Diskuze
Elektrický mrňous pro Londýn
Děkujeme za pochopení.
noname
proč se nedělá velorex
napadá mě, proč se nedělá něco jako svého času velorex - malé levné "auto"? vždyť s dnešními technologiemi by mohlo být lehké a relativně ekologické a přitom s eliminovanými problémy...
Myslím že větší přínos pro ekologii než elektroautíčko za 300 tisíc by byl nějaký moderní "velorex" za 70 se spotřebou jako motorka
Za deset let to prijde i k nam
Re: proč se nedělá velorex
Budme radi, ze nam Londynani vztvareji prvotni poptavku po ekologickych autech a tim je slevnuji, kdyby zalezelo na cechaccich, jezdime jeste na drevo casem se auta zacnou menit i u nas.. zatim je to nove a proto pro masy apriori spatne..
j.
dizajn
Tak neviem, asi sa lepsi "mrnous" ako SMART postavit neda. Toto je taka PARODIA na auto :-((
iuos
hmm
vyhřívaná kožená sedadla.. orpavdu ekologie hadr
jakej to má příkon (nebo jak se to jmenuje) při nabíjení?
Little Boy
topeni
Dalsi vec kterou u elektromobilu nejak nikdo neresi je topeni.... u spalovaku jdou 2/3 energie do tepla a je z ceho to auto vytopit.. Tady bude clovek celou cestu klepat kosu. Stejnej problem je klimatizace.
Smějící se bestie
Re: topeni
Klimatizace je v autech elektrická.
Topení se řeší nezávislé, třeba benzínové. Na plný výkon spotřebuje okolo 0,5l/hod.
Ach jo (bls1)
Napětí a jistič
Dobíjení baterie je největší slabinou dnešních elektromobilů. Běžnou zásuvkou v bytě 230V, 16A nabijete za noc (když to zjednoduššíme na 230x16x8) méně než 30kWh. Na běžné dojíždění do práce to stačí, ale dvě taková auta najednou už z bytového jističe 25A nabíjet nemůžete a nemůžete ani současně pustit pračku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...