re: original

http://www.skoda-mbx.com/images/stories/rs/Sn_mek_088.jpg.jpg

0/0
25.7.2008 15:26

kamberg

Re: original

aby bylo jasno - foto je 100% firemní originál a propagační materiál. Tento plakát dokladuje skutečnou podobu vozu MBX pro spuštění sériové produkce v říjnu 1966. 

0/0
28.7.2008 10:18

kluboš

Re: Re: original

pidil jsem se po tom - kapsy mel prototyp z 62 roku - tudor 990T. produkcni vozidlo z 66 roku uz melo mrizky, takze naopak to co je obcas videt na srazech s kapsama neodpovida originalu. je v tom gulas.

0/0
28.7.2008 11:00

hanes

MBX

Jo to jsem chodil v ´70letech okolo jedný MBX a měla na pravo volant.Pak zmizela. Jsem rád, že to nebyl sen!:-)

0/0
25.7.2008 12:50

assek

unikát je

Unikát je Škoda Fabia II. 1.2 HTP. Krátká, úzká, vysoká s motorem ze sekačky.

0/0
25.7.2008 12:34

Re: unikát je

fakt přesně vystiženo ;-D;-D

0/0
25.7.2008 12:46

kluboš

Re: unikát je

ahoj, a něco k tématu víš taky?

0/0
25.7.2008 13:19

procházející

Re: Re: unikát je

ŠKODA :-©:-©:-©:-©

0/0
25.7.2008 16:53

Aiwan

Re: Re: Re: unikát je

Proč pliveš na Škodovku, já mám třetí a spokojenost. [>-]

0/0
25.7.2008 17:29

administrator

Re: Re: unikát je

a proč smapuješ ty?

0/0
25.7.2008 22:43

autoexpert

normální

U nás za městem máme podobný sraz škodovek pořád, ale říkáme mu autovrakoviště;-D;-D

0/0
25.7.2008 12:18

Martin

stará Felicia cabrio

v červené barvěVV

0/0
25.7.2008 11:56

takyřidič

Re: stará Felicia cabrio

To bylo auto komunistických manželek ----- předsedů KNV, ONV a podobnejch bolševickejch potentátů.(Y)(Y)  

0/0
25.7.2008 12:13

assek

Re: Re: stará Felicia cabrio

V tomhle vozejku jezdila i paní Štrougalová .................................

0/0
25.7.2008 12:35

von Kleist

Re: Re: stará Felicia cabrio

a pointa?

0/0
25.7.2008 12:56

panzi

Re: stará Felicia cabrio

tak to je teda pěkný kec!!! děda byl zarytý antikomunista a felicii měl taky...

0/0
5.11.2008 20:53

hijk

Re: stará Felicia cabrio

Tak ta je fakt nádherná.

0/0
26.7.2008 16:08

Jan K. Plzeň

Škodovky nejsou vůbec unikatní

U nás byli vždy lepší výrobci než Škoda.

Tatra, Aero, Praga to byla auta, to byla kvalita a technický pokrok.

Já mám TATRAPLÁN který považuji za technický unikát a skvost. [>-]R^

0/0
25.7.2008 10:38

takyřidič

Re: Škodovky nejsou vůbec unikatní

8-o Jo Aero, Tatra, Avia, Praga, Sodomka, Walter to byli auta s velkým A. Škodovka dycynky byla taková šedá myš. 8-o

0/0
25.7.2008 12:25

kluboš

Re: Škodovky nejsou vůbec unikatní

jestli znáš škodovky převálečných let, tak si je srovnej s těma cos jmenoval. ale pochybuju, že znáš i ty cos jmenoval. tobě se to zase holt spletlo se sousedovic novou fabkou (nedejbože oktavkou), co očumuješ přes plot, co?

0/0
25.7.2008 13:27

procházející

Re: Re: Škodovky nejsou vůbec unikatní

Škodováku-Kluboši ty seš mamrd, prej předválečných let ............

Tatra vyráběla osobní automobil už v roce 1898 ! ! To ještě žádná Škoda ( Laurin-Klement ) neexistovala. Laurin začal až v roce 1907 první pokusy s moto-kolem, nic víc.

Proto nezáviď a vzpamatuj se ty trosko.  ŠKODA :-©:-©:-©:-©

0/0
25.7.2008 16:49

kluboš

Re: Re: Re: Škodovky nejsou vůbec unikatní

osobní automobil? výborně. jsi znalec.

0/0
25.7.2008 17:11

Aiwan

Re: Re: Re: Škodovky nejsou vůbec unikatní

Nechci se plést do vaši rozepře ale v předválečnejch letech do roku 1914 byla fakt Škoda / Laurin-Klement k smíchu. Tatra byla fakt dál. [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
25.7.2008 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.