Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Jazz: revoluce se nekoná

Občas možná neprávem opomíjená honda vyjíždí ve své druhé generaci. Navenek se revoluce nekoná, vnitřek má být ve všem lepší než předchůdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdena

Kufr

V článku nějak chybí informace, že zvětšení kufru se odehrálo na úkor rezervy.  Objem 64 litrů z celkových 399 je tedy pod podlahou. Auto má sadu na opravu pneu.

0/0
5.8.2008 20:47

z Vysocan

opomíjená honda

Co je to za nesmysl? Mozna v 10 mil Cesku ano, ale urcite ne v Asii, USA. Tam patri k nejpopularnejsim.

0/0
5.8.2008 8:15

Tomáš

Jazz vs. Fabie

Do Jazzu bych šel jen kvůli skvělýmu motoru 1.2, úžasný převodovce a výkonný klimošce, věci, který v nový fábii 1.2 HTP nenajdete. Ovšem károsérie Jazzu je příšerná, slícování plechů a sváry připomínají ty Favoritu z 90 let, Fábie je v tomhle směru bytelnější a kvalitnější. A teď si vyberte..

0/0
4.8.2008 22:33

RadecekH

Re: Jazz vs. Fabie

To ale srovnavas novou fabii a jazz po nejake bouracce, ne? Opravdu netusim, kde jsi k takove kravine prisel. Jazzu jsem videl hodne, ale jeste jsem si nevsiml, ze by nekde bylo neco v neporadku a taky jsem dosud neslysel nikoho, kdo by si stezoval na nejake slicovani a svary.

0/0
5.8.2008 5:35

T.

Re: Re: Jazz vs. Fabie

Právě, že jsem v Jazzu týden jezdil, a vůbec nebyl po bouračce, bylo to nový auto, předváděcí, s malým počtem km, dostal jsem ho od dýlera, zatímco jsem měl svou fábii v u něj v servisu, protože se mi po ujetí pár stovek km rozbilo čerpadlo. Jak píšu, Jazz má kvalitní motor, kvalitní převodovku, skvělou klimošku a vynikající jízdní vlastnosti, s fábií se nemůže měřit, ani nyní s novou, ale dílenské zpracování je horší, hlavně karosářská práce, sváry například kolem dveřních rámů tvoří divné bubliny, vůbec mi přijde, že je to svařené s nějakého jeklu. slícování je mizerné a guma kolem dveří je taky připevněná, že jen tak drží. Plasty uvnitř vozu nic moc, vyplně dveří drží jen tak tak, místy odstupují v nepravidelných mezerách od dveří podobně jako u favoritu z roku 93, ale na druhou stranu všechna čest, protože ve voze nic nerachotí.

0/0
5.8.2008 12:58

RadecekH

Re: Re: Re: Jazz vs. Fabie

Tak to by me zajimalo, co s tim autem provadeli. Normalni jazz takhle nevypada.

0/0
5.8.2008 15:00

Pepouš

Re: Jazz vs. Fabie

Jedna paní povídala.... Ty jsi ten Jazz viděl jen na obrázku a to ne zrovna moc kvalitním, ne? A taky jsi někde slyšel řeči o kvalitě Fábií. Chce to jediné vidět tyhle dvě auta stát vedle sebe a otevřít oči. A když budeš mít možnost si do nich sednout, bude to ještě lepší.

0/0
5.8.2008 7:43

Jiří

DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší

KUFR : 700 / 2350 litrů.

ROZVOR : 2900 milimetrů.

MOTOR : 1.6 benzín

CENA : 280 tisíc korun, včetně KLIMA.

Jazz a Modus sou malý, drahý mini-autíčka. [>-][>-]

0/0
4.8.2008 21:19

RmN321

Re: DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší

8-o;-DJako vtip docela ujde jen doufám,že to nemyslíš vážně...

0/0
4.8.2008 21:25

RmN321

Re: DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší

A něco s pořádným motorem by nebylo? Ta renaultí 1.6 je docela pěkná vykopávka. Stejný výkon má  i ta hondí 1.2

0/0
4.8.2008 21:38

procházející

hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

honda jazz má při sklopených zadních sedačkách směšnej objem kufru ---- pouhejch 845 litrů a to je pro českej národ chalupářů fakt málo. ;-€;-€

0/0
4.8.2008 19:09

RadecekH

Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

Kecy v kleci. 845 litru je po hranu oken. A 399 litru je bezkonkurencni a mimochodem opet jen po hranu, tentokrate zadnich sedacek.

