Diskuze
Test sedadel: bezpečných přibývá, octavia s výhradami
Děkujeme za pochopení.
Míra
Střední
Octavia je do střední třídy řazena zcela běžně (ADAC apod.)
Jen diskutáři na iDnes s tím mají problém.
Andee
Re: Střední
Hlavně je to úplně jedno. Když někdo chce kombíka pro rodinu, tak mezi ST a NST velkej rozdíl není. Jak už jsem psal níže, kdo si jde pro líp vybavený NST, může kolikrát sáhnout po ST, protože výbavy a ceny se tam pak hodně přibližujou.
bullshit
šáde je hnůj
a zvodpovědně říkám, a říkal jsem to tu mockrát, že přijet mi žena domů v šáde, tak si může rovnou podat žádost o rozvod.
Míra
Třídy
Prosím všechny přemoudřelé diskutující o odkaz na normu, která specifikuje kritéria pro řazení do tříd. Pokud něco takového není, může řadit kdo chce co chce kam chce. Obecně se akceptuje, kam svoje auta řadí výrobce.
Jinak pokud použiji hlavu k myšlení (ne jen aby mi nepršelo do krku), zjistím, že pod článkem je napsáno "Zdroj: GDV", a redakce iDnes nemá se řazením do tříd v tabulkách nic společného. Kdo nepochopil, ať čte ještě jednou a pomalu!
Zdenek Dostal
Re: Třídy
Tak vetsinou se radi podle podvozkove platformy,ne? A kdyz je stejna platforma signum a vectra, tak by mely byt ve stejne tride, a kdyz je stejna platforma golf octavia, tak by taky mely byt ve stjne tride. A nebo kdyz postavim na B5 platforme auto velikosti MB S, tak to bude automaticky luxusni limuzina?
so01
Octavia
Skvělé auto, nenadávejte!! Je jednoznačně nejlepší na trhu. Má nejnižší spotřebu - ta moje jede do kopce za 2,6l/100km, po rovině zadara a s kopce vyrobí cca 5,6l/100km paliva. Do kufru se mi vejdou další 3 Octávie. A teď mudrujte, které jiné auto se tomu vyrovná???
nojono
averze
jde videt, ze si zde hodne zakomplexovanych lidi leci sve problemy a hadaji se o malickostech
vadi vam zarazeni OII do stredni tridy, ale jiz nikomu nevadi, ze je tam treba S40/V50, ktera je mensi nez-li OII
Krabatt
Re: averze
jj taky jsem si toho všimnul a byl zvědavej, kolik lidí se kvůli tomu bude trefovat jenom do Škodovky. A jak vidím, nemýlil jsem se. Octavia je pro spoustu lidí jako rudý hadr na býka. Nevím, co všechny tolik sere? OII stojí na pomezí mezi nižší střední a střední a myslím si, že nám může být jedno, kam ji výrobce, prodejce nebo novinář řadí. Pro mě je podstatné, že sedačky nedopadly nic extra.
obcasnykomentator
Ad rozdělení aut do tříd
Kdyby redakce chtěla nebo domyslela, stačilo přidat větu v tom smyslu, že místy poněkud diskutabilní zařazení vozů do jednotlivých kategorií provedl už sám pořadatel testu. Vyjasněno, šmytec.
Pokud je to možné, neškodil by taky link na původní znění.
Akorát že v ideálním světě by motoristické články iD možná vůbec neexistovaly...
Dr.Ozd
Jestli jste si nevšimli,přátelé
článek je o bezpečných sedačkách,tak nevím proč se tady hádáte,jestli je Octavia malé nebo velké auto.Ještě tady chybí nějaký trouba co do toho začne plést Paroubka a už se to nebude dát číst vůbec.Vlastně se to nedá číst už teď.
petr stursa
Re: Jestli jste si nevšimli,přátelé
Ono jde taky o to, jak je jaka sedacka pomerovana, protoze v jedne tride muze vyhovovat, jinde ta stejna neobstoji.
Je to jako testovat bezpecnost chevroletu spark dle standardu pro Audi 8. seze. Je to sice objektivni test, ale nedela se to. Tohle nastaveni do tabulek je divne.
petr stursa
docela pomateny
VW golf v nizsi stredni, pritom skoda octavia ve stredni, A6 ve vyssi stredni...
To umisteni v tabulkach si plati jisty koncern, nebo je to osobni iniciativa nejakeho redaktora, co leze do zadku VW sam od sebe?
stoural
JEste neco
Redakce, ktera zaradi Octavii do stredni tridy, coz samozrejme neni pravvda, neb Octavia si o necem takovem muze leda zdat, potvzuje, ze je nejenom plna idioru, kteri nemaji paru o tom, co pisou, ale take NESERIOZNI.
Dekuji redakci idnesu, ze me v tomto utvrdili.
Mimochodem,mate tam chybu. Fabie se omylem dostala do malych aut. Prosim, zaradte ji zpet do Nizsi stredni tridy, kam nepochybne patri
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...