Diskuze
„Sháním obrněný transportér“
Děkujeme za pochopení.
Brutus
Až ho seženeš, dej vědět...
potřebuji vyzkoušet protitankovou střelu...
baschwek
SUV
Velké auto jako možnou ochranu dětí a rodiny vůči chybě ostatních je nutno brát jako fakt. Nicméně moc dětskejch sedaček sem v X5kách Q7čkách a podobně neviděl, kupují si je totiž slušně řečeno "specifičtí" jedinci s vyhraněnými povahovými rysy, každý má ve svém okolí určitě takového mistra světa. Z ochrany rodiny a dětí proti cizí blbosti se tak často stává nebezpečný kolos řízený bezohledným blbcem který chrání pouze jeho majitele na úkor právé té rodiny s dětmi jedoucí ve fabii a podobných autech. A co s tím? Výrazně zpřísnit tresty za zabití z nedbalosti.
Pavel
Re: SUV
To už nepomůže. Raději výrazně zpřísnit kontrolu způsobu jízdy a odstraňovat ze silnic řidiče, kteří pomocí automobilu páchají trestné činy (obecné ohrožení, řízení vozdila bez platného řidičského oprávnění), a to i s jejich automobily. Nečekat, až někoho zabijí.
Jarda
SUV...
Tak to je masakr, tohle video... Takove nebezpecne SUV. Sestrelilo i nakladak
petr
Hummer
Hummer je k ničemu ! Kupte si autobus. vejde se tam celá rodina i s příbuznými a spoustou krámu, cestou do práce můžete vzít pár lidí, díky čemuž nejen že pojedete zadara, ale ještě možná i vyděláte pár kaček. Ale hlavně budete mít bezpečnější vůz než je ta plechovka od Hummeru :-)
http://www.boredstop.com/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=1
Kosta262
To jsou kecy.
Když už se dvě auta srazí, je úplně jedno, které z nich má větší deformační zónu. Velikost deformační zóny udává vzdálenost na jaké auto při nehodě zastaví. Pokud se tedy při nehodě jedno auto zkrátí o metr a druhé o půl metru, znamená to, že obě auta zastavili na 3/4metru.
Potom záleží na tom, jak pevný je prostor pro cestující, a ten je v dnešní době dostatečně pevný u všech aut.
Skutečná výhoda těžkých aut při nehodě? Těžké auto má velkou hybnost. Srazí-li se při 50 km/h auto, vážící 2000kg s 1000kg autem, budou se obě auta po nehodě pohybovat rychlostí 16,67 km/h ve směru, jímž jelo těžší auto. To znamená, že větší auto zpomalilo o 33,3 km/h a menší o 66,67 km/h.
A máme je, zabijáky.
Kosta262
Re: To jsou kecy.
Co s tím? Regulovat! Je to naprostá zbytečnost, tahat okolo sebe o 2
tuny železa víc než ostatní a pálit kvůli tomu 12l nafty na 100 km
místo 7l benzínu. Nemám rád regulace, ale nechce se mi zbytečně chcípat
při nehodě, nebo o pár let později na rakovinu kvůli mikročásticím,
uvolňovaným při spalování nafty jenom proto, že borci s malým musí jezdit ve velkým.
roba21
SUV nejsou jediná "velká" auta na silnici
Možná si autor nevšiml, ale silnice je plná také nákladních vozů a autobusů. Přestože srážka s takovým kolosem je velmi nepříjemná i v tom "předimenzovaném žroutu" jak jste velká auta nazval, tak Vaše šance na přežití je stále vyšší než když pojedete v malém úsporném autě.
Ačkoliv sám jezdím v malém autě, hlavně kvůli úspornosti (a nepotřebuju si velikostí auta nic dokazovat), tak musím říct, že děti bych do něj s klidným svědomím nedal.
petr stursa
co to je?
Fejeton? No fajn, aspon zmena...
Mala auta maji spoustu nevyhod - mam velke vysoke auto. Proc? Bezpecnost - nejde jen o to, jak velka auta maji ti, se kterymi se muzu srazit, ale jde taky o velikost deformacnich zon. Ve velkem aute se deformuji plechy, v malem ty plechy na deformaci nemaji misto a tak se tam deformuji cestujici.
Druha vec je vozeni nakladu - casto jsem byl za velke auto rad kvuli vozeni veci.
Vyhoda zvyseneho podvozku, vlastnosti trochu do terenu... Na nase silnice jako delane, navic casto vyjedu i mimo silnice. nahon na vsechny 4 je taky skvely.
spotreba? Neznam feldu, ktera by zrala min, nez moje auto.
jiri turek
Re: co to je?
No jo, velký auto....jistě chápu, že je nutno si pořídit, když má člověk malého pindíka....ale co máme dělat my - normální lidé s normálním přirozením v normálních kompatních vozech nižší střední třídy? Když nás pozabíjejí impotenti ve velkých SUV, tak lidstvo vymře.
Tony
Čtu příspěvky a vidím, že to lepší nebude
Slušnost a úcta k druhým nám chybí, každý udělá občas chybu a tak není třeba troubit a hrozit, vždyť většinou stačí dát nohu z plynu..... Po revoluci jsem byl nadšený z provozu ve Švycarsku, slušnost a ohleduplnost, to u nás není ani teď, stydím se za české řidiče, jsme blíž Turecku než Německu a to nechci Turky urazit :-)
Kosta262
Re: Čtu příspěvky a vidím, že to lepší nebude
Švýcaři!!!?? Doma jezdí slušně, ale v Německu a ve Francii se chovají neuvěřítelně vepřově.
Myslí si kdovíco nejsou, když mají na lepší auta než francouzi a dávají to náležitě najevo.
Michal
Kde potkat OT na ulici není ničím výjimečným
Zdravím čtenáře diskuze.
Momentálně se nacházím ve městě, kde potkat obrněné vozidlo není ničím výjimečným. Na zdejší silnice plné děr to nejsou špatná vozidla, a jako jejich řidiče vás zajisté cena nafty nemusí trápit, platí ji za vás Strýček Sam.
O přednost v jízdě se taky nemusíte příliš starat - s težkým kulometem na střeše, či dokonce minometem a chlapíkem v maskáčích a neprůstřelné vestě za ním vám dá přednost i ten největší pirát silnic.
Ale je to doopravdy způsob dopravy, jakým bychom si přáli vézt vnoučata na chalupu?
Z Kábulu zdraví Michal
Honza13
Ótéčko
V OT bych teda jezdit nechtěl. Srážku dvou OT nebo náraz OT do pevné překážky i v malé rychlosti nelze přežít. Nemají žádnou deformační zónu, takže tvrdost nárazu se přenese na posádku. Rozmázne se o vnitřní stěnu. Kdo někdy v rychlosti chůze narazil do překážky hlavou, ví o čem píšu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč