Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Recept na levnější benzin? V Americe funguje modlení

Modlit se člověk může za cokoli - třeba za nižší ceny benzinu, rozhodli se obyvatelé amerického města St. Louis. U místních benzinek se tak v pondělí konaly bohoslužby, v nichž mohli věřící poděkovat Bohu za nižší ceny pohonných hmot a požádat ho, aby nepřestávaly klesat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sayza

Paneboze

Pane Boze, at stoji u nas litr benzinu tolik jak v USA! Amen!

0/0
30.7.2008 0:41

Onanonym

Re: Paneboze

Wishful thinking  ;-D;-D

0/0
30.7.2008 13:54

Onanonym

Co to je proboha za kravovinu????

Kdo si to v iBlesku vymyslel? A ten vas Prius je uspornej jenom kdyz s nim jesdite porad po meste. Na dalnici to ma spotrebu samou, jako jakykoliv 4 valcovy kram.... Nesmite verit hned jakemukoliv blabu, ktery vam tvrdi noviny..... Lidi zacinaji mene jezdit (za stejny mesic minuly rok se najelo v USA o 1 miliardu mil vice), ale moc lidi neutika honem kupovat novy, usporny auto, jenom protoze usetri dvacku tydne za benzin..... Jenom blbci, kteri misto projete dvacky skonci s $300 platbou za novy auto tim, ze vymeni to stary, ktery maji splaceny.... Velka uspora!;-D Stejne jako troubove, kteri jezdi pul hodiny, aby usporili korunu na litru benzinu, ktereho projeli dvarat tolik. Pak usetri 16 korun natankovanim plne(Y)

0/0
29.7.2008 14:31

Anonymous

konec amerických křižníků silnic

Amerika bude ekonomicky donucena začít šetřit. Místo nenasytných 8-mi 6-ti válců budou používat 4 válce. Místo všelijakých pickupů a SUV začnou jezdit v menších připrclých autech jako Evropa. To, že už začíná USA šetřit je vidět na tom, že během 1 roku se v USA prodalo 1 milion Priusů. Pro našeho p.Bursíka mám jen připomínku, aby odložil svého ekologického SUV Lexuse žeroucího ekologických 14/100 a vyměnil jej za Priuse 4,5/100.

0/0
29.7.2008 9:59

JJ

Re: konec amerických křižníků silnic

Souhlasim, az na to, ze ten Prius mi neprijde jako tak svetovej supr kar, ona spotreba 4,5 ve spojeni s elektromotorem neni az tak uzasna spotreba. Za to se da bezne jezdit s novym HDi.

0/0
29.7.2008 11:02

Anonymous

Re: Re: konec amerických křižníků silnic

Jenže HDi je vznětový motor. Prius je zážeh. Kdyby Prius jezdil s nafťákem, tak to bude míň jak 3,5. USA asi oprávněně nemají rádi naftu. I přes věškerou snahu bude nafťák smrdět nebo chrlit pevné částice ikdyž viditelné jen mikroskopem.

0/0
29.7.2008 14:22

Onanonym

Re: Re: konec amerických křižníků silnic

 supr kar????? What the f*&#k is that?8-o

0/0
29.7.2008 14:32

leilla

Re: konec amerických křižníků silnic

Kdo si koupi Priuse a bude vykladat o ekologickym aute, ay si neco zjisti. Ano, produkce CO2 z "nadrze na silnici" je super, ale z "fabriky na silnic" tzn. po zapocteni emisi pri vyrobe, je kazda amerika s 8 valcema mnohem ekologictejsi. A navic doporucuju zajimavej test, pri ktery stejnou rychlosti po okruhu jel Prius (ten temer na hranici svych moznosti) a za nim ve stejnem tempu BMW M3. BMW si vzalo v prumeru o litr mene. Kde je ta uspornost a ekologie Priusu?

0/0
29.7.2008 15:50

Anonymous

Re: Re: konec amerických křižníků silnic

Toto je porovnání neporovnatelného. Jízda ustálenou rychlostí po okruhu a asi po rovině za bezvětří se zahřátým mortorem. ! To nepotřebuje žádný další komentář. Zamysli se člověče.  To už tvrzení, že když se nacpe vlak cestujícíma až po střechu je ekologičtější a úspornější, než když jezdí každý sám,nebo max. ve 4 v jednom autě. Tvůj komentář se od reality provozu liší asi tak o 99%.

0/0
30.7.2008 8:09

rudastraka

litr za 15 korun

to bych z aute v tehle vedrech nevylez

0/0
29.7.2008 9:53

Andee

Re: litr za 15 korun

Asi tak ;-DR^

0/0
29.7.2008 12:55

JJ

A tady je videt ta YYYnteligence USAnu

Doufam, ze i kdyz se tam obyvatelstvo ČR blizi, tak ze se tak do (Y) s YYYnteligenci nedostane...

0/0
29.7.2008 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.