- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
CELÝ PROBLEM JE V CELKOVEM PŘÍSTUPU STÁTNÍHO APARÁTU K TÉTO PROBLEMATICE.JE TO TOTÁLNÍ DEGRADACE TOHOTO POVOLÁNÍ A V TÉTO DOBĚ SE TO UŽ ZACHRÁNIT NEDÁ
Prošvihl jsem výměnu profesáku. Takže vzdát se E... autoškola, jízdy,testík a zase prachy. Buzerace na entou co může vzniknout pouze v . Jezdím v EU a nikdy po mě nikdo nechtěl profesák. Kamarád to stihl včas jezdí pro Německou spol. a doposud PP nikdo nehtěl. Při automat.předložení prý každý jen kroutí hlavou, co to zase je. Myslím, že nový PP měl být vydán při výměně starého PP (tedy před koncem platnosti). Blíží se vánoce a pokud někdo ví kdo vymyslel tuto zhovadilost, sdělte to alespoň na tomhle fóru. Dal bych mu dárek, KOPANEC DO ŘITI, ABY OBLETĚL CELOU EVROPU ZDARMA A BEZ PROFESÁKU!!!!
Naprosto s vámi souhlasím. Výměna měla být uskutečněna podle data platnosti každého PP. Z vlastní zkušenosti a ne vlastní vinou jsem se dostal do životní situace , kdy jsem se vrátil z pobytu ze zahraničí a čekalo zde na mne překvapení v podobě propadlého Profesáku. Který hovado tohle vymyslelo?!! Neustále lobují, jak každému z nás znepříjemnit život .
Jezdím náklaďákem v Rakousku s českým řidičákem a o nějakém profesním osvědčení tam nikdo neslyšel. Řidičák a průkaz jeřáníka ( osvědčení na ruku) jsou platná protože je Česko v EU. Pokud jezdí někdo 20 let potřebuje profesák, cucák z autoškoly, co nikdy neřídil plně naložený kamion ho dostane automaticky. Co k tomu říci?
Co když mám českej řidičák a slovenský profesní průkaz? Platí mi v česku?
Po 30-ti letech ježdění podstupovat takovouto byrokratickou buzeraci?To radeji hodim profesní průkaz do kanálu.
To že se se musí dělat to vstupní školení se děje z důvodu neschopnosti našich vyvolených si přeložit směrnici EU která o tomto pojednává. v této směrnici je to formulované zcela jinak. Ve světě nnic v takovéto podobě není.
Přesně tak ,jen nevím kdo to proloboval .Žádné takové nařízení EU není ,na to by se měli novináři zaměřit.Je to šikana ze strany Českých úřadů ,né evropských .
...teda hlavně ty zakomplexovaný cca 40 a více letí hovada, kteří akorát umí točit volantem, čumět debilně před sebe a tahat startku od startky...a občas si zaplatit nějakou štětku u pumpy...místo pěti lepších konzerv...tento víkend mě jeden málem srazil na moto, když jsem jel středem...tak si tam pro jistotu najel taky...hold komplexy jsou komplexy.
Jako že máš komplex - a proto jezdíš středem ? A když jede středem někdo jinej, tak je blb...
je jenom byrokraticka buzerace a dalsi placeny car papiru, ktery stejne nic negarantuje...
Samozřejmě je to zytečná byrokratická buzerace-ostatně tak jako u mnoha dalších záležitostí.My na ty úředníky,co mají h.... na práci jednou dojedem.Proč už dávno není zaveden na řidiče profesionála učební obor?? Vždyt je to náročná práce která vyžaduje mnoho vědomostí (celní předpisy,ovládání alespoň jednoho cizího jazyka,technickou znalost automobilu a mnoho dalších).Jsou zavedeny povinné přestávky ale řidič nemá možnost nikde bezproblému zastavit.To samé při poviném devitihodinovém odpočinku nařízeném předpisy(mimo jiné zbytečně dlouhém - ať si ti byrokraté co tu hovadinu v AETRU takto vymysleli zkusí odpočívat v 30 ti stupňovém vedru přes den kdy řidiči skončí možná doba jízdy).Je to prostě tím,že rádoby znalci-naší zákonodárci nemají nic jiného na práci a tak si vymýšlí hovadiny.