- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak se otáčky kol vyrovnávají v zatáčce? Bez diferáku jsem myslel že se dělají jen dětské hračky...
Nebo je poháněno jen jedno zadní kolo?
Za ty prachy si koupím raději 3 roky starýho praktika ( fábii 1.2 ) která mi odveze 2 x tolik...to si koupí fakt jen blázen..
jsi blb který neví o čem se píše .tohle je vozítko s duší image a historii škodovka je šereda bez ničeho jen pro hlupáka jako ty.
Na webu mají ti Italové cenu od 3800 do 4000 EUR (bez DPH)... takže si dovozce přirazil tak 40 000,- vejvar, pak se diví že jich moc neprodá blbec...
mě tohle šokovalo:
"Řídit je můžete od 17 let s "papíry" na velkou motorku."
Jsem měl za to, že hranice 17 let pro skupinu A padla 31.12.2000
Od 1.1.2001 platí zákon 361/200Sb., podle kterého máme AM od 17, A1 od 16 a A od 18 a A od 21.
Od 17 může být dneska mj. B1, což by se na tenhle vozík hodilo, ale nemá to nic společného s motorkou. Aby novinář-specialista nadané téma zaspal 7,5 roku, zvlášť když se teď současně v auto.idnes v jiném článkupíše o věkových hranicích pro motorkáře, to je docela síla. Jinak článek zajímavý, téma pěkné, ale ta mašina od 17 mi málem způsobila zástavu srdce... Kdyby to psala nějaká starší paní na zpravy.idnes, tak to ještě rozchodím, ale tady je to katastrofa.
AM samozřejmě od 15... jsem z tohočlánkubyl tak konsternován, až mi to číslo "17" vlezlo kam nemělo
(a v tom editačním poli se to moc nedá kontrolovat...)
140 tisíc Kč se mi za tohle nezdá moc. Mně se to zdá ukrutně hodně moc. Vždyť je to skůtr s trochou plechu navíc, za co teda chtějí tolik peněz?
absolutní souhlas. Já se v tom případě divím, že to někdo jiný nedělá taky, protože tohle se dá i malosériově vyrábět někde okolo 30 tisíc.
Mimochodem kolik to má hvězdiček při crash testech ;)
..bych přiděloval čerstvým absolventům autoškol.. hned by klesla nehodovost mlaďochů..