- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Octavia je do střední třídy řazena zcela běžně (ADAC apod.)
Jen diskutáři na iDnes s tím mají problém.
Hlavně je to úplně jedno. Když někdo chce kombíka pro rodinu, tak mezi ST a NST velkej rozdíl není. Jak už jsem psal níže, kdo si jde pro líp vybavený NST, může kolikrát sáhnout po ST, protože výbavy a ceny se tam pak hodně přibližujou.
a zvodpovědně říkám, a říkal jsem to tu mockrát, že přijet mi žena domů v šáde, tak si může rovnou podat žádost o rozvod.
Prosím všechny přemoudřelé diskutující o odkaz na normu, která specifikuje kritéria pro řazení do tříd. Pokud něco takového není, může řadit kdo chce co chce kam chce. Obecně se akceptuje, kam svoje auta řadí výrobce.
Jinak pokud použiji hlavu k myšlení (ne jen aby mi nepršelo do krku), zjistím, že pod článkem je napsáno "Zdroj: GDV", a redakce iDnes nemá se řazením do tříd v tabulkách nic společného. Kdo nepochopil, ať čte ještě jednou a pomalu!
Tak vetsinou se radi podle podvozkove platformy,ne? A kdyz je stejna platforma signum a vectra, tak by mely byt ve stejne tride, a kdyz je stejna platforma golf octavia, tak by taky mely byt ve stjne tride. A nebo kdyz postavim na B5 platforme auto velikosti MB S, tak to bude automaticky luxusni limuzina?
Skvělé auto, nenadávejte!! Je jednoznačně nejlepší na trhu. Má nejnižší spotřebu - ta moje jede do kopce za 2,6l/100km, po rovině zadara a s kopce vyrobí cca 5,6l/100km paliva. Do kufru se mi vejdou další 3 Octávie. A teď mudrujte, které jiné auto se tomu vyrovná???
jde videt, ze si zde hodne zakomplexovanych lidi leci sve problemy a hadaji se o malickostech
vadi vam zarazeni OII do stredni tridy, ale jiz nikomu nevadi, ze je tam treba S40/V50, ktera je mensi nez-li OII
jj taky jsem si toho všimnul a byl zvědavej, kolik lidí se kvůli tomu bude trefovat jenom do Škodovky. A jak vidím, nemýlil jsem se. Octavia je pro spoustu lidí jako rudý hadr na býka. Nevím, co všechny tolik sere? OII stojí na pomezí mezi nižší střední a střední a myslím si, že nám může být jedno, kam ji výrobce, prodejce nebo novinář řadí. Pro mě je podstatné, že sedačky nedopadly nic extra.
Kdyby redakce chtěla nebo domyslela, stačilo přidat větu v tom smyslu, že místy poněkud diskutabilní zařazení vozů do jednotlivých kategorií provedl už sám pořadatel testu. Vyjasněno, šmytec.
Pokud je to možné, neškodil by taky link na původní znění.
Akorát že v ideálním světě by motoristické články iD možná vůbec neexistovaly...
článek je o bezpečných sedačkách,tak nevím proč se tady hádáte,jestli je Octavia malé nebo velké auto.Ještě tady chybí nějaký trouba co do toho začne plést Paroubka a už se to nebude dát číst vůbec.Vlastně se to nedá číst už teď.
Ono jde taky o to, jak je jaka sedacka pomerovana, protoze v jedne tride muze vyhovovat, jinde ta stejna neobstoji.
Je to jako testovat bezpecnost chevroletu spark dle standardu pro Audi 8. seze. Je to sice objektivni test, ale nedela se to. Tohle nastaveni do tabulek je divne.
VW golf v nizsi stredni, pritom skoda octavia ve stredni, A6 ve vyssi stredni...
To umisteni v tabulkach si plati jisty koncern, nebo je to osobni iniciativa nejakeho redaktora, co leze do zadku VW sam od sebe?
Redakce, ktera zaradi Octavii do stredni tridy, coz samozrejme neni pravvda, neb Octavia si o necem takovem muze leda zdat, potvzuje, ze je nejenom plna idioru, kteri nemaji paru o tom, co pisou, ale take NESERIOZNI.
Dekuji redakci idnesu, ze me v tomto utvrdili.
Mimochodem,mate tam chybu. Fabie se omylem dostala do malych aut. Prosim, zaradte ji zpet do Nizsi stredni tridy, kam nepochybne patri