Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legendární tříkolová včelka: Piaggio Ape v testu

Ferrari, Lamborghini, Ape. Jméno poslední z vyjmenovaných ikon italského automobilismu vám možná nic neříká. Určitě jí ale byli unešeni, když jste ji ve šrumci italského provozu viděli. Nákladní tříkolovou motorkou Piaggio Ape, která je v Evropě nejlevnějším a nejmenším náklaďákem vůbec, jsme se svezli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Touch

Bez diferenciálu?

A jak se otáčky kol vyrovnávají v zatáčce? Bez diferáku jsem myslel že se dělají jen dětské hračky...

Nebo je poháněno jen jedno zadní kolo?

0/0
18.8.2008 18:24

honza

drahý

Za ty prachy si koupím raději 3 roky starýho praktika ( fábii 1.2 ) která mi odveze 2 x tolik...to si koupí fakt jen blázen..

0/0
17.8.2008 0:18

mirek

Re: drahý

jsi blb který neví o čem se píše .tohle je vozítko s duší image a historii škodovka je šereda bez ničeho jen pro hlupáka jako ty.

0/0
17.8.2008 10:21

anonym

Re: Re: drahý

tenhle skutr s boudou je predrazenej kram,nic vic, zadna nostalgie, zadny vozitko s image a koupi si opravdu jen blbec nebo ten kdo nevi co s penezma. To uz je lepsi multikara nebo ta fabie, prober se hochu! skutr za 140.000 + dph

0/0
17.8.2008 23:50

Ráďa

Dovozce se asi po.ral.

Na webu mají ti Italové cenu od 3800 do 4000 EUR (bez DPH)... takže si dovozce přirazil tak 40 000,- vejvar, pak se diví že jich moc neprodá blbec...

0/0
15.8.2008 11:36

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

Na to že jde o článek v "auto" příloze...

mě tohle šokovalo:

"Řídit je můžete od 17 let s "papíry" na velkou motorku."

Jsem měl za to, že hranice 17 let pro skupinu A padla 31.12.2000

Od 1.1.2001 platí zákon 361/200Sb., podle kterého máme AM od 17, A1 od 16 a A od 18 a A od 21.

Od 17 může být dneska mj. B1, což by se na tenhle vozík hodilo, ale nemá to nic společného s motorkou. Aby novinář-specialista nadané téma zaspal 7,5 roku, zvlášť když se teď současně v auto.idnes v jiném článkupíše o věkových hranicích pro motorkáře, to je docela síla. Jinak článek zajímavý, téma pěkné, ale ta mašina od 17 mi málem způsobila zástavu srdce... Kdyby to psala nějaká starší paní na zpravy.idnes, tak to ještě rozchodím, ale tady je to katastrofa.

0/0
15.8.2008 0:08

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

Re: Na to že jde o článek v "auto" příloze...

AM samozřejmě od 15...  jsem z tohočlánkubyl tak konsternován, až mi to číslo "17" vlezlo kam nemělo

(a v tom editačním poli se to moc nedá kontrolovat...)

0/0
15.8.2008 0:09

M626

cena

140 tisíc Kč se mi za tohle nezdá moc. Mně se to zdá ukrutně hodně moc. Vždyť je to skůtr s trochou plechu navíc, za co teda chtějí tolik peněz?

0/0
14.8.2008 17:04

noname

Re: cena

absolutní souhlas. Já se v tom případě divím, že to někdo jiný nedělá taky, protože tohle se dá i malosériově vyrábět někde okolo 30 tisíc.

Mimochodem kolik to má hvězdiček při crash testech ;)

0/0
14.8.2008 21:55

Re: Re: cena

Za 30 se prodávaj skútry bez budky. Podle mě by byla optimální cena tak 50 tis. Když vidim co za to chtěj tak se divim, že se jim vyplatí mít v ČR zastoupení páč to musí koupit jen blázen.

0/0
15.8.2008 10:16

Ebo

tohle..

..bych přiděloval čerstvým absolventům autoškol..;-D hned by klesla nehodovost mlaďochů..

0/0
14.8.2008 12:01

burgerking

Re: tohle..

já bych to dal policajtoj R^

0/0
14.8.2008 12:04

jh

Re: Re: tohle..

proč ty hlupáku?:-©

0/0
14.8.2008 14:55

@@@@

Re: Re: Re: tohle..

asi myslel pochuzkarum... at na ne neprsi a tak...

0/0
14.8.2008 16:32

burgerking

Re: Re: Re: tohle..

á pán bude zřejmě policista ;-D

X

největší kašpárci jsou dopraváci (což seš zřejmě i ty) takže bych to dal dopravákům, mohli by si na korbičku naložit vše potřebné nádobíčko a objíždět s tím nehody. ;-D

nevím proč by se za moje daně mělo kašpárkům pořizovat něco dražšího:-/ 

0/0
15.8.2008 8:58

shitbull

Re: tohle..

A ty bys to nechtěl kloboučníku?;-D

0/0
14.8.2008 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.