Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Velké motorky budou jen pro „velké“ motorkáře

Po roce 2010 by řidičák na nejsilnější stroje měl být přístupný buď pro dvacetileté motorkáře s dvouletou praxí, nebo pro jezdce starší čtyřiadvaceti let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirek

16. 8. 2008 6:55
ty statistiky jsou zajímavé :-)

"Pozitivní trend ovšem naznačují statistiky, podle kterých proti

loňskému prvnímu pololetí klesl ve stejném období roku 2008 počet

mrtvých motorkářů."

Zrovna včera říkali ve zprávách pravý opak - prý už umřelo za půlrok tolik motorkářů, co za celý rok 2007. Tak není v tom guláš? :-)

Hlavně chlapci nevozte palcáty :-)

0 0
možnosti

ab

15. 8. 2008 17:38
rozdělení ŘP

 To je blbost ten článek ! Tak jak se jezdí v ČR tak by se mělo upravit i získání ŘP. Takže do 30ti let jen kubatura 50ccm, a nad 30 let vše ostatní. A z našich silnic by zmizely smrťáky motorkářů !R^[>-] 

0 0
možnosti

Coraxus

15. 8. 2008 0:38
V Německu...

V Německu se taky zřejmě nenajdou řidiči aut, kteří se pokoušejí motorkáře zabít děláním tzv. "naschválů". Aby pak tu statistiku neměli lepší... :-/

0 0
možnosti

KulaCZEk

15. 8. 2008 9:00
Re: V Německu...

Ano, ale je taky hromada ridicu kteri naopak pred sebe motorkare pouti, delaji jim misto atd atd. Vedi ze ti kluci jsou jak zvekacky a musi byt na ne opatrni. Na druhou stranu je prekvapko kdyz se kolem tebe ve 180 prozene motorkar kdyz jedes po statovce 90...To i kdyz se koukas do spetnyho tak ho nevidis protoze tam necumis furt.                                                               

0 0
možnosti

Horways

14. 8. 2008 19:09
.

To si myslím že je dobrý nápad. R^

0 0
možnosti

jungle

14. 8. 2008 18:42
na veku nezalezi

Vetsina motorkaru na silnych strojich ma prave dluholete zkusenosti na slabsich kubaturach, coz jim dodava sebevedomi pri hledani hranic svych stroju a tim padem zvysovani rizika umrti...myslim ze to je dobry napad,ale vzdy bude zalezet na jezdci samotnem a jeho  rozumu, coz posunuti hranice o 3 roky nijak dramaticky neovlivni(Y)

0 0
možnosti

ufi

14. 8. 2008 22:08
Re: na veku nezalezi

právě že poslední dobou zaučování na slabších strojích klesá, co se týká času a jakmile to jde, přesedá se na mašinu 4x silnější.

a ve věku kolem 20-ti jsou tři roky navíc u většiny lidí znát, co se týká vývoje rozumu. že to pár lidí neovlivní, tak přece kvůli tomu neodložíme zavedení dobrý věci

0 0
možnosti

Radek1979

14. 8. 2008 16:35
zrovna v sobotu sem viděl tři na odpočívadle

a co mě dostalo tak dva z nich měli tak 50 kilo i s postelí, nějak si nedovedu představit, že by měli tu silnou mašinu zvednout, pokud by ji položili.

0 0
možnosti

Franta 1

14. 8. 2008 16:27
Na letech nezáleží

Znám řadu motorkářů,kteří v 25ti jezdí nejtěžší motorky chopry a to dobře a taky znám takové,kteří přetáhli 40ku a sednou na motorku v domění,že když viděli jak ostatní jezdí,tak,že to taky umí, při první jízdě po 2km to rozbijí a chyba je ve vozovce,v provozu,v motorce,jen ne v nich

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!