Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nelekejte se, to je koncept terénního žigulíku

V ladách jsme si odbývali řidičské začátky, cesty na dovolenou, první romantiku a souboje s kašlavými škodovkami. Hranaté žigulíky patří minulosti, budoucnost je terénní a žabičkově zelená!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan L

Chybí už jen fialové puntíky a máme tady....

Design by Kaplický  :-)

0/0
18.8.2008 15:22

Pete

dobrá zpráva

Rusko zůstává rozvojovou zemí zcela závislou na exportu surovin a na dovozu zboží s vyšší přidanou hodnotou. Jsou neschopní vyrobit cokoliv pěkného, účelného a kvalitního. Zajímavé je, že i Korejci už umí dělat auta, zatímco Rusové se ani po 40ti letech pokusů neposunuli vpřed. 8-o

0/0
16.8.2008 12:51

anonym

Re: dobrá zpráva

hele co to meles za blbosti? nejsi nahodou dalsi "stodvacitkar"? Lady byly pred triceti lety dlouhou dobu nejlepsi auta na trhu, vseobecne znamo: kdo mel zigulika, byl frajer.   Je to overena kvalika nekolika generacemi ridicu, a ja se vzdycky pousmeju kdyz nekdo napise takovyto nesmyslny prispevek...

0/0
17.8.2008 11:42

Pete

Re: Re: dobrá zpráva

Myslíš toho žigulíka, kterýho v roce 1963 vymysleli ve Fiatu a potom, co ho přestali vyrábět, si licenci koupili Rusové a úspěšně ho s velmi malými technickými úpravami vyráběli až do pozdních 90tých let? Ano, díky zkostnatělosti a neschopnosti bolševika to možná bylo s Volhou a Tatrou nejlepší auto ve východním bloku, na západ od Aše bych to ale asi netvrdil ;-D. Natožpak když srovnáš Žiguli s tím, v čem se jezdilo za velkou louží.  8-o

Jde právě o to, že Rusáci neumí přijít s něčím, co by mělo hlavu a patu a vymějšlí buď tyhle paskvily nebo koupí licenci úspěšnýho modelu nebo obšlehnou něco ze západu (co jinýho je Volha než variace na ameriky). Kritizoval jsem právě tu ruskou tvůrčí impotenci a neschopnost.

0/0
17.8.2008 12:15

Jarda

Re: Re: Re: dobrá zpráva

R^

0/0
18.8.2008 8:59

wallster

Re: Re: Re: dobrá zpráva

se mi na té ruské diskuzi líbí hláška "a po rozebrání dopilovat pilníkem"

0/0
5.9.2008 0:30

q

Typicky rusky design.

Oni se proste nezmuzou na neco pekneho, bez toho, aby to od nekoho obslehli.

Kdyz uz se snazi udelat neco s future designem, vypadne z toho takovyhle paskvil.:-©

0/0
16.8.2008 11:47

FinalStorm

+

Já si nemužu pomoct, ale mě se to líbí...:-)

0/0
15.8.2008 16:17

IndianaJones007

Re: +

... já jsem na tom stejně. Líbí se mi řešení těch předních světel - přechod karoserky ve světla - pěkný R^

0/0
15.8.2008 18:15

iuos

hmm

dobrá masírka ;-D;-D;-DR^

0/0
15.8.2008 14:10

so01

Hmm dobrý

Dost silná konkurence Škodovce.

0/0
15.8.2008 14:04

Já tak rád trsám trsám

po crashtestu?

to nemohli to auto vyfotit jeste pred crashtestem? ;]

0/0
15.8.2008 13:27

1000mb

Re: po crashtestu?

jo jo,je to hnus.Niva je zlatý auto,tohle je hnus fialovej.(teda zelenej)Rv

0/0
15.8.2008 15:46

webmysh

cha chaaa

za něco takového by mě kdysi ze školy, bez mrknutí oka, vyrazili.;-D

0/0
15.8.2008 13:17

Larus

Re: cha chaaa

To možná víc vypovídá o kvalitě školy než o designu toho auta, nemyslíš? Nijak zvlášť se mi to auto nelíbí, ale je originální a odvaha se počítá R^

0/0
15.8.2008 13:26

MiroTR

Jestli je tohle vozidlo do terénu,

tak potěš koště. ;-D Možná tak na pláně někde v Kazachstánu.

0/0
15.8.2008 11:15

legnaw

Re: Jestli je tohle vozidlo do terénu,

kazachstan je jedna krasna priroda. tam radsej na koni!!!

0/0
20.8.2008 11:03

Magiland

pozdě ..

titulek netitulek, stejně jste mne vyděsili ..

0/0
15.8.2008 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.