Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na olympiádě v Pekingu se jezdí ve Škodě Mingrui

Flotila 650 octavií vozí sportovce a hosty pekingské olympiády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza35let

Octavia-made in China

Při mé návštěvě Pekingu před 14 dny jsem měl možnost toto auto vidět. Má mnohem nadstandarnější výbavu než se vyrábí u nás a vypadá mnohem luxusněji (interiér, exteriér). No fotce je Octavia s klasickými 15 palcovými koly, nevím, co se vám na tom nelíbí. Já bych Číňany v ničem nepodceňoval, mluví z vás čilá nevědomost.

0/0
13.8.2008 8:28

fudži

Re: Octavia-made in China

Ano jsem na rozdíl od vás tupý neznalec.Prosím vás neviděl jste náhodou Mingrui RS?:-)

0/0
14.8.2008 1:48

fudži

Moc pěkná

Hlavně ty 13-ti palcový elektrony;-D

0/0
12.8.2008 22:35

Petr

Re: Moc pěkná

Bral bys je na svoji feldu co:-P

0/0
13.8.2008 9:32

fudži

Re: Re: Moc pěkná

Na ní mám patnáctky:-)

0/0
13.8.2008 19:45

roxxor

Re: Re: Re: Moc pěkná

No to si ale borec. A mas tam taky vytuneny vyfuk znacky RWK?

0/0
13.8.2008 21:29

fudži

Re: Re: Re: Re: Moc pěkná

Ne,dva laufy 85mm,ve stylu DTM;-D

0/0
14.8.2008 1:37

roxxor

Re: Moc pěkná

Tak si zas vyndej ruku z nocniku a muzes si nechat dal zdat sny o svem oblibenem aute. At uz je jakekoliv. Ale radsi uz nikam nic nepis.

0/0
13.8.2008 16:17

fudži

Re: Re: Moc pěkná

Tebe tipuju na majitele Audi za penízky od fotříka,co po revoluci zbohatnul díky kontaktům z STB,nebo na majitele dvacet let starého orezlého Bmw za 20.000KčR^

0/0
14.8.2008 1:40

fudži

Re: Re: Re: Moc pěkná

Vy snad nechápete ironii,že? Za ty prachy by to auto samozřejmě bral každej,ale ještě to bude pár let trvat než to pojídači psů a koček začnou lifrovat knám;-D

0/0
14.8.2008 1:46

Debílek Říman z ODS

Shuanghuan

Já chci jedině Shuanghuan CEO a BYD F1. Protože nejlepší je originál!;-D

0/0
12.8.2008 20:19

X

Čekám na kopii včetně motoru 1.9 TDi PDi

Už se těším až se sem bdue dovážet v plné náloži za 300 000, základní model pak za 250 000 Kč. Beru :-)R^ Víc za to nejsem ochotnej dát:-P

0/0
12.8.2008 18:33

škodovák

kolik pak

za ní chtěji v rámci prodejen wv v číně ?

0/0
12.8.2008 17:23

Ou

Re: kolik pak

139900 yuanu, tedy neco kolem 319 tisic v zakladu. A to je jeste pre-sale cena co jsem nasel. Relna cena bude nizsi.

0/0
12.8.2008 20:20

Alex

co to je za auto...

..to snad na evropský trh nedojde...v tom by mohl jezdit jenom nějakej Pepa vod JZD.

0/0
12.8.2008 16:31

Jenda Benda

Tak by mě zajímalo kdy se objeví

zpátky v Evropě pod kapánek změněným názvem. Určitě to nebude dlouho trvat páč do tak velkýho kufru se vejde hodně čínských disidentů a můžou jich zatknout víc najednou.

0/0
12.8.2008 15:41

X

Auto pro Cinana

Jo, to je auto tak pro Cinana. Do Evropy at to netahaj!

0/0
12.8.2008 15:13

Karel

Re: Auto pro Cinana

Hluboka myslenka8-o

0/0
12.8.2008 15:47

Muroň

To jsme to světu nandali!

Číňani vyrábí všecho, jen auta mají česká! A celý svět to vidí. Češi jsou nejlepší [>-][>-][>-];-D

0/0
12.8.2008 15:07

Bix

Re: To jsme to světu nandali!

To jako myslíš, že to auto nevyráběj číňani?

0/0
14.8.2008 0:34

Jarjar

Re: Re: To jsme to světu nandali!

Ne,to auto maximálně "kompletují" z dílů,co se posílají z Čech. To se takhle skoroudělá auto na lince v Boleslavi či Kvasinách či kdesi,na lince stojí a pak se tahá na takovym pseoudopodvozku,potom se zabalí,hodí do stojanu,přibalí se motor a naprávy a to se naloží do kontejneru a pošle do Indie a Číny a nevikam ještě škodovka expanduje. Kdyby totiýž to auto posílali celý hotový,tak by platili mrtě daně,ale když se pošle rozebraný a na místě se smontuje,tak to ve výsledku stojí míň. To vítě,němčouři sou vychcaný.

0/0
14.8.2008 15:44

Ladha

nápis

jů, já chci ten nápis Mingrui, vyměním ho za původní :)

0/0
12.8.2008 14:48

vtech

Re: nápis

Kolega ho ma v praci nad stolem na nastence, ale asi neda. :-/

0/0
12.8.2008 21:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.