- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
napadá mě, proč se nedělá něco jako svého času velorex - malé levné "auto"? vždyť s dnešními technologiemi by mohlo být lehké a relativně ekologické a přitom s eliminovanými problémy...
Myslím že větší přínos pro ekologii než elektroautíčko za 300 tisíc by byl nějaký moderní "velorex" za 70 se spotřebou jako motorka
Budme radi, ze nam Londynani vztvareji prvotni poptavku po ekologickych autech a tim je slevnuji, kdyby zalezelo na cechaccich, jezdime jeste na drevo casem se auta zacnou menit i u nas.. zatim je to nove a proto pro masy apriori spatne..
Tak neviem, asi sa lepsi "mrnous" ako SMART postavit neda. Toto je taka PARODIA na auto :-((
vyhřívaná kožená sedadla.. orpavdu ekologie hadr
jakej to má příkon (nebo jak se to jmenuje) při nabíjení?
Dalsi vec kterou u elektromobilu nejak nikdo neresi je topeni.... u spalovaku jdou 2/3 energie do tepla a je z ceho to auto vytopit.. Tady bude clovek celou cestu klepat kosu. Stejnej problem je klimatizace.
Klimatizace je v autech elektrická.
Topení se řeší nezávislé, třeba benzínové. Na plný výkon spotřebuje okolo 0,5l/hod.
Dobíjení baterie je největší slabinou dnešních elektromobilů. Běžnou zásuvkou v bytě 230V, 16A nabijete za noc (když to zjednoduššíme na 230x16x8) méně než 30kWh. Na běžné dojíždění do práce to stačí, ale dvě taková auta najednou už z bytového jističe 25A nabíjet nemůžete a nemůžete ani současně pustit pračku.