0/0
4.8.2008 19:26

Jiří

Re: Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

DACIA LOGAN combi MCV : 700 / 2350 litrů . Tomu řikám auta a né tydle angličáky bez kufru Jazz a Modus. [>-][>-]

0/0
4.8.2008 21:22

spartaman

Re: Re: Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

Sorry, ale tady se diskutuje o autech  ;-D

0/0
5.8.2008 16:42

Carlos

Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

Absolutní nesmysl. Které auto v téhle třídě nabízí takhle velký kufr? Nevím sice, co tahají chalupáři, ale absolvoval jsem se současným jazzíkem (kufr 380 l) cestu ve čtyřech osobách na týden do hor a uvezli jsme vše!

0/0
5.8.2008 12:12

Milhaus1

docela mě baví

anonymové co tu  blejou na cokoliv co není šáde wáge nebo vw, chtěl bych je vidět v čem opravdu jezdí... tipuju tak Š 120 max Fáčko nebo vytuněný golf 1. generace ;-D;-D

Mám za to, že dneska většina aut je kvalitativně v podstatě na stejný úrovni a pak už jenom záleží co se komu líbí, nebo kam ho nasměruje srdce, protože auto je často srdeční záležitostí.;-)

0/0
4.8.2008 18:13

procházející

Re: docela mě baví

nevztekej se milhausi

0/0
4.8.2008 19:10

majitel

také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............

Nakonec jsem si koupil před dvěma týdny Renault Grand Modus 1.2 TCE 100 koní / 145 Nm. Ceníkovka včetně klima, abs, esp, asr, 8 x airbag vše v elektrice 369 tisíc. Dealer mi nabídl slevu na rovných 314 tisíc, vázanou na Renault Leasing.

U Hondy jsem moc nepochodil bez klima, esp a jen se 4 x airbag mi po slevě nabídli 309.

Pocitově je Jazz menší uvnitř i když rozměry jsou podobné a i motor má Modus o třídu lepší.

Nezavrhuji Jazz, ale Grand Modus je lepší dospělejší auto, za lepší cenu. 

0/0
4.8.2008 17:24

pppqqq

Re: také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............

Proč Jazz? Je to malé, spolehlivé, velmi prostorné auto a hlavně - je to Honda. Současné generace se od roku 2001 prodalo více než 2 mil. kusů. Honda Jazz pravidelně okupuje první příčky žebříčků spolehlivosti. Variabilita interiéru nemá konkurenci, prostor na zadních i předních sedadlech či velikost zavazadlového prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům takřka neuvěřitelná. Kvalitu podvozku, převodovky či motoru není třeba dlouze popisovat. Cena základního modelu 299 tis. Kč je na Hondu velmi příjemná, ještě nedávno Jazz stál téměř 400 tis. a u nového modelu tomu zřejmě nebude jinak.

0/0
4.8.2008 19:33

z Vysocan

Re: také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............

To jsi si s takovym rozhodnutim nas..l do bot.

0/0
5.8.2008 8:19

řidič

divný auto

Ale každý auto má svýho kupce, tak třeba v česku pár jazzů prodaj. Ale za 340.000,- Kč v základu tomu moc šancí nedávám.

0/0
4.8.2008 16:29

RadecekH

Re: divný auto

Problem Hondy je, ze v zakladu neni delana pro skudlive ceske ridice. V zakladu ma totiz spoustu veci, co by si skudlivy cesky ridic odpustil. A mozna ani neodpustil, ale cesky ridic radeji vidi cenu jiz od .... a pak si k tomu naporouci doplnkovou vybavu za 100 tisic a ma pocit, jak vyhodne nakoupil.

0/0
4.8.2008 16:35

kluboš

Re: Re: divný auto

podle mě pleteš slova škudlivý s koupěschopným.

0/0
4.8.2008 16:36

RadecekH

Re: Re: Re: divný auto

Ja vidim ve svem okoli, ze vsichni ti, co vykrikovali, jak je jazz drahy, si koupili jeste drazsi skodovku a zacali se ohanet tim, ze na hondu jsou drahe nahradni dily.

0/0
4.8.2008 16:46

majitel

Re: Re: Re: Re: divný auto

Ať si každý koupí co chce. Vy Jazz a já Grand Modus.

0/0
4.8.2008 17:26

Vasis

Jazzik je docela povedena karka ..

