Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Honda Jazz: revoluce se nekoná

Občas možná neprávem opomíjená honda vyjíždí ve své druhé generaci. Navenek se revoluce nekoná, vnitřek má být ve všem lepší než předchůdce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdena

5. 8. 2008 20:47
Kufr

V článku nějak chybí informace, že zvětšení kufru se odehrálo na úkor rezervy.  Objem 64 litrů z celkových 399 je tedy pod podlahou. Auto má sadu na opravu pneu.

0 0
možnosti

z Vysocan

5. 8. 2008 8:15
opomíjená honda

Co je to za nesmysl? Mozna v 10 mil Cesku ano, ale urcite ne v Asii, USA. Tam patri k nejpopularnejsim.

0 0
možnosti

Tomáš

4. 8. 2008 22:33
Jazz vs. Fabie

Do Jazzu bych šel jen kvůli skvělýmu motoru 1.2, úžasný převodovce a výkonný klimošce, věci, který v nový fábii 1.2 HTP nenajdete. Ovšem károsérie Jazzu je příšerná, slícování plechů a sváry připomínají ty Favoritu z 90 let, Fábie je v tomhle směru bytelnější a kvalitnější. A teď si vyberte..

0 0
možnosti
RH

RadecekH

5. 8. 2008 5:35
Re: Jazz vs. Fabie

To ale srovnavas novou fabii a jazz po nejake bouracce, ne? Opravdu netusim, kde jsi k takove kravine prisel. Jazzu jsem videl hodne, ale jeste jsem si nevsiml, ze by nekde bylo neco v neporadku a taky jsem dosud neslysel nikoho, kdo by si stezoval na nejake slicovani a svary.

0 0
možnosti

Jiří

4. 8. 2008 21:19
DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší

KUFR : 700 / 2350 litrů.

ROZVOR : 2900 milimetrů.

MOTOR : 1.6 benzín

CENA : 280 tisíc korun, včetně KLIMA.

Jazz a Modus sou malý, drahý mini-autíčka. [>-][>-]

0 0
možnosti
R

RmN321

4. 8. 2008 21:25
Re: DACIA LOGAN combi MCV je nejlepší

8-o;-DJako vtip docela ujde jen doufám,že to nemyslíš vážně...

0 0
možnosti

procházející

4. 8. 2008 19:09
hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

honda jazz má při sklopených zadních sedačkách směšnej objem kufru ---- pouhejch 845 litrů a to je pro českej národ chalupářů fakt málo. ;-€;-€

0 0
možnosti
RH

RadecekH

4. 8. 2008 19:26
Re: hezký ale malý směšnej kufr 399 / 845 litrů = neprodejný

Kecy v kleci. 845 litru je po hranu oken. A 399 litru je bezkonkurencni a mimochodem opet jen po hranu, tentokrate zadnich sedacek.

0 0
možnosti
TH

Milhaus1

4. 8. 2008 18:13
docela mě baví

anonymové co tu  blejou na cokoliv co není šáde wáge nebo vw, chtěl bych je vidět v čem opravdu jezdí... tipuju tak Š 120 max Fáčko nebo vytuněný golf 1. generace ;-D;-D

Mám za to, že dneska většina aut je kvalitativně v podstatě na stejný úrovni a pak už jenom záleží co se komu líbí, nebo kam ho nasměruje srdce, protože auto je často srdeční záležitostí.;-)

0 0
možnosti

procházející

4. 8. 2008 19:10
Re: docela mě baví

nevztekej se milhausi

0 0
možnosti

majitel

4. 8. 2008 17:24
také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............

Nakonec jsem si koupil před dvěma týdny Renault Grand Modus 1.2 TCE 100 koní / 145 Nm. Ceníkovka včetně klima, abs, esp, asr, 8 x airbag vše v elektrice 369 tisíc. Dealer mi nabídl slevu na rovných 314 tisíc, vázanou na Renault Leasing.

U Hondy jsem moc nepochodil bez klima, esp a jen se 4 x airbag mi po slevě nabídli 309.

Pocitově je Jazz menší uvnitř i když rozměry jsou podobné a i motor má Modus o třídu lepší.

Nezavrhuji Jazz, ale Grand Modus je lepší dospělejší auto, za lepší cenu. 

0 0
možnosti
PP

pppqqq

4. 8. 2008 19:33
Re: také jsem o Jazzu uvažoval, ale ...............

Proč Jazz? Je to malé, spolehlivé, velmi prostorné auto a hlavně - je to Honda. Současné generace se od roku 2001 prodalo více než 2 mil. kusů. Honda Jazz pravidelně okupuje první příčky žebříčků spolehlivosti. Variabilita interiéru nemá konkurenci, prostor na zadních i předních sedadlech či velikost zavazadlového prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům takřka neuvěřitelná. Kvalitu podvozku, převodovky či motoru není třeba dlouze popisovat. Cena základního modelu 299 tis. Kč je na Hondu velmi příjemná, ještě nedávno Jazz stál téměř 400 tis. a u nového modelu tomu zřejmě nebude jinak.

0 0
možnosti

řidič

4. 8. 2008 16:29
divný auto

Ale každý auto má svýho kupce, tak třeba v česku pár jazzů prodaj. Ale za 340.000,- Kč v základu tomu moc šancí nedávám.

0 0
možnosti
RH

RadecekH

4. 8. 2008 16:35
Re: divný auto

Problem Hondy je, ze v zakladu neni delana pro skudlive ceske ridice. V zakladu ma totiz spoustu veci, co by si skudlivy cesky ridic odpustil. A mozna ani neodpustil, ale cesky ridic radeji vidi cenu jiz od .... a pak si k tomu naporouci doplnkovou vybavu za 100 tisic a ma pocit, jak vyhodne nakoupil.

0 0
možnosti
VM

Vasis

4. 8. 2008 16:09
Jazzik je docela povedena karka ..

.. hlavne pro nekoho kdo popojizdi ve meste a na kratke vzdalenosti, myslim, ze vydarene! A jak kolegove podotkli toto auto nelze srovnavat s fabii, fabie je proti tomu fakt vrak a jeste vybrakovanej .. nicmene cena Jazzu je docela premrstena, kazdej si radsi trosku priplati  a koupi si neco lepsiho ...

0 0
možnosti
RH

RadecekH

4. 8. 2008 16:26
Re: Jazzik je docela povedena karka ..

Cena je premrstena? V soucasnosti se necha koupit verze 1.4 cool za 309 tisic s dani. Co za to clovek dostane? 61kW motor co se vejde v povinnem ruceni do 1350cm3, automatickou klimatizaci, central s dalkacem, zrcatka a predni okna v elektrice, radio s CD, 4airbagy, metalickou barvu, 380 litrovy kufr a spoustu dalsich vymozenosti.

0 0
možnosti

jarek

4. 8. 2008 15:11
neprodejný

Malý, drahý, hnusný a k tomu Honda.

Nechci bejt špatnej prorok, ale u nás v česku je to neprodejný. Picaso, Scenic, C-max sou vo 1000 % lepší.

Jazz nebrat (Y):-©(Y):-©(Y)

0 0
možnosti

Pepouš

4. 8. 2008 15:46
Re: neprodejný

Včera joly, dneska jarouš...tím blbcem už tě nazvu. To co jsi vyjmenoval jsou auta o třídu výš. Ale Hondě nesahají ani po nárazníky. A pokud umíš jen trochu počítat tak Jazz je cenově naprosto srovnatelný s podobně vybavenou fóbií. Naštěstí už všichni češi neuvažují jako ty.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...