- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku nějak chybí informace, že zvětšení kufru se odehrálo na úkor rezervy. Objem 64 litrů z celkových 399 je tedy pod podlahou. Auto má sadu na opravu pneu.
Co je to za nesmysl? Mozna v 10 mil Cesku ano, ale urcite ne v Asii, USA. Tam patri k nejpopularnejsim.
Do Jazzu bych šel jen kvůli skvělýmu motoru 1.2, úžasný převodovce a výkonný klimošce, věci, který v nový fábii 1.2 HTP nenajdete. Ovšem károsérie Jazzu je příšerná, slícování plechů a sváry připomínají ty Favoritu z 90 let, Fábie je v tomhle směru bytelnější a kvalitnější. A teď si vyberte..
To ale srovnavas novou fabii a jazz po nejake bouracce, ne? Opravdu netusim, kde jsi k takove kravine prisel. Jazzu jsem videl hodne, ale jeste jsem si nevsiml, ze by nekde bylo neco v neporadku a taky jsem dosud neslysel nikoho, kdo by si stezoval na nejake slicovani a svary.
KUFR : 700 / 2350 litrů.
ROZVOR : 2900 milimetrů.
MOTOR : 1.6 benzín
CENA : 280 tisíc korun, včetně KLIMA.
Jazz a Modus sou malý, drahý mini-autíčka.
Jako vtip docela ujde jen doufám,že to nemyslíš vážně...
honda jazz má při sklopených zadních sedačkách směšnej objem kufru ---- pouhejch 845 litrů a to je pro českej národ chalupářů fakt málo.
Kecy v kleci. 845 litru je po hranu oken. A 399 litru je bezkonkurencni a mimochodem opet jen po hranu, tentokrate zadnich sedacek.
anonymové co tu blejou na cokoliv co není šáde wáge nebo vw, chtěl bych je vidět v čem opravdu jezdí... tipuju tak Š 120 max Fáčko nebo vytuněný golf 1. generace
Mám za to, že dneska většina aut je kvalitativně v podstatě na stejný úrovni a pak už jenom záleží co se komu líbí, nebo kam ho nasměruje srdce, protože auto je často srdeční záležitostí.
Nakonec jsem si koupil před dvěma týdny Renault Grand Modus 1.2 TCE 100 koní / 145 Nm. Ceníkovka včetně klima, abs, esp, asr, 8 x airbag vše v elektrice 369 tisíc. Dealer mi nabídl slevu na rovných 314 tisíc, vázanou na Renault Leasing.
U Hondy jsem moc nepochodil bez klima, esp a jen se 4 x airbag mi po slevě nabídli 309.
Pocitově je Jazz menší uvnitř i když rozměry jsou podobné a i motor má Modus o třídu lepší.
Nezavrhuji Jazz, ale Grand Modus je lepší dospělejší auto, za lepší cenu.
Proč Jazz? Je to malé, spolehlivé, velmi prostorné auto a hlavně - je to Honda. Současné generace se od roku 2001 prodalo více než 2 mil. kusů. Honda Jazz pravidelně okupuje první příčky žebříčků spolehlivosti. Variabilita interiéru nemá konkurenci, prostor na zadních i předních sedadlech či velikost zavazadlového prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům takřka neuvěřitelná. Kvalitu podvozku, převodovky či motoru není třeba dlouze popisovat. Cena základního modelu 299 tis. Kč je na Hondu velmi příjemná, ještě nedávno Jazz stál téměř 400 tis. a u nového modelu tomu zřejmě nebude jinak.
Ale každý auto má svýho kupce, tak třeba v česku pár jazzů prodaj. Ale za 340.000,- Kč v základu tomu moc šancí nedávám.
Problem Hondy je, ze v zakladu neni delana pro skudlive ceske ridice. V zakladu ma totiz spoustu veci, co by si skudlivy cesky ridic odpustil. A mozna ani neodpustil, ale cesky ridic radeji vidi cenu jiz od .... a pak si k tomu naporouci doplnkovou vybavu za 100 tisic a ma pocit, jak vyhodne nakoupil.
.. hlavne pro nekoho kdo popojizdi ve meste a na kratke vzdalenosti, myslim, ze vydarene! A jak kolegove podotkli toto auto nelze srovnavat s fabii, fabie je proti tomu fakt vrak a jeste vybrakovanej .. nicmene cena Jazzu je docela premrstena, kazdej si radsi trosku priplati a koupi si neco lepsiho ...
Cena je premrstena? V soucasnosti se necha koupit verze 1.4 cool za 309 tisic s dani. Co za to clovek dostane? 61kW motor co se vejde v povinnem ruceni do 1350cm3, automatickou klimatizaci, central s dalkacem, zrcatka a predni okna v elektrice, radio s CD, 4airbagy, metalickou barvu, 380 litrovy kufr a spoustu dalsich vymozenosti.
Malý, drahý, hnusný a k tomu Honda.
Nechci bejt špatnej prorok, ale u nás v česku je to neprodejný. Picaso, Scenic, C-max sou vo 1000 % lepší.
Jazz nebrat
Včera joly, dneska jarouš...tím blbcem už tě nazvu. To co jsi vyjmenoval jsou auta o třídu výš. Ale Hondě nesahají ani po nárazníky. A pokud umíš jen trochu počítat tak Jazz je cenově naprosto srovnatelný s podobně vybavenou fóbií. Naštěstí už všichni češi neuvažují jako ty.