.. hlavne pro nekoho kdo popojizdi ve meste a na kratke vzdalenosti, myslim, ze vydarene! A jak kolegove podotkli toto auto nelze srovnavat s fabii, fabie je proti tomu fakt vrak a jeste vybrakovanej .. nicmene cena Jazzu je docela premrstena, kazdej si radsi trosku priplati  a koupi si neco lepsiho ...

0/0
4.8.2008 16:09

RadecekH

Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Cena je premrstena? V soucasnosti se necha koupit verze 1.4 cool za 309 tisic s dani. Co za to clovek dostane? 61kW motor co se vejde v povinnem ruceni do 1350cm3, automatickou klimatizaci, central s dalkacem, zrcatka a predni okna v elektrice, radio s CD, 4airbagy, metalickou barvu, 380 litrovy kufr a spoustu dalsich vymozenosti.

0/0
4.8.2008 16:26

řidič

Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

309.000,- není špatná cena. Ale koupit si typ auta který končí a přichází novej nástupce ? To snad radši novýho Jazze a připlatit si.

0/0
4.8.2008 16:32

RadecekH

Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Kazdy si koupi, co mu vyhovuje. Stavajici Jazz je stare auto. O to vic zarazi, ze i po tech letech ho v jeho segmentu jeste zadne auto nepredbehlo. Jen tak pro zajimavost. Ted jsem koukal na novy Seat Ibiza. Pekne auticko, bohuzel na zadnich sedackach o 10 cm min prostoru nez v Jazzu a nejen tam. Kdyz clovek porovna vnitrni rozmery, v 90% z nich, vyhraje jazz. A to o necem svedci. Zrovna tak spotreba. Ani novinky nemaji tak nizkou spotrebu jako stavajici jazz a uz je tu novy, ktery ma jeste o pullitrik mene.

0/0
4.8.2008 16:43

majitel

Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Nechci se hádat ale nemáte pravdu.

Jazz - 3900 mm x 1695 mm x 1525 mm. Kufr 399 l, rozvor 2500 mm, motor 1.25 90 koní / 110 Nm a cena bez klima a slušné výbavy po slevách 309 tisíc korun.

Grand Modus - 4034 mm x 1709 mm x 1589 mm. Kufr 410 l, rozvor 2575 mm, motor 1.2 100 koní / 145 Nm a cena po slevách na leasing v plné výbavě včetně klima 314 tisíc korun.

  Já vybíral mezi Hondou Jazz a Renault Grand Modus a vyhrál Modus.

0/0
4.8.2008 17:35

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

cena na leasing je naprosto nevypovídající. rozdíl zaplatíš na pojistce. zajímá mě ceníková za hotový.

0/0
4.8.2008 17:58

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Nechci se hadat, ale kdyz vezmeme misto vevnitr, tak i tak velke auto jako je vas grand modus se muze jit klouzat. Vezmeme nejbeznejsi situaci. Predni sedacky zcela vzadu. Modus 1050mm, Jazz 1070mm. Kdyz sedacky nechame v teto poloze, zbyde vzadu u Modusu 630 mm, u Jazzu 660mm. A pokud nechame sedacky takto, do Modusu se do kufru vejde 305 litru nakladu, do Jazze 380.

Na vysku je vnitrni rozmer nad prednimi sedackami u Modusu o 2cm vetsi nez u Jazze. Na zadnich je rozdil 6cm ve prospech Jazze. Na sirku vyhraje Jazz jak vepredu tak vzadu, i kdyz jen o milimetry.

0/0
4.8.2008 18:08

procházející

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

kufr při sklopenejch zadních sedadlech --- honda jazz 845 litrů / renault g. modus 1454 litrů. to je rozdíl jako hrom v neprospěch jazzu. ;-€;-€

0/0
4.8.2008 19:14

RadecekH

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Problem je, ze ten rozdil je jen jinou metodikou mereni, protoze z logiky veci vyplyva, ze ten rozdil tam bejt nemuze. Jestlize vzdalenost od prednich sedacek ke konci auta je skoro stejny, jazz je vyssi a sirsi, je kravina, aby najednou byl rozdil v objemu 70% ve prospech modusu. Takze to chce taky trosku uvazovat a jen nepapouskovat to, co si nekde prectes.

Ted koukam na stranky hondy, ze se jedna o objem po hranu oken. Modus pravdepodobne pocita az po strechu.

0/0
4.8.2008 19:25

pppqqq

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Honda Jazz má po sklopení zadních sedadel 1320 l. Jinak na téma metodik měření objemu zavazadlového prostoru již bylo napsáno mnoho, ta čísla jsou obvykle vycucaná z prstu...

0/0
4.8.2008 19:53

jarek

neprodejný

Malý, drahý, hnusný a k tomu Honda.

Nechci bejt špatnej prorok, ale u nás v česku je to neprodejný. Picaso, Scenic, C-max sou vo 1000 % lepší.

Jazz nebrat (Y):-©(Y):-©(Y)

0/0
4.8.2008 15:11

Pepouš

Re: neprodejný

Včera joly, dneska jarouš...tím blbcem už tě nazvu. To co jsi vyjmenoval jsou auta o třídu výš. Ale Hondě nesahají ani po nárazníky. A pokud umíš jen trochu počítat tak Jazz je cenově naprosto srovnatelný s podobně vybavenou fóbií. Naštěstí už všichni češi neuvažují jako ty.

0/0
4.8.2008 15:46

jarek

Re: Re: neprodejný

Ty seš dobře dopletenej fanda japonců.

Právě že cena u nás prodává . Picasso v akci slušná výbava včetně klima 350 táců, Scenic 365 táců, C-Max 360 táců včetně depeháčka ty moulo.

 Malinkej Jazz v základní výbavě s 1,2 motorem bez klima stojí 340 tácků :-©:-©:-©:-©

0/0
4.8.2008 15:53

Bitterman

Re: Re: Re: neprodejný

Toho C-Maxe maj za 360 s DPH kde?

0/0
4.8.2008 15:54

kluboš

Re: Re: Re: Re: neprodejný

muhehe, a ja za tyhle prachy kupoval slusnejsiho fusiona, ja bloud.

0/0
4.8.2008 16:29

řidič

Re: Re: Re: Re: neprodejný

Charouz teď nabízí C-Maxe za 369.000,- Kč ale jen na leasing, nebo úvěr.  

0/0
4.8.2008 16:34

Pepouš

Re: Re: Re: neprodejný

Kdo japnce poznal, už nechce jinak. Až budeš o autech vědět něco víc, než to co se někde dočteš, a co někde někdo poví, tak taky změníš názor. A ty akční ceny zase neber moc vážně, ono je to něco z něco.

0/0
4.8.2008 20:11

kluboš

Re: neprodejný

pleteš pátý přes devátý.

0/0
4.8.2008 15:46

RmN321

Re: neprodejný

Jarečku laskavě porovnávej auta ze stejné třídy jo. Jestli si opravdu myslíš, že Citroen a Renault jsou o 100% lepší než Jazz měl by ses léčit. Zamluv si testovací jízdu s Jazzem a pak běž projet ty francouze. Z jejich jízdních vlastností a řazení by člověk :-©

0/0
4.8.2008 21:24

Scapino

Cena

Hned bych do toho šel, ale ta cena mi u první generace připadala poněkud neadekvátní. Za kolik asi bude ta druhá ?!

0/0
4.8.2008 13:38

Carlos

Re: Cena

Je pravda, že první generaci zabila alespoň v počáteční fázi cena. Protože byla někde okolo 400.000. Nyní už je cena přiměřená, protože člověk dostane obratné auto (malé vnější rozměry, příjemný motor, malý poloměr otáčení) s velkorysým prostorem a japonskou kvalitou.

0/0
5.8.2008 12:17

david

mam ji

sice v prvni generaci, ale mam ji. pro vsechny inteligenty, co tu blijou.... mozna na ni nemate penize, mozna netusite o cem to auto je. idealni do mesta a na nakup. druhe auto do rodiny. jazz je lepsi nez jsem cekal, vevnitr prostorny. a pro srovnavace - podivejte se na vybavu a srovnejte motor a doplnky.....  treba se skodovkou.

0/0
4.8.2008 13:00

jarek

Re: mam ji

Tak si ho užij v tý první generaci. (Y):-©(Y):-©(Y)

0/0
4.8.2008 15:13

Pepouš

Re: Re: mam ji

Přiznáš se v čem jezdíš ty? Tipoval bych to tak nanejvýš na koloběžku

0/0
4.8.2008 20:15

Pepouš

Re: Re: Re: mam ji

A docela určitě bude v hustokrutým tuzingu

0/0
4.8.2008 20:